هتل فوراور کلاب بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
هتل فوراور کلاب بدروم

در سفر به شهرهای ساحلی، انتخاب هتل یا ریزورت‌هایی که نزدیک به دریا هستند یا ساحل اختصاصی دارند، باید ارجعیت داشته باشد. حالا اگر هتلی انتخاب کنید که دارای امکانات تفریحی گسترده بوده و از نظر رفاهی نیز ایده‌آل باشد، مسلما بیشتر از سفر خود لذت خواهید برد. در سفر با تور بدروم، انتخاب‌های شما در زمینه چنین هتل‌هایی متنوع است و ما هم سعی داریم با معرفی هتل‌های مختلف در مقتدرسیر تابان، انتخاب را برای شما ساده‌تر کنیم. امروز هم به سراغ معرفی هتلی رفته‌ایم که امکانات گسترده‌ای داشته و از جمله گزینه‌های عالی برای چنین سفری به حساب می‌آِد.

 

معرفی هتل فوراور کلاب بدروم (Forever Club)

فوراور کلاب، هتلی نسبتا بزرگ و مجهز است که دارای ساحل اختصاصی بوده و امکانات رفاهی گسترده‌ای برای مشتریان خود به همراه دارد. یکی از خوبی‌های این هتل جذاب، نزدیکی به مرکز شهر است و تنها یک کیلومتر تا مراکز خرید و امکانات شهری بدروم فاصله دارد. اما همین یک کیلومتر نیز کافی خواهد بود تا در طبیعت زیبای اطراف شهر واقع شده و همچنین، آبی شفاف و ساحلی معرکه را در مقابل خود ببیند. هتل در یک منطقه‌ای زیبا و و نسبتا آرام قرار دارد و تپه‌ای سرسبز آن‌جا را در بر گرفته است و جز یکی از برترین هتل‌های لاکچری در بدروم شناخته می‌شود.

 

معرفی مهم‌ترین موزه‌های بدروم

فضای کلی هتل در مجموع ۱۴ هزار متر مربع بوده و ۲۱۵ اتاق با ظرفیت ۵۰۰ نفر دارد. این اقامتگاه از جمله هتل‌های آل اینکلوسیو به حساب می‌آید که استفاده از خدمات ساحل و بسیاری از امکانات تفریحی آن نیز جزو همین پکیج به حساب می‌آید اما همه‌ی امکانات هتل رایگان نیسیت و برای بعضی از آن‌ها باید مبلغی را پرداخت نمایید. وجود یک خیابان شهری در مقابل فوراور کلاب باعث شده تا ساحل اختصاصی این محل، یک خیابان با فضای اصلی آن فاصله داشته باشد که یک تونل اختصاصی، مهمانان هتل را بدون این که درگیر رد شدن از خیابان شوند، به این ساحل می‌رساند.

یکی از چیزهایی که باید مد نظر داشته باشید این است که هتل فوراور کلاب بدروم تنها برای افراد بزرگسال و بالای ۱۸ سال بوده و به درد آن‌هایی که قصد سفری خانوادگی در تور بدروم را دارند، نخواهد خورد. این مجموعه دارای رستوران‌هایی بزرگ، اتاق‌هایی با منظره‌ی دریا، مرکز اسپا و سلامتی مدرن، اتاق بازی و بسیاری چیزهای دیگر است و جشن‌های شبانه آن، محیطی جذاب و شاد را برای روزهای سفر شما خواهد ساخت. برای آشنایی بیشتر با خدمات این هتل، در چند بخش به معرفی امکانات آن‌جا می‌پردازیم.

اتاق‌های هتل فوراور کلاب بدروم

این مجموعه از آن دست هتل‌هایی است که واحدهای اقامتی متنوعی نداشته و به طور کلی شما تنها حق انتخاب میان اتاق‌های استاندارد آن‌جا را دارید و این اتاق‌ها نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند: اتاق‌هایی با منظره‌ی دریا یا اتاق‌هایی با منظره‌ی باغ که از نظر امکانات و ظاهر بسیار شبیه به همند. اتاق‌ها ۲۵ متر مربع وسعت داشته و همگی آن‌ها دارای یک بالکن اختصاصی هستند و سیستم تهویه هوای مطبوع آن‌جا را نیز می‌توانید به سلیقه خودتان تنظیم کنید. همچنین در همه‌ی اتاق‌ها مینی بار و دستگاه‌ چای و قهوه ساز نیز تعبیه شده است.

یکی دیگر از مواردی که موقع انتخاب هتل می‌توانید انتخاب کنید، این است که اتاق شما دارای دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره داشته باشد. همچنین یک مبل تخت شو نیز در هتل وجود دارد که با پرداخت مبلغ کمی، می‌توانید یک نفر دیگر را نیز در اتاق میزبانی کنید. تلوزیون، کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی، سشوار و ... از دیگر امکنات اتاق‌های هتل فوراور کلاب بدروم هستند. از نظر ظاهر نیز اتاق‌ها چیز خاصی برای گفتن ندارند. دکور داخلی ساده بوده و سرویس بهداشتی شیک و تمیز است. اما چیز خاص یا طراحی منحصر به فردی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در بدروم

ساحل و استخرهای هتل فوراور کلاب بدروم

هتل فوراور کلاب دارای یک استخر روباز نسبتا بزرگ است که رو به دریا و درست در مقابل واحدهای اقامتی و سالن اصلی قرار گرفته است و موقع شنا، می‌توانید، منظره‌ی دریا را نیز مشاهده کنید. دور این استخر یک تراس چوبی و چندین تخت و آفتاب‌گیر بنا شده و یک پله بالاتر نیز، یک تراس چوبی دیگر برای استراحت و آفتاب گرفتن وجود دارد. یک استخر بسیار کوچک در اسپا نیز قرار دارد اما با توجه به کوچک بودنش، برای شنا مناسب نیست و به درد همان محیط اسپا می‌خورد.

ساحل اختصاصی هتل بسیار شیک و عالی است و اگر چه فضای ماسه‌ای آن خیلی بزرگ نیست، اما پیشتت پوشش جنگلی دارد که باعث می‌شود، فضایی خصوصی و دنج داشته باشد. آب شفاف و کریستالی  و وجود یک اسکله چوبی کوچک، به جذابیت‌های این محل اضافه می‌کند. فضای جلوب ساحل علامت‌گذاری شده و برای شنا مناسب است و همچنین بر روی ماسه‌ها نیز، چندین تخت و آفتاب‌گیر تهیه دیده شده که به صورت رایگان در اختیار مسافران تور بدروم قرار می‌گیرد. در مجموع اگر چه با ساحل خیلی بزرگی مواجه نیستید، اما از نظر ظاهر، تمیزی آب و امکانات، بسیار خوب است.

مرکز اسپا و سلامتی هتل فوراور کلاب بدروم

یکی از بخش‌های بسیار خوب هتل، مرکز اسپا و سلامتی آن است که مجهز بوده و تنوع خیلی خوبی دارد. این مجموعه دارای یک حمام ترکی بسیار خوب بوده که فضای داخلی آن از مرمر مرغوب و زیبا درست شده است و در همان‌جا خدمات ماساژ برای بانوان و آقایان در فضای مجزا داده می‌شود. اتاق‌های ماساژ خصوصی نیز در سالنی دیگر مهیا شده است و ماساژورهای حرفه‌ای این خدمات را ارائه می‌دهند.

این مرکز دارای سونا و جکوزی بوده و همچنین محلی برای خدمات سلامت پوست و مو نیز در خود دارد که از مواد گیاهی برای این کار استفاده می‌شود. سالن ورزشی هتل فوراور کلاب اگر چه خیلی بزرگ نیست اما امکانات مدرن و بسیار مطلوبی در خود دارد و همچنین یک ویتامین بار برای سفارش انواع آبمیوه‌های نیز در این محل تهیه دیده شده تا آب از دست رفته بدنتان را دوباره بتوانید به دست بیاورید. فضای آرامش بخش مرکز اسپا و سلامتی هتل فوراور کلاب برای رفع خستگی سفر عالی بود و بسیاری از خدمات آن‌جا نیز رایگان است اما بعضی از چیزها مثل ماساژ در این محل، جزو پکیج آل اینکلوسیو نیست.

 

هتل‌های عاشقانه بدروم

غذا و نوشیدنی در هتل فوراور کلاب بدروم

در مجموع سه رستوران و یک بار برای این هتل در نظر گرفته شده است. رستوران اصلی هتل که هم برای صبحانه و هم نهار و شام خدمات ارائه می‌کند، بوفه باز بوده و مجموعه‌ای از انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را در کنار نوشیدنی‌های مختلف ارائه می‌کند. این بخش از هتل، جزو پکیج آل اینکلوسیو بوده و شما می‌توانید، در تمام وعده‌ها به صورت رایگان در آن‌جا غذا، نویشدنی و دسرهای مختلف میل کنید.

رستوران غذاهای دریایی هتل فوراور کلاب یکی از بهترین انتخاب‌ها برای میل کردن غذا در این هتل است که تنها برای کسانی که ۷ شب کامل اقامت در آن‌جا را انتخاب می‌کنند، جزو پکیج آل اینکلوسیو خواهد بود. در این مکان انواع غذاهای دریایی از صید روز و با کیفیت عالی پخت و به روی میز برده می‌شود. در نهایت یک رستوران ایتالیایی نیز در این هتل وجود دارد که در آن‌جا نیز انواع پاستا و غذاهای خوشمزه این کشور را می‌توانید سفارش دهید. اگر اهل نوشیدنی هستید، یک بار بزرگ در هتل فوراور کلاب وجود دارد که هم فضای سرپوشیده داشته و هم بخشی از آن بر روی تراس بالای استخر قرار دارد و در کنار منظره‌ای بسیار زیبا، نوشیدنی‌های با کیفیت و متنوعی در آن‌جا سرو می‌شود.

 

چرا بدروم باید مقصد گردشگری بعدی شما باشد؟

دیگر تفریحاتی که هتل فوراور کلاب بدروم برای شما تدارک دیده است

این هتل دارای امکانات محدودی برای تفریحات آبی از جمله قایق‌های کانو است. سالن بازی این مجموعه بازی‌هایی از جمله بیلیارد، پینگ بنگ، بازی‌های کارتی و تخته‌ای و چیزهایی از این دست را برای شما تدارک دیده است. شب‌ها، برنامه‌های متنوعی در این محل برگزار می‌شود که از نمایش‌های مختلف تا پارتی‌های خصوصی هتل را شامل می‌شود. در این پارتی‌ها که با DJ و سرو نوشیدنی انجام می‌شود، تنها مهمانان هتل می‌توانند شرکت کنند.

پکیج آل اینکلوسیو هتل فوراور کلاب بدروم

همان‌طور که در بعضی از بخش‌ها گفتیم، این پکیج دقیقا تمامی امکانات هتل را شامل نمی‌شود. برای مثال شما می‌توانید در رستوران اصلی در ساعت‌های مختلف برای صرف صبحانه، نهار، شام، میان وعده، قهوه و ... مراجعه کنید. دیگر رستوران‌های هتل به شرط اقامت ۷ روزه برای شما رایگان خواهند بود که نوشیدنی‌ها جزو پکیج نمی‌شود. تمامی برنامه‌های زنده، جشن‌ها و نمایش‌ها نیز برای مهمانان هتل رایگان است. استفاده از امکانات سالن بازی، استخر، ساحل و .. رایگان است و تنها بعضی از بخش‌های اسپا رایگان نخواهد بود. تمامی نوشیدنی‌ها در بار از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب رایگان و در ساعات نیمه شب غیر رایگان است. گاو صندوق، عکاس، آرایشگاه، خدمات خشک شویی، بستنی و چند مورد دیگر نیز جزو پکیج به حساب نمی‌آید.

 

معرفی بهترین رستوران‌های بدروم

نکات پایانی درباره هتل فوراور کلاب بدروم

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید
  • هتل دارای پارکینگ رایگان بوده و نیاز به هماهنگی ندارد
  • شاتل فرودگاهی برای هتل در نظر گرفته شده که باید از قبل هماهنگ کرده و مبلغی برای آن پرداخت کنید
  • فرودگاه بدروم تا ورودی هتل ۲۴ کیلومتر فاصله دارد
  • بسیاری از جاذبه‌های تاریخی بدروم مثل قلعه بدروم یا برج فرانسوی، حدود ۲ کیلومتر از هتل فاصله دارند
  • بعضی از سواحل عمومی بدروم نیز در فاصله‌ی یک کیلومتری از این محل واقع شده‌اند

آدرس: Kumbahçe, Atatürk Cd. No:187, 48400 Bodrum

شماره تماس: 00902523135555

منبع ۱

منبع ۲

۲۶ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران