معرفی سه هتل چهار ستاره‌ی عالی در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی سه هتل چهار ستاره‌ی عالی در بدروم

بدروم یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه است. این شهر با تفریحات آبی، ساحل زیبا و کافه‌های بی‌نظیرش گردشگران زیادی را که با تور بدروم سفر می‌کنند به خود می‌بیند. بدروم در هر فصلی دیدنی است و اگر قصد اقامت در این شهر را دارید، سه هتل از بهترین هتل‌های چهار ستاره را برایتان معرفی می‌کنیم.

 

هتل ۴ ستاره Crystal Hotel


هتل کریستال با چشم‌انداز دریای اژه دارای ساحلی اختصاصی با تمام امکاناتی است که برای استراحت کردن در کنار ساحل دارید. ۲ رستوران و یک کافه دارد و اتاق‌هایی با امکانات کامل که پس از یک گردش پر هیاهو در شهر یا انجام تفریحات آبی و هیجان‌انگیز می‌توانید در آن به استراحت بپردازید.

 

۵ بوتیک هتل بدروم برای اقامتی استثنایی در این شهر زیبا

 

Crystal Hotel

 


اتاق‌های این هتل به سه نوع وجود دارد. اتاق اکونومی دبل با یک تخت دونفره یا دو تخت تک نفره و یک مبل تخت‌خواب‌شو وجود دارد. اتاق استاندارد دبل یا تویین که شامل یک تخت دونفره و یک مبل تخت‌خواب‌شو می‌باشد و کمی بزرگتر از اتاق اکونومی دبل است. سومین نوع اتاق نیز اتاق خانوادگی است که دو تخت تک‌نفره، یک تخت دونفره و یک مبل تخت‌خواب‌شو دارد.

 


امکانات هتل کریستال


این هتل دارای امکانات عمومی، اینترنت و پارکینگ رایگان است و علاوه بر آن امکان اجاره ماشین را نیز برای شما فراهم می‌کند. در صورتی که برای سفر کاری به این شهر آمده‌اید و در این هتل اقامت دارید، اتاق‌هایی برای برگزاری جلسات و کنفرانس به اضافه دستگاه فکس و کپی نیز دارد. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

 

گردش در گوموشلوک شهر تابستانی بدروم

 

Crystal Hotel

 


هتل کریستال یک استخر روباز به همراه تخت و چترهای آفتابگیرش و یک سرسره آبی دارد. سونا، حمام سنتی و باشگاه بدنسازی از دیگر امکانات تفریحی هتل است. علاوه بر آن می‌توانید در فضای باز و سبز هتل قدم زده و یا به ساحل اختصاصی بروید.
کودکان می‌توانند در اتاق بازی که مختص آنهاست به بازی‌های رومیزی، درست کردن پازل و یا بازی با دیگر کودکان هم سن خود بپردازند و سرگرم شوند.


آدرس هتل: Gumuskaya Gumusluk Bodrum Gumusluk Mugla, 34437 Gumusluk, Turkey

 

 

هتل ۴ ستاره Salmakis Resort & Spa


هتل سالماکیس دارای امکانات عمومی، اینترنت و پارکینگ رایگان است و امکان اجاره ماشین نیز وجود دارد. در این هتل دو استخر روباز و سرپوشیده وجود دارد که می‌توانید در هر کدام که بخواهید شنا کنید و یا به سمت ساحل اختصاصی قدم زده و به دریا برسید. در یکی از سوناها یا جکوزی لم دهید و یا در ساحل حمام آفتاب بگیرید. این هتل حمام سنتی و باشگاه بدنسازی نیز دارد.

 

۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

 

Salmakis Resort

 


هتل سه رستوران دارد که یک رستوران اصلی است که غذا به صورت بوفه سرو می‌شود و می‌توانید غذاهای ترکی و بین‌المللی بخورید. رستوران دیگری به نام پوسیدان وجود دارد که می‌توانید غذاهای دریایی لذیذی را به همراه ویوی قلعه بدروم میل بفرمایید. کافه رستوران پتیسری نیز دسر، شیرینی و چایی سرو می‌کند.
اتاق‌های هتل انواع مختلف دارد: اتاق دبل یا تویین با دید دریا و باغ، پنت هاوس، اتاق تریپل، سوئیت کینگ و جونیور با دید دریا و باغ، آپارتمان ۱ و ۲ خوابه.


آدرس هتل: Bardakci Bay, 48400 Bodrum City, Turkey

 

 

هتل ۴ ستاره Golden Age Hotel


هتل گلدن ایج ۲ کیلومتر از ساحل مگی و یالیکاواک فاصله دارد. این هتل بجز امکانات عمومی، پارکینگ و اینترنت رایگان در اتاق‌ها و محوطه هتل، امکانات مخصوص برای افراد کم توان، خدمات VIP و سوئیت‌های ماه عسل نیز دارد. این هتل دو استخر روباز و سرپوشیده با سرسره‌های هیجان‌انگیز دارد. حمام ترکی، سالن ایروبیک، مینی گلف، میز پنیگ پونگ، کتابخانه و اتاق بازی برای کودکان نیز جزو امکانات دیگر هتل گلدن ایج است.

 

حمام گل بدروم تفریحی خاص و متفاوت برای سلامت پوست

 

Golden Age Hotel

 


این هتل دو رستوران دارد که یکی با نام رستوران گلدن فیش که غذاهای دریایی سرو می‌کند و باید از قبل میزتان را رزرو کنید. دیگری رستوران گلدن ایتالیانو است که همانطور که از اسمش پیداست غذاهای ایتالیایی را با رزرو قبلی برای شام می‌توانید در اینجا میل کنید.
اتاق‌های آن شامل اتاق کلاب، استاندارد، جونیور و سوئیت است.


آدرس هتل: Gökçebel Mh. ۴۸۹۹۰ Bodrum/Yalıkavak/Muğla, 48990 Yalıkavak, Turkey

۳۰ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران