معرفی هتل لاکچری Golden Palace در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی هتل لاکچری Golden Palace در ایروان

ایروان مهم‌ترین مقصد گردشگری ارمنستان محسوب می‌شود و بخش زیادی از سفرها به این کشور، مقصدی جز پایتخت ندارند. بر همین اساس شما با تنوع بسیار خوبی از انواع هتل‌ها در ایروان مواجه هستید که از هتل‌های مقرون به صرفه و اقتصادی تا هتل‌های گران و لوکس را شامل می‌شوند. ما چندین بار از هتل‌ها و هاستل‌های ارزان پایتخت گفته‌ایم، اما این بار به سراغ یک هتل مجلل و زیبا در جایی بسیار عالی از ایروان رفتیم تا مکانی عالی برای سفر لاکچری شما با تور ارمنستان به این شهر معرفی کرده باشیم.


هتل Golden Palace


ساختمان زیبای‌ هتل Golden Palace تنها سه دقیقه از میدان جمهوری فاصله دارد که باعث شده در یکی از بهترین نقاط شهر و نزدیک به بسیاری از مراکز خرید و بخش‌های گردشگرپذیر ایروان باشد. اگر مهمان این هتل باشید، به راحتی و پای پیاده می‌توانید به نقاط مهمی از جمله سالن اوپرا و باله‌ی ارمنستان یا موزه‌ی تاریخ بروید. هتلی مجلل با امکاناتی عالی و همچنین دارای یک اسپای اختصاصی لوکس، اینترنت رایگان و سالن ورزش کاملا مجهز و چند رستوران است و اتاق‌هایش نیز متنوع و شیک هستند.

 

راهنمای سفر ارزان به ارمنستان؛ کشور جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی

 

 هتل Golden Palace

 


اتاق‌ها


سه دسته‌ی کلی برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده که البته هر دسته در جزییات با تفاوت‌هایی همراه است. ارزان‌ترین اتاق‌های هتل اتاق‌های دابل و تویین هستند که ۹۵ متر بزرگی آن‌هاست و در آن‌ها یک حمام اختصاصی بسیار عالی، سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواری‌ها و کانال‌های کابلی، گاو صندوق، انواع داک‌ها برای اتصال وسایل برقی و ... در نظر گرفته شده است. سوییت‌های جونیور تفاوت چندانی با اتاق‌های معمولی ندارند، دو تفاوت اصلی آن‌ها مربوط به بخشی از اتاق‌های جونیور است که به جای نمای شهر، نمای کوهستان را در پیش رو دارند و مهم‌تر اینکه بزرگی آن‌ها حدود ۱۲۷ متر است. هر دو دسته اتاق‌ها صبحانه‌ی بسیار عالی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

 

بهترین ماه‌های سال برای سفر به ارمنستان کدامند؟

 

 هتل Golden Palace

 


سوییت پریمیر در هتل Golden Palace متراژ ۱۶۳ متری دارد و دارای اتاق خواب بوده و می‌توان از ۲ تا ۴ نفر در آن اقامت کرد که البته برای دو نفر اضافی باید حق سرویس جداگانه پرداخت کرد.قیمت این اتاق‌ها از ۵۰۰ دلار آغاز می‌شود و تنها گزینه شما در این دسته انتخاب نمای شهر است. وضعیت سوییت سیگنچر هم خیلی تفاوتی با پریمیر ندارد و فقط چند متری بزرگ‌تر بوده، کل سوییت عایق صداست و البته قیمتش از ۶۷۹ دلار شروع می‌شود. و در آخر سوییت‌های پرزندشیال که قیمت آن‌ها از ۲۶۷۹ دلار آغاز شده دارای دو بالکن با نمای کوهستان و شهر هستند، ۴۰۰ متر بزرگی دارند، کل سوییت عایق صدا بوده و تمامی امکانات رفاهی را به صورت کامل در خود می‌بینند.

 


اسپا و سالن ورزش


اسپای این مجموعه با نام ماندالا، یکی از بهترین‌ها در تمام ایروان است. جایی بسیار مجلل و زیبا با امکانات عالی، سونا، حمام ترکی، سرویس‌های متنوع درمان و ماساژ و در مجموع جایی بسیار خوب برای کسب آرامش بعد از روزهای شلوغ سفر. در بخش دیگری از این مکان، یک سالن زیبایی نیز در نظر گرفته شده که هم کار آرایش را انجام می‌دهد و هم کوتاهی مو و این سرویس هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها ارائه می‌شود.

 

۱۰ هتل عالی در ایروان برای داشتن اقامتی راحت و دلپذیر در سفر

 

 هتل Golden Palace

 


این طبقه با یک سالن ورزشی مجهز تکمیل می‌شود که تقریبا تمامی تجهیزات یک سالن ورزشی را داراست و مهم‌تر این که به صورت ۲۴ فعالیت می‌کند و شما می‌توانید در تمام طول روز برای ورزش به آن مراجعه کنید.

 


رستوران و کافه


عموما برای چنین هتل‌هایی انتظار بیشتر از یک رستوران و یک کافه می‌رود، اما با توجه به اینکه Golden Palace بیشتر به یک بوتیک هتل لاکچری پهلو می‌زند و دارای اتاق‌های بی‌شمار نیست، همین تعداد مخصوصا با کیفیت بالایی که ستوران و کافه‌اش دارد، کفایت می‌کند. رستوران در طبقه یازدهم واقع شده و مکانی برای خوردن غذا روی سقف با منظره‌ی دیدنی شهر و کوهستان نیز مهیا کرده‌‌اند.

 

بهترین رستوران‌های ایروان برای خوردن غذاهای اصیل و سنتی ارمنی

 

 هتل Golden Palace

 

 

اگر چه تنها یک رستوران در این هتل در نظر گرفته شده، اما این رستوران از فست فود تا غذاهای اروپایی و غذاهای دریایی را ارائه می‌کند و تنوع بسیار خوبی دارد به نحوی که تقریبا هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد. از طرفی کافه و مرکز نوشیدنی Golden Palace نیز بسیار مجلل و زیباست و انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را می‌توانید در آن سفارش دهید.

۰۶ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران