اقامت در ۷ هتل نزدیک به میدان آزادی ایروان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
اقامت در ۷ هتل نزدیک به میدان آزادی ایروان

ایروان یکی از دیدنی‌ترین شهرهای نزدیک به کشورمان است که گردشگران را در طول سال و فصول مختلف به خود جذب می‌کند تا با تور ارمنستان در آنجا اقامت کرده و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن بازدید نمایند. برای اینکه افراد بتوانند به راحتی به همه خیابان‌های شهر دسترسی داشته باشند، مهم است که در کدام هتل اتاق می‌گیرند. به همین منظور، در اینجا هتل‌هایی که کمتر از ۵۰۰ متر تا میدان آزادی فاصله دارند را به شما معرفی می‌کنیم تا علاوه بر آشنایی با این منطقه توریستی، بتوانید اتاق مناسبی برای خود در نزدیکی میدان رزرو کنید.


میدان آزادی ایروان

هر شهر معمولا میدان یا خیابانی مشهور دارد که اولین مکان قابل توجه برای توریست‌ها به شمار می‌رود. در ایروان، میدان آزادی چنین شهرتی دارد. در نزدیکی این محل، جاذبه‌های گردشگری بسیاری دیده می‌شود که در فواصل کمی از هم قابل مشاهده است و شما خواهید توانست با کمی پیاده‌روی از همه آنها دیدن نمایید. حوضچه‌ای زیبا در میان آن، چشم اندازی فوق‌العاده را پیش روی چشمانتان به نمایش می‌گذارد که با تماشایش به تحسین زیبایی‌های دو تندیس برنزی از آهنگسازان به نام ارمنی خواهید پرداخت. علاوه بر این یک پیانو، ساکسیفون و گیتار در میدان وجود دارد که به زیبایی آن می‌افزاید. در زمستان حوض یخ می‌زند و به یک پیست پاتیناژ تبدیل می‌شود. فریدم اسکوئر با نام فارسی میدان آزادی که از ۱۹۹۱ به امروز به خاطر ساختمان معروفش به میدان اپرا یا تئاتر هم شهرت یافت. دسترسی به این میدان از طریق ایستگاه‌های یریتاسارداکان، میدان جمهوری و مارشال باقرامیان امکان‌پذیر است. اگر بخواهید در سفرتان به ایروان از جاذبه‌های گردشگری این شهر از جمله دریاچه سوان، اپرا و مجسمه آرنو باباجانیان دیدن کنید، بهتر است در یکی از هتل‌های نزدیک به میدان آزادی اقامت کنید.

هتل السیوم گالری ایروان Elysium Gallery Hotel

این هتل سه ستاره در ایروان پایتخت کشور ارمنستان، از میدان آزادی حدود ۰.۳ کیلومتر و از میدان جمهوری حدود ۰.۹ کیلومتر فاصله دارد. در اطراف این هتل، موزه‌ها، مسجد، کلیسا و جاذبه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با پای پیاده به گشت‌وگذار بپردازید و از آنها دیدن کنید. علاوه بر این مراکز خریدی نیز در نزدیکی این هتل واقع شده که با گردش در هر کدام احتمالا سوغاتی و یادگاری‌های زیبایی برای عزیزانتان خواهید خرید.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان

هتل نورس اونیو ایروان North Avenue Hotel

هتل نورس اونیو یک هتل چهار ستاره در ایروان است که فاصله‌ای ۴۰۰ متری از میدان آزادی و حدود ۶۰۰ متر از میدان جمهوری فاصله دارد. در نزدیکی این هتل نیز علاوه بر جاذبه‌های دیدنی مختلف، بازار و مراکز خریدی وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آنها کالای مورد نظرتان را خریداری کنید.

هتل آنی پلازا ایروان Ani Plaza

هتل آنی پلازای ایروان یک هتل چهار ستاره است که کمتر از نیم کیلومتر از میدان آزادی فاصله دارد. در اطراف این هتل مرکز خرید مترونوم واقع شده است که حدود ۵۰۰ متر تا آنی پلازا پیاده‌روی دارد. کاسکاد به عنوان یکی از جاذبه‌های معروف ایروان نیز در حدود یک کیلومتری هتل قرار دارد.

 

هتل چهار ستاره سنترال در ایروان

هتل ابیس ایروان سنتر ibis Yerevan Center

ابیس ایروان سنتر یک هتل سه ستاره است که ۵۰۰ متر از میدان آزادی فاصله دارد. شما در اقامتتان در این شهر می‌توانید با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی از کلیسای سنت گریگور و موزه ماتناداران دیدن کنید. در صورتی که بخواهید با فرهنگ مردم محلی بیشتر آشنا شوید، با حدود ده دقیقه پیاده‌روی از هتل ابیس ایروان سنتر به بازار ورنیساج خواهید رسید.

هتل گلدن پالاس بوتیک ایروان Golden Palace Boutique Hotel

هتل گلدن پالاس بوتیک یکی از هتل‌های خوب پنج ستاره ایروان است که دقیقا وسط میدان آزادی و میدان جمهوری قرار گرفته است دسترسی فوق‌العاده‌ای به هر دو منطقه دارد. فاصله‌ای ۵۰۰ متری به هر کدام از این میادین. در صورتی که بخواهید از این هتل به مرکز خرید دالما گاردن یا مرکز خرید ایروان مال بروید، می‌بایست سوار تاکسی شوید و در کمتر از ده دقیقه به این مراکز خرید برسید.

هتل نوا ایروان Nova Hotel Yerevan

هتل نوا هم به عنوان یک هتل چهار ستاره خوب همانند هتل گلدن پالاس در میان دو میدان آزادی و جمهوری قرار دارد و هتل مناسبی برای اقامت شماست.
علاوه بر هتل‌های نام‌برده هتل هین یروانتسی، هتل کسکاده، هتل دابل تری بای هیلتون و هتل سیتی بای پیک نیک نیز در این منطقه وجود دارد که می‌توانید با تحقیق در مورد هر کدام، اتاقی برای خود رزرو کنید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره Multi Grand Hotel؛ ایروان

 

۱۶ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران