بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان

ارمنستان کشور دوست و همسایه ایران بوده از تاریخی غنی و طبیعتی چشم‌نواز برخوردار است. به طوری که در سفر با تور ارمنستان و گردش در جای جای این کشور زیبا می‌توان غرق در شگفتی‌های منحصر به فرد آن شد. اما در بین تمام شهرهای آن ایروان جذابیت متفاوتی دارد. ایروان علاوه بر پیشینه‌ دور و درازش یک شهر بسیار امروزی و پیشرفته است که جاذبه‌های گردشگری آن قابل شمارش نیستند. اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از سفر باید آن را در نظر بگیریم محل اقامت در شهر مورد نظر است. در ایروان هتل‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت یافت می‌شود. اما اگر توانایی پرداخت هزینه هتل‌های لوکس و لاکچری ایروان را ندارید و نمی‌خواهید تمام بودجه‌ سفر خود را صرف هتل کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به هتل‌های ۳ ستاره فکر کنید. این‌هتل‌ها علاوه بر خدمات مناسب و محل اقامت بسیار تمیز و زیبا، هزینه‌ مناسبی را از شما دریافت خواهند کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان را معرفی کنیم.

 

هتل ایبیس ایروان سنتر (Ibis Hotel Yerevan Center)

هتل ایبیس ایروان یک هتل بسیار مجهز و زیبا است که امکانات متعددی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. بنابراین می‌توان آن را در لیست بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان قرار داد. این هتل ۲۵۵ اتاق دارد که در بیشتر ایام سال پر هستند و اگر خواهان اقامت در این هتل هستید سعی کنید از طریق اینترنت و یا آژانس مسافرتی مدنظرتان هتل را رزرو کنید. از امکانات بارز این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، آشپزخانه عمومی و … اشاره کرد. اتاق‌های هتل نیز بسیار تمیز و شیک هستند که به زیبایی تمام دیزاین شده‌اند. از دیگر امتیازهای این هتل می‌توان به دسترسی فوق‌العاده آن اشاره کرد. این هتل در نزدیکی مجتمع باله، اپرا و میدان جمهوری ایروان قرار دارد. بنابراین علاوه بر امکانات هتل موقعیت مکانی و چشم‌انداز آن نیز عالی است.

 

هتل دنیل بوتیک ایروان (Daniel Boutique Hotel)

هتل دنیل بوتیک یک هتل ۳ ستاره زیبا با طراحی متفاوت در ایروان است. این هتل جذاب شبانه‌روز در تلاش است تا محیطی امن و آرام را برای مسافران به وجود آورد. هتل دنیل امکانات فراوانی مانند وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان و اتاق‌های سیگار ممنوع و … دارد که سبب شده مسافران احساس راحتی بالایی در طول اقامت خود داشته باشند. هتل دنیل دسترسی بسیار مناسبی به مرکز شهر دارد و در نزدیکی میدان جمهوری ایروان واقع شده است.

 

بهترین هتل‌های نزدیک مرکز شهر ایروان

 

هتل دی دی دی ایروان (Ddd Hotel Yerevan)

هتل دی دی دی شاید یک هتل ۳ ستاره باشد اما هتلی بسیار لوکس و جذاب با امکانات متعددی است که تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. این هتل زیبا دارای اتاق‌هایی بسیار راحت، اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، رستوران شبانه‌روزی، بار کوچک، استخر رایگان و … است. هتل Ddd همانند نام منحصر به فردش خدمات بسیار متنوع و جذابی را در اختیار شما عزیزان میگذارد و تجربه‌ی به یاد ماندنی ای را برای مسافران خود رقم خواهد زد.

 

هتل ۴ ستاره Grand Resort Jermuk

 

هتل لیلیا ایروان (Hotel Lilia Yerevan)

هتل لیلیا ایروان از بهترین هتل های ۳ ستاره ایروان ارمنستان است که در ۶۰۱ متری میدان جمهوری ایروان قرار داد. امکانات هتل لیلیا ایروان شامل بار، خدمات در اتاق، رستوران، اتاق‌های با سیگار ممنوع، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است.

 

هتل کامفورت ایروان (Comfort Hotel Yerevan)

هتل کامفورت ایروان از دیگر گزینه‌های اقامتی است که می‌توان نام آن را بین بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان مشاهده کرد. این هتل در یک و نیم کیلومتری میدان جمهوری ایروان قرار دارد. از جمله مکان‌های توریستی نزدیک هتل کامفورت ایروان می‌توان به موزه تاریخ و کلیسای سنت گریگوری الیمینیاتور اشاره کرد. وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های سیگار ممنوع از جمله امکانات این هتل ۳۰ ستاره در ایروان است. قیمت حدودی این هتل به صورت تقریبی شبی ۳۴ دلار است.

 

بهترین هتل‌های واغارشاپات در ارمنستان

 

هتل والنسیا ایروان (Valencia Hotel Yerevan)

هتل والنسیا آخرین هتلی است که در این مقاله آن را جزو بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان قرار داده‌ایم. این هتل دارای ۵۸ اتاق با امکانات رفاهی قابل قبول برای مسافران خود است. هتل والنسیا در محوطه پارک آبی شهر ایروان قرار گرفته و که این پارک جزو مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان به شمار می‌آید. به همین دلیل، تقریبا در تمامی سه ماه تابستان، اتاق‌های هتل والنسیا رزرو هستند و مسافرانی که قصد اقامت در آن را دارند باید از قبل نسبت به رزرو آن اقدام کنند. این هتل از فرودگاه ایروان فاصله‌ای در حدود ۲۵ کیلومتر دارد. همچنین در این هتل می‌توان از خدمات رفاهی موجود در یک پنج ستاره‌ همچون ماساژ، استخر، سالن ورزشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن بین‌المللی، خشکشویی، صندوق امکانات، صرافی، خدمات درمانی و پارکینگ رایگان بهره برد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران