معرفی بهترین هتل‌های ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
معرفی بهترین هتل‌های ارمنستان

کشور ارمنستان بدون شک یکی از گزینه‌های گردشگری برای هر ایرانی است که می‌خواهد تعطیلات خود را در خارج از کشور بگذراند و یا در واقع یک مسافرت خارجی داشته باشد. از آنجا که ارمنستان از کشورهای همسایه ایران است، هزینه سفر به این کشور نسبتا مناسب است. همچنین این کشور با قدمتی زیاد دارای جاذبه‌های تاریخی زیادی بوده و جز کشورهای زیبا و شهرهای دیدنی آسیا با طبیعتی چشم نواز به شمار می‌آید. یکی از شرط‌های اصلی برای اقامتی راحت در تور ارمنستان، انتخاب هتلی مناسب است. زیرا استراحت در مکانی راحت و ایده‌ال به شما کمک می‌کند که برای گردش و بازدید از جاذبه‌های متنوع این کشور، خوشحال باشید. بنابراین از قبل محل اقامت یا هتل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله، به معرفی هتل‌های بین‌المللی ارمنستان پرداخته‌ایم و لیستی از بهترین هتل‌های ارمنستان را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید هتل مورد نظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

 

هتل الکساندر در ارمنستان (Alexander Hotel)

هتل الکساندر یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایروان و حتی کل ارمنستان است. تمامی بخش‌ها و قسمت‌های هتل الکساندر ایروان، از لابی گرفته تا سالن‌های غذاخوری، سوئیت‌ها و اتاق‌ها دارای طراحی مدرن و شیکی هستند. این هتل دارای چهار غذاخوری، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام است. اتاق‌ها یا سوئیت‌های هتل الکساندر هر یک با نوعی معماری مدرن ارمنی طراحی شده‌اند و در آن‌ها یک فضای نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و ناهار خوری طراحی شده است و شما در طول اقامت در هتل می‌توانید اوقات خوش و راحتی را سپری کنید. یکی از شگفت انگیزترین بخش‌های هتل الکساندر، رستوران ایتالیایی با معماری خاص آن در فضای باز است که در طبقه یازدهم قرار دارد و منظره‌ای زیبا از ایروان را به نمایش می‌گذارد.

این هتل برای کسانی که قصد رستوران‌ گردی، خرید در ایروان، گشت و گذار یا سرگرمی‌های فرهنگی را در طول سفر خود دارند، راهنما اختصاص خواهد داد تا در طول سفر به تور ارمنستان با هیچ مشکلی روبرو نشوید. هتل الکساندر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس تنها ۱۲ کیلومتر فاصله دارد و گردشگران می‌توانند دسترسی آسانی به آن داشته باشند. این هتل خدمات لیموزین را نیز برای مهمانان خاص خود ارائه می‌دهد.

 

گرند هتل ایروان در ارمنستان (Grand Hotel Yerevan)

گرند هتل ایروان هتلی بسیار لوکس است که جز هتل‌های ۵ ستاره ایروان به شمار می‌آید. این هتل با دسترسی عالی به نقاط مختلف شهر گزینه‌ای ایده‌آل برای گردشگران ایروان است. به عنوان مثال با انتخاب این هتل تنها ۲۰۰ متر با گالری هنر ملی ارمنستان و ۵۰۰ متر با سالن اپرای ایروان فاصله خواهید داشت. گرند هتل دارای امکاناتی همچون یک استخر سرپوشیده با جکوزی، یک استخر روباز فصلی در پشت بام، وای فای رایگان و ... است. همچنین یک رستوران ارمنی با منظره پانوراما از میدان شارل آزناوور در این هتل به تازگی افتتاح شده است. رستوران نایری غذاهای سنتی ارمنی سرو می‌کند که یکی از بهترین گزینه‌های برای کسانی است که قصد خوردن غذاهای محلی را در طول سفر خود دارند. میهمانان همچنین می‌توانند در بار و چایخانه ۲۴ ساعته Dolce Vita که در هنرستان زیبا واقع شده است استراحت کنند. هر شب می توانید از موسیقی زنده در باغ زمستانی هتل لذت ببرید.

در کنار تمامی این موارد می‌توانید از امکاناتی نظیر سونا، سولاریوم و باشگاه بدنسازی در محوطه اسپای گرند هتل بهره برده و انواع  ماساژ و کارهای زیبایی دیگر را دریافت کنید. سوئیت‌ها یا اتاق‌های این هتل  به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند و در هر اتاق امکاناتی همچون تلویزیون، صندوق امانات، چای ساز قهوه‌ساز وجود دارد.

 

بهترین هتل‌های دارای اسپا در ایروان

 

هتل پاریس در ارمنستان (Paris Hotel)

هتل پاریس یک هتل جدید در مرکز شهر ایروان و یکی از بهترین هتل‌های ایروان برای اقامتی خانوادگی است. این هتل دارای اتاق‌هایی با بالکن بزرگ و منظره زیبا از شهر است. هتل پاریس دارای امکاناتی همچون مرکز تناسب اندام، اتاق کنفرانس، وای فای رایگان، رستوران-کافه بار مونتمارتر با چشم انداز پانوراما از شهر و کوه آرارات می‌باشد. همچنین امکان صرف صبحانه در تراس روی پشت بام زیبا برای شما وجود دارد. هر اتاق این هتل دارای تلویزیون هوشمند، تهویه مطبوع، مینی بار و یک کتری برقی است. حمام خصوصی با سشوار، لوازم بهداشتی و ... هم از دیگر امکانات این هتل هستند که در صورت اقامت در آن می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

 

هتل گلدن پالاس در ارمنستان (Golden Palace Hotel)

هتل گلدن پالاس ایروان با دسترسی عالی از جمله هتل‌های لوکس و پرطرفدار کشور ارمنستان است. این هتل تا میدان جمهوری ایروان تنها ۳ دقیقه پیاده روی دارد. همچنین فاصله زیادی از جاذبه‌هایی مانند تئاتر اپرا و باله ارمنستان و موزه تاریخ ارمنستان نداشته و گردشگران می‌توانند به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. هتل گلدن پالاس دارای مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان است. در این هتل شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران پشت بام میل کنید و در بار رستوران نوشیدنی بنوشید. همچنین پارکینگ خصوصی رایگان نیز موجود بوده و کسانی که قصد سفر با خودرو شخصی را دارند با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.

در طراحی این هتل با حمام‌های مرمر و مبلمان کلاسیک ایتالیایی، جذابیت خاصی نهفته است. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. اتاق‌های این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع بوده و دارای منظره‌ای از خیابان‌های باستانی ارمنستان است. بخش پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به نیاز مهمانان می‌باشد.

 

اقامت در هتل نورث اونیو ایروان

 

هتل رادیسون بلو در ارمنستان (Radisson Blu Hotel)

هتل رادیسون بلو با موقعیت زیبای خود در کنار پارک پیروزی (با فاصله ۱۰ دقیقه) و دریاچه آرنی از جمله بهترین گزینه‌ها برای اقامت گردشگران تور ارمنستان است. این هتل ۵ ستاره در نتیجه موقعیت بی نظیر خود چشم اندازهای باشکوهی از پارک و کوه آرارات را به نمایش می‌گذارد. هتل رادیسون دسترسی راحتی به جاذبه‌های توریستی مانند مجموعه کاسکاد و موزه خانه چارلز آزناوور دارد. این هتل دارای ۱۴۲ اتاق و سوئیت بوده که این اتاق‌ها دارای دکوراسیون روشن، مبلمان زیبا و فرش‌های دستبافت با طراحی زیبا هستند. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع حمام‌هایی اختصاصی به همراه امکانات بهداشتی قابل قبولی می‌باشند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، یک آبگرم مجلل، باشگاه بدنسازی و تناسب اندام و استخر سرپوشیده آن اشاره کرد. رستوران‌های داخل هتل غذاهای ارمنی و بین‌المللی ارائه می‌کنند. همچنین از بارهای هتل می‌توانید نوشیدنی‌های متنوعی را مطابق میل خود، سفارش دهید.

 

هتل تاریخی ایروان در ارمنستان (Tufenkian Historic Yerevan Hotel)

هتل تاریخی ایروان در مرکز شهر ایروان قرار دارد و می‌توان گفت نسبت به سایر هتل‌ها دسترسی راحت‌تری به جاذبه‌های گردشگری ایروان دارد. از امکانات این هتل لوکس می‌توان به رستوران و کافه سنتی ارمنی، استخر روباز و اتاق کنفرانس اشاره کرد. هتل تاریخی ایروان دارای ۸۵ اتاق راحت با تهویه مطبوع بوده که همگی مجهز به بهترین امکانات رفاهی، تلویزیون ال سی دی، صندوق امانات داخل اتاق، وای فای رایگان، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. رستوران خارپرت طیف گسترده‌ای از غذاهای ارمنی را با فضایی گرم و دلپذیر به مسافران این هتل ارائه می‌دهد که همگی از بهترین مواد ارگانیک محلی تهیه شده‌اند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان

 

هتل جمهوری در ارمنستان (Republica Hotel)

مورد بعدی از برترین هتل‌های معروف ارمنستان، هتل جمهوری ایروان می‌باشد که در قلب شهر ایروان قرار دارد. فاصله این هتل تا میدان جمهوری ۲ دقیقه بوده و طراحی بسیار دلنشین را دارد. به طوری که هرساله هزاران مسافر را از نقاط مختلف ارمنستان و دیگر کشورها در خود پذیرا می‌شود. تمامی اتاق‌ها دارای وای فای رایگان، تهویه مطبوع، یخچال و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. تئاتر اپرای ارمنستان تا این هتل  حدود ۱.۳ کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله ایستگاه قطار ایروان از آن ۳.۲ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی Zvartnots ارمنستان در ۱۱.۴ کیلومتری هتل جمهوری ایروان قرار گرفته است.

 

هتل الماس در ارمنستان (Diamond Hotel)

هتل الماس ایروان یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره ایروان است که در مرکز شهر قرار داشته و تا ایستگاه مترو میدان جمهوری و خانه اپرا واقع شده است. اتاق‌های این هتل به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند و مجهز به تهویه مطبوع هستند. هر اتاق دارای مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و وای فای رایگان بوده و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگانی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. رستوران ایتالیایی تازه افتتاح شده در هتل الماس ایروان قرار دارد که غذاهای سنتی ایتالیایی را در فضای دلپذیر و با خدمات با کیفیت به مهمانان ارائه می دهد. ایستگاه قطار ایروان ۱۰ دقیقه با ماشین و فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ۱۲ کیلومتر از این هتل دوست داشتنی فاصله دارد.

 

هتل گرین پالاس در ارمنستان (Green Palace Hotel)

این هتل در یکی از آرام‌ترین نقاط ایروان و در حاشیه باغ وحش ایروان و دنیای آب قرار دارد. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای بوده و هر کدام از آن‌ها دارای مینی بار و حمام اختصاصی هستند. البته برخی از واحدها حمام آبگرم و بالکن نیز دارند. همچنین میهمانان می‌توانند اوقات خوشی را در باغ زیبای محوطه هتل بگذرانند و از لحظات خود لذت ببرند. سایر امکانات هتل عبارتند از: اسپا و حمام، سونا با سرسره آبی، بار، انبار چمدان و خدمات خشک‌شویی. امتیاز بزرگ هتل گرین پالاس فاصله ۲ دقیقه پیاده‌روی آن از باغ گیاه شناسی و ۵ دقیقه رانندگی از مرکز شهر است.

 

بهترین هتل‌های نزدیک مرکز شهر ایروان

 

در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر ایروان در کشور ارمنستان آشنا کردیم. حال شما با شناخت نسبی که از این هتل‌ها دارید، راحت‌تر می‌توانید محل اقامت خود را انتخاب کنید. البته بودجه‌ای که شما می‌خواهید به سفر و اقامت خود  در تور ارمنستان اختصاص دهید، در انتخاب هتل شما موثر خواهد بود. این هتل‌ها همگی ۵ ستاره و ۴ ستاره هستند و هزینه اقامت آن‌ها، نسبتا بالا است. البته با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌ها معقول می‌باشند.

۱۹ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران