بهترین هتل‌های جرموک ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
بهترین هتل‌های جرموک ارمنستان

جرموک یکی از شهرهای زیبا و دنج ارمنستان است که در بین کوه‌های جذاب و دامنه دشت‌ها واقع شده و تنها حدود ۳ ساعت از پایتخت آن یعنی ایروان فاصله دارد. این شهر که دارای سابقه تاریخی و جاهای دیدنی متعددی است بیشتر به خاطر چشمه‌های آبگرم شناخته شده و معروف است. افرادی که می‌خواهند سفری آرام داشته باشند و از لحاظ روحی و جسمی خودشان را تقویت کنند سر از این شهر در می‌آورند. با توجه به پیشرفت گردشگری در این شهر حالا هتل‌های خوبی برای اقامت در تور ارمنستان در دسترس قرار دارند.

 

Jermuk Hotel and Spa

این هتل ۵ ستاره که در سایت معتبر بوکینگ امتیاز ۹.۵ دریافت کرده یکی از بهترین هتل‌های جرموک ارمنستان برای اقامت و استراحت است. در این هتل به هر چیزی که نیاز خواهید داشت فکر شده و به بهترین شکل در دسترس قرار گرفته است. مثلا برای استراحتی به یادماندنی در اینجا استخر سرپوشیده، مرکز درمانی اسپا، باغی سرسبز و زیبا، تراس، منطقه پیکنیک، و همچنین امکانات فوق‌العاده دیگری همچون تورهای پیاده‌روی است. اتاق‌ها همگی لوکس و مدرن هستند و با امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و میز هستند. به علاوه برای سر و سامان دادن لباس‌ها کمد در نظر گرفته شده است. اتاق‌ها دارای سرویس اتاق، اینترنت رایگان و مناظر زیبایی به بیرون هستند. شما می‌توانید برای اوقات فراغت به کارهایی مثل بدمینتن، دوچرخه سواری، پیاده‌روی و صعود، اسکی و ماهیگیری بپردازید.

آدرس: Myasnikyan 27 , 3701 Jermuk, Armenia

 

Jermuk Ashkharh Sanatorium

این هتل جذاب و دنج که در ۱۵ دقیقه‌ای رودخانه آرپا واقع شده دارای معماری جذابی است که نمای بیرونی‌اش بیشتر شما را به یاد دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز اداری می‌اندازد تا هتلی لوکس. در اینجا یک استخر و اسپا برای رفاه مهمانان در دسترس قرار داده شده و اینترنت رایگان در سراسر هتل در اختیار آن‌ها قرار داده است. جدا از رفاه و راحتی که در داخل وجود دارد هتل در نزدیکی رودخانه و مسیر اسکی واقع شده که امکان گشت و گذار و لذت بردن در طبیعت را فراهم می‌آورد. روزتان را در رستوران با بوفه صبحانه آغاز کنید و از منوی غذای اروپایی لاکارته برای ناهار و شام لذت ببرید. اتاق‌ها دارای ابعاد و تنوع بالایی هستند و دارای میز کار، تخت‌، سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی یخچال، و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. اتاق‌های بزرگ‌تر فضای نشیمن مبله دارند. برای اوقات فراغت به تورهای پیاده‌روی، تورهای صعود، ماهیگیری، اسکی، و پینگ پنگ بپردازید. کلوپ بازی کودکان هم در دسترس کودکان قرار داده شده است.

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره در ایروان

آدرس: Shahumyan Street 20, 3701 Jermuk, Armenia

 

Grand Resort Jermuk

این یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید در جرموک رزرو کنید و تعطیلات فراموش نشدنی را تجربه کنید. همه چیز در اینجا به بهترین و لوکس‌ترین حالت ارائه شده است. محیط بسیار آرام و فضای سبز و گل‌کاری آن با گل‌های رنگی باغچه‌ای نشاط بالایی به خود گرفته است. مخصوصا وقتی آفتاب می‌تابند هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه قدم زدن در باغ آرامشبخش باشد. به خاطر شرایط اپیدمی جهانی در این هتل مقررات بهداشتی به طور سختگیرانه‌ای رعایت شده و تمام پرسنل از ماسک صورت و ضدعفونی کننده سطوح استفاده می‌کنند. دو استخر سرپوشیده، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، اتاق جلسه، و اتاق بازی کودکان تنها بخشی از امکانات گسترده گرند ریزورت جرموک است. شما می‌توانید در استخر شنا کنید و یا خدمات اسپا و درمان دریافت کنید و یا تمرینات روزانه‌تان را در سالن بدن‌سازی ادامه دهید. غذاها در رستوران عالی و فوق‌العاده خوشمزه‌اند و کافه آن نیز طیفی از انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. اتاق‌ها لوکس هستند و در اندازه‌ها و امکانات مختلفی میزمان مهمانان خود‌اند. تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی و حمام لوکس و مدرن از جمله امکانات اتاق‌ها و سوییت‌ها هستند.

 

بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

آدرس: Shahumyan Street 7/5, Jermuk 3701 Armenia

 

Jermuk Moscow health resort

اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد ساختمان سبک اروپایی کلاسیک هتل است اما همین که نزدیک‌تر می‌روید گل‌کاری باغچه و طراحی زیبای باغ حواس شما را به خود پرت می‌کند. در اینجا ۸۰ اتاق و سوییت در ابعاد و ویژگی‌های مختلف برای اقامت خانوادگی و یک نفره وجود دارد که همگی آن‌ها لوکس و مجهز به وای‌فای رایگان، کتری برقی، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. در هتل لژ برای لمیدن و استراحت کردن، بار اسنک و میان وعده، رستوران و بوفه است. اسم این هتل ۳ ستاره است، اما امکانات کاملی در اختیار شما می‌گذارد تا چیزی جز راحتی حس نکنید. صبح را با صبحانه قاره‌ای در رستوران آغاز کنید و تما به اسپای داخل هتل بروید و ماساژ و درمان مناسب دریافت نمایید.

 

معرفی هتل ۵ ستاره National در ایروان

آدرس: Melik-Adamyan 6, Jermuk 3701 Armenia

۱۵ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران