بهترین هتل‌های واغارشاپات در ارمنستان

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
بهترین هتل‌های واغارشاپات در ارمنستان

اِچمیادزین با نام رسمی واغارشاپات (ولاش‌آباد) یکی از کهن‌ترین شهرهای ارمنستان است که در فاصله ۲۰ کیلومتری ایروان پایتخت ارمنستان واقع شده دارای فرهنگ و تاریخی بسیار کهن و غنی است. با وجود فاصله کم از ایروان این مقصد دنج و تاریخی همچنان در تور ارمنستان ناشناخته و کم‌تر دیده شده است. در حالی که مردم ایروان برای تعطیلات آخر هفته تمایل زیادی به استراحت در محیط منحصر به فرد و دنج این شهر کوچک دارند. در اینجا برای استراحتی به دور از شلوغی پایتخت هتل‌های واغارشاپات را بررسی می‌کنیم.

 

Machanents Art Hotel

هتل هنری ماچاننت جایی سنتی و بسیار جذاب با دیوارهای سنگی و در و دیوارهای چوبی است و با گل و گیاهان سر سبز و گلدان‌های گل‌دار رنگی تزئین شده است. همچنین هتل دارای اتاق نشیمن و اتاق‌هایی به همان سبک سنتی و بومی است. در فضای مشترک هتل قفسه‌هایی چوبی با تنه درختان وجود دارد که در آن‌ها بشقاب‌های هنری و نقاشی‌های هنرمندان محلی چیده شده است. در تمامی اتاق‌ها اینترنت رایگان و چای‌ساز در دسترس بوده و برای رفاه و سرگرمی بیشتر برنامه‌های اجرای عصرگاهی، کلاس آشپزی با هزینه اضافی، تورهای گردشی با هزینه اضافی و همینطور کتابخانه هم در نظر گرفته شده است. همچنین در رستوران این هتل می‌‌توانید از خوردن غذاهای لذیذ و سنتی ارمنی لذت ببرید.

آدرس: 36 Shahumyan Street, 1101 Vagharshapat, Armenia

 

Richmind Hotel

برعکس مورد قبل این هتلی شیک و مدرن با طراحی داخلی امروزی‌تری است که در فاصله ۳۰۰ متری از کلیسای جامع اچمیادزین واقع شده است. اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه هوا، پیکج، تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و سرویس بهداشتی خصوصی با لوازم بهداشتی هستند. فضای داخلی هتل مبله و شیک بوده و دو استخر بزرگ و جذاب روبازی را هم ارائه داده است. همچنین می‌توانید برای تمام وعده‌های غذایی از منوی لاکارته رستوران هتل غذاهای خوشمزه‌ای امتحان کرده و نوش جان کنید. امکانات تفریحی این هتل آنقدر وسیع و گسترده است که نه تنها می‌مانید به کدام‌ها مشغول شوید بلکه هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از کلاس‌های آشپزی و تورهای گردشی گرفته تا اجرای زنده شبانه، تیر و کمان، بولینگ و دوچرخه سواری بسیاری از فعالیت‌ها در دسترس قرار دارند که با پرداخت هزینه کمی در اختیار شما قرار می‌گیرند و بعضی دیگر رایگان هستند.

 

بهترین هتل‌های تساغکادزور ارمنستان

آدرس: 4 Mesrop Mashtots Street, Vagharshapat 4, 1101 Vagharshapat, Armenia

 

Artson B&B Vagharshapat

این هتلی زیبا و دلباز با فضای داخلی روشن و طرح‌های زیبا است که نمایی به فضای سبز شهر و دامنه‌های کوهستانی ارائه می‌دهد. این هتل با استخر روباز و اینترنت رایگان اوقات آرام و دل انگیزی را برای مهمانان خود فراهم آورده است. تمامی اتاق‌ها دارای کمد و میز هستند اما سویس حمام آن مشترک با حوله‌های مجزا است. در حالی که در این مهمان‌سرا یک آشپزخانه مشترک قرار داده شده اما اگر حال و حوصله آشپزی ندارید می‌توانید به نزدیک‌ترین کافه و رستوران در فاصله یک کیلومتری هتل بروید. خدماتی همچون لاندری، خانه‌دار روزانه و شاتل هم ارائه می‌شود.

آدرس: Petrozavodsk Street 55, 1103 Vagharshapat, Armenia

 

Apartment ANI

این اقامتگاهی با اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، و سرویس حمل و نقل رایگان است که در فاصله ۲۰ کیلومتری ایروان واقع شده است. این آپارتمان دارای ۱ اتاق خواب، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه مجهز به ماشین ظرفشویی و یخچال، ماشین لباسشویی و ۱ حمام با دوش است. اگر در سفری خانوادگی هستید و ترجیح می‌دهید که اقامتی مستقل داشته باشید این آپارتمان را توصیه می‌کنیم مخصوصا برای زوج‌های جوان با محیطی آرام و دنج اقامتگاهی دلپذیر خواهد بود.

 

معرفی هتل و پارک آبی Aquatek در ایروان

آدرس: M. Mashtotsa 65, ap. 39, 1101 Vagharshapat, Armenia

 

Allin-tours Guest House

این هتل در اصل، در محدوده ایروان و در نزدیکی اچمیادزین واقع شده اما برای اقامتی بین دو مقصد بی‌نظیر ارمنی توصیه می‌شود. این هتل علاوه بر ارائه باغی سرسبز و پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای و پارکینگ رایگان هم ارائه داده است. تمامی واحدها دارای آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال، فضای نشیمن با تلویزیون، ماشین لباسشویی بوده و حمام مشترک با دوش و سشوار است. به علاوه هر روز در این هتل منوی مفصلی از صبحانه قاره‌ای و گیاهی سرو می‌شود. از سرویس کرایه دوچرخه در هتل استفاده کنید و با دوچرخه اطراف را کاوش کرده و از مناظر طبیعی و تاریخی شهر لذت ببرید. در اینجا سرویس اتاق، شاتل، و همنطور اجرای زنده عصرگاهی، کلاس آشپزی، کتابخانه و تور فرهنگی در دسترس قرار دارند.

 

بهترین هتل‌ها و هاستل‌های ارزان ایروان

آدرس: Kamo Street 10b, 1101 Vagharshapat, Armenia

۲۲ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران