معرفی هتل ۵ ستاره National در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی هتل ۵ ستاره National در ایروان

موقع انتخاب میان هتل‌های لوکس شهر ایروان، مواردی هستند که حتما باید قبل از انتخاب به آن‌ها فکر کنید. مورادی از جمله نزدیکی به نقاط دیدنی شهر، امکانات رفاهی و امتیازاتی که هتل‌ها از مسافرانشان کسب کرده‌اند. هتل ۵ ستاره نشنال، از آن دست هتل‌هایی است که در بیشتر این موارد عملکردی عالی داشته و مسافران خود را راضی نگه داشته است. پس اگر قرار است به تور ارمنستان بروید، بد نیست از قبل کمی با هتل نشنال آشنایی پیدا کنید.

 

کوتاه در مورد هتل نشنال ایروان

هتل نشنال ایروان، یک انتخاب لوکس و جذاب در سفر به پایتخت ارمنستان است. هتلی که محل ساختش یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن بوده و پای پیاده تا مترو میدان جمهوری، موزه ملی و پارک آبنماها، تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. طراحی داخلی این هتل استایل هنری زیبایی داشته و به شکلی مدرن ساخته شده است. همین امر باعث می‌شود تا در تک تک اتاق‌ها و سالن‌های این هتل، در کنار حس راحتی، زیبایی آن‌ها نیز کاملا برایتان مشهود باشد.

 

راهنمای سفر تاریخی به ایروان پایتخت ارمنستان

هتل نشنال ایروان

این هتل از نظر امکانات رفاهی بهترین‌ها را برایتان فراهم دیده است، اما با توجه به این که در مرکز شهر واقع شده، فضای خیلی زیادی برای ساخت زمین‌های ورزشی یا استخرهای بزرگ ندارد.

 

اتاق‌ها و امکانات رفاهی

در مجموع این هتل ۷۵ اتاق راحت و بسیار عالی دارد که در کنارشان، ۶ سوییت لوکس نیز در نظر گرفته شده است. امکانات عمومی برای تمامی این اتاق‌ها شامل سرویس بهداشتی و حمام لوکس، اینترنت رایگان بی‌سیم، تجهیزات الکترونیک کامل، تهویه مطبوع، گاو صندوق و ... خواهد بود. تنوع اتاق‌ها نیز خوب بوده و شما موارد مختلفی دارید که می‌توانید بر حسب مساحت و قیمت، یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید:

هتل نشنال ایروان

  • Deluxe Standard: ارزان‌ترین اتاق‌هی این هتل که به شکلی زیبا طراحی شده‌اند و البته مساحت کمی نداشته و شما می‌توانید بین اتاقهایی با تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره انتخاب کنید. سرویس حمام بزرگ با سنگ‌های طبیعی، مبلمان و روم سرویس ۲۴ ساعته از جمله امکانات این اتاق‌ها خواهد بود.
  • Superior Deluxe: این اتاق‌ها از بسیاری جهات دقیقا شبیه به اتاق‌های قبلی هستند، با این تفات که فضای بزرگ‌تری دارند و البته قیمت آن‌ها نیز کمی گران‌تر است.
  • سوییت‌ها: مجموعا ۶ سوییت برای این هتل در نظر گرفته شده که تفاوت‌ها در فضا و البته جایگاه‌ آن‌ها در هتل است. گران‌ترین انتخاب‌های شما در هتل Presidential Suite و Presidential Apartment هستند که با فضای باز، طراحی بسیار زیبا، وجود تابلوهای نقاشی و مبلمان جذاب، اقامتی شاهانه را برایتان به همراه خواهند داشت.

 

لذت خرید از بازار سر پوشیده ایروان

هتل نشنال ایروان

دیگر امکانات هتل

همانطور که گفتیم، هتل در مرکز شهر واقع شده و چنین هتل‌هایی عموما فضای خیلی زیادی ندارند. به همین دلیل از زمین‌های ورزشی در هتل خبری نیست، اما یک استخر بسیار خوب سرپوشیده بسیار عالی در هتل نشنال وجود دارد که در تمام طول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین یک سالن ورزشی نیز در کنار این استخر واقع شده و می‌توانید در روزهای سفر به ایروان نیز، ورزش خود را ترک نکنید. هتل دارای یک اسپای اختصای بسیار شیک نیز هست تا مجموعه سلامتی آن کامل شود.

هتل نشنال ایروان

هتل دارای یک رستوران اختصای بسیار شیک است که غذاهای محلی و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین تمامی مسافران این هتل می‌توانند از صبحانه‌های بسیار عالی بوفه باز هتل در این رستوران استفاده کنند. دو بار-کافه نیز برای هتل در نظر گرفته شده که می‌توانید نوشیدنی‌های بسیار با کیفیتی در آن‌ها سفارش دهید.

 

۵ تفریح شبانه در سفر نوروزی به ایروان

هتل نشنال ایروان

یکی از بخش‌های بسیار عالی در مورد هتل نشنال، اتاق‌های کنفرانس این هتل است که با امکانات صوتی تصویری بسیار عالی، باعث می‌شود این هتل انتخابی عالی برای سفرهای کاری و نشست‌های اداری باشد.

 

دیگر نکاتی که در مورد هل نشنال ایروان باید بدانید

  • در بعضی شب‌ها رستوران یا بار هتل شاهد اجراهای زنده موسیقی خواهد بود
  • بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است
  • اینترنت بیسیم رایگان و بدون محدودیت است
  • ترانسفر فرودگاهی برای این هتل در نظر گرفته شده اما برای مسافران هزینه‌ی اضافی در پی خواهد داشت
  • می‌توانید صبحانه را سفرش داده و در اتاق میل کنید
  • دست‌اندرکاران هتل به زبان‌های روسی و انگلیسی نیز مسلط هستند
۰۶ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران