معرفی هتل ۴ ستاره آرارات ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
معرفی هتل ۴ ستاره آرارات ایروان

ایروان پایتخت ارمنستان است و مهمترین شهر این کشور برای سفر و اقامت. شهری که امکانات گردشگری‌اش کامل است و بهترین هتل‌های این کشور را در خود دارد. هتل‌هایی ۵ ستاره و لوکس و همینطور ۴ و ۳ و ۲ ستاره. این شهر همچنین هاستل‌های پرشماری در خود دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید ارزان در آنها اقامت کنید. در سفرتان با تور ارمنستان اگر می‌خواهید یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره‌ی این شهر را بشناسید همراه ما باشید تا هتل آرارات این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


آرارات هتلی پر امکانات، با کیفیت و مقرون به صرفه

این هتل نزدیک به صد سال قدمت دارد اما در سال ۲۰۰۰ یک بار مورد بازسازی کامل قرار گرفته است تا بتواند پذیرای تعداد زیادی از مسافران شهر ایروان باشد. هتلی که هم امکانات تفریحی مناسبی دارد و هم امکانات اقامتی عالی. هتلی که کارکنانش به زبان‌های انگلیسی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ایتالیایی مسلط هستند. هتلی که ورود حیوانات خانگی به داخل آن ممنوع است و اتاق‌هایش را ساعت ۲ ظهر تحویل می‌دهد. البته این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد. هتلی که اینترنت پرسرعت و رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و هرکدام از اتاق‌هایش بطری آب رایگان، روزنامه رایگان، نظافت روزانه، حوله تمیز، میز، گاوصندوق، مینی بار، سشوار و یخچال دارد. از امکانات بسیار مهم این هتل می‌توان به مرکز نگهداری از کودکان اشاره کرد. بنابراین اگر در یک سفر خانوادگی به ایروان رفته‌اید و قصد دارید به خرید یا بازدید از مکانی بروید می‌توانید فرزندان خردسالتان را به این مرکز که درون هتل است بسپارید و با خیال راحت از اینکه سر بچه‌هایتان گرم است و دارد بهشان خوش می‌گذرد به کار خود در ایروان بپردازید.

 

راهنمای سفر تاریخی به ایروان پایتخت ارمنستان

هتل 4 ستاره آرارات ایروان

اتاق‌های هتل ۴ ستاره آرارات ایروان

این هتل در خود ۴ اتاق مختلف به شرح زیر دارد:

  • اتاق سوپریور: مساحت این اتاق‌ها ۲۰ متر مربع است و در خود یک تخت کینگ سایز یا دو تخت تویین دارند. در این اتاق سه بزرگسال می‌توانند اقامت کنند و امکان اضافه کردن یک تخت در آن فراهم است.
  • اتاق پریمیوم: مساحت این اتاق‌ها ۲۲ متر مربع است و دارای دو تخت تویین یا یک تخت کینگ است.
  • سوییت اکسکیوتیو: این سوییت‌ها در خود یک تخت کینگ و یک کاناپه با سایر دابل دارند و ۴ بزرگسال به همراه ۳ کودک می‌توانند در آن اقامت کنند. این سوییت‌ها برای اقامت خانوادگی در این هتل بسیار مناسب هستند.
  • سوییت خانواده: این سوییت ۲۲ متر مربع وسعت دارد و یک تخت دابل یا دو تخت تویین در آنها قرار داده می‌شود.

 

تجربه ۶ تفریح جمعی در سفر به ایروان

هتل 4 ستاره آرارات ایروان

امکانات عمومی هتل ۴ ستاره آرارات

مهمترین امکانات عمومی این هتل به این شرح هستند: سرویس شاتل، فضای مشترک تماشای تلوزیون، محل مخصوص کشیدن سیگار، فروشگاه، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، امکان کرایه اتومبیل برای گشت و گذار، ناهار بسته‌بندی، امکانات برای افراد دارای محدودیت‌های جسمانی، اتاق‌های عایق صدا، استند فروش سوغاتی و خدمات زیبایی

هتل 4 ستاره آرارات ایروان

امکانات تفریحی هتل ۴ ستاره آرارات

پیست اسب سواری این هتل یکی از خاص‌ترین امکانات آن به شمار می‌آید که اگر به این ورزش علاقه‌مند هستید می‌توانید با پرداخت هزینه این ورزش را در این هتل امتحان کنید. جدای از این پیست شما می‌توانید برای ورزش و تمرین روی سالن بدنسازی این هتل نیز حساب باز کنید. دستگاه‌های استاندارد این هتل سبب می‌شوند برنامه‌ی ورزش‌تان در سفر به ایروان کنسل نشود بلکه با جدیت نیز دنبال شوند. به شما توصیه می‌کنیم جدای از ورزش، برای تفریح هم که شده به این سالن تشریف ببرید. استخر هتل نیز از دیگر امکانات تفریحی آن است. در این استخر می‌توانید شنا کنید و اگر دوست داشتید ماساژ نیز بگیرید. صندلی ماساز یکی از امکان‌های پرطرفدار این هتل است.

 

۵ تفریح شبانه در سفر نوروزی به ایروان

هتل 4 ستاره آرارات ایروان

رستوران‌های هتل ۴ ستاره آرارات

این هتل در خود دو رستوران و یک کافه دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید لذیذترین غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی از سنتی گرفته تا بین‌المللی. غذاهایی از گوشتی گرفته تا گیاهی.

  • رستوران نوی: با مراجعه به این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ارمنستانی را سفارش بدهید و نوش جان کنید.
  • رستوران جوکی: درحالیکه کوه زیبای آرارات؛ کوهی که نماد ارمنستان به شمار می‌آید مقابل دیدگان‌تان قرار دارد، می‌توانید لذیذترین غذاهای بین‌المللی را در این رستوران سفارش بدهید و نوش جان کنید.
  • کافه رد لانج: در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به همراه دسرهای متنوع و سبک می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. در این کافه می‌توانید با دوستان‌تان قرار بگذارید و زمان سپری کنید.
۱۰ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران