لوکس‌ترین هتل‌های ایروان در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری ایروان
لوکس‌ترین هتل‌های ایروان در سال ۲۰۲۲

اگر می‌خواهید مقصد جدیدی را به لیست سفرتان اضافه کنید، نگاهی به شهر باستانی ایروان بیندازید. پایتخت جمهوری ارمنستان، در زمان حکومت شوروی دوباره طراحی گشت تا شبیه پاریس، وین و سن پترزبورگ شود و به دلیل تکثیر سنگ کاری‌های صورتی رنگ، ملقب به "شهر صورتی" شد. اینجا، از مرکز شهری کوچک و جمع و جور برخوردار است به طوری که با پای پیاده می‌توان کل آن را طی کرد.

در این منطقه، جاذبه‌های زیادی برای گردشگران امروزی تور ارمنستان وجود دارد: رستوران‌ها، بارها، مکان‌های مذهبی جذاب و بناهای تاریخی. مقاله بهترین جاذبه‌های گردشگری ایروان، می‌تواند اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد. بعلاوه هتل‌های لوکس، افزودنی نسبتا جدید به این شهر هستند که فرصت اقامتی جذاب، خاطره انگیز و مجلل را برای علاقمندان فراهم می‌کنند.

 

Tufenkian

این بوتیک هتل زیبا که ترکیبی از طراحی دکوراسیون تاریخی و معاصر را به مخاطبانش هدیه می‌دهد، از میدان مرکزی جمهوری ایروان ۴۵۰ متر فاصله دارد. بعلاوه کلیسای جامع سنت گرگور روشنگر ۱۲ دقیقه پیاده روی، موزه ملی تاریخی ۵ دقیقه پیاده‌روی و فرودگاه زوارتنوتس، ۱۲ کیلومتر از این ملک فاصله دارند.

در این هتل ۴ ستاره، ۸۲ اتاق مدرن با اکسسوری‌ها و تزئینات دست ساز ارمنی وجود دارند و به سبک قفقازی قرن نوزدهمی طراحی شده‌اند. بعلاوه دارای تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی ‌بار، حمام خصوصی، حوله و دمپایی و سایر وسایل راحتی هستند.

همچنین این مکان وای فای رایگان و استخر روباز فصلی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. و برای شکم گردی نیز رستوران Kharpert، انواع غذاهای سنتی ارمنی و حلال و همچنین غذاهای ایتالیایی را در یک اتاق غذاخوری شیک با عناصر چوبی، سنگی و فلزی سرو می‌کند. نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های محلی نیز در بار ارائه می‌شوند. اما در عین حال کافه‌ها و رستوران‌های متعددی نیز در نزدیکی ملک واقع شده‌اند.

 

میدان باشکوه آزادی در شهر ایروان

آدرس: Hanrapetutyan Street 48, 0010 Yerevan, Armenia

 

Apricot

این ملک جذاب رومانتیک که از طراحی داخلی فوق العاده‌ای برخوردار است، در ژانویه ۲۰۱۹ افتتاح شد. تمام ۲۷ اتاق این هتل ۴ ستاره دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی و بالکن هستند. بعلاوه این اقامتگاه، خدمات خشکشویی و امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی را به مهمانانش ارائه می‌دهد. گفتنی است پرسنل پذیرش، به زبان انگلیسی و روسی مسلط هستند و از این رهگذر، تعاملی عالی با مهمانان دارند.

به لحاظ دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار ایروان باید بگوییم این هتل در ۱.۴ کیلومتری میدان جمهوری، ۱.۷ کیلومتری تئاتر باله و اپرای ارمنستان، ۱.۸ کیلومتری موزه تاریخ ارمنستان و ۱.۸ کیلومتری کارخانه براندی ایروان واقع شده است. همچنین کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر ۲.۴ کیلومتر، موزه سرگئی پاراجانف حدود ۲۰۰ متر و مسجد کبود ۵۰۰ متر تا این ملک فاصله دارند.

آدرس: 15/3Paronyan str., 0015 Yerevan, Armenia

 

The Alexander

این هتل لوکس ۵ ستاره، ۱۱۴ اتاق مجلل، ۴ سالن غذاخوری، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و یک اسپای منحصر به فرد را در خود جای داده است. این اقامتگاه به یادماندنی، تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا میدان جمهوری و تئاتر ملی آکادمیک اپرا و باله فاصله دارد. بعلاوه، در فاصله ۱۲ کیلومتری فرودگاه بین المللی زوارتنوتس واقع شده است.

تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این ملک، به سبک مدرن و با وسایل ارمنی تزئین شده‌اند. هر اتاق دارای فضای غذاخوری و یک فضای نشیمن مبله با تلویزیون صفحه تخت است.

برای خورد و خوراک می‌توانید به رستوران Italiano Ristorante مراجعه کنید و از طعم غذاهای لذیذ ایتالیایی که در آشپزخانه اپن تهیه می‌شوند، لذت ببرید. این رستوران که در طبقه یازدهم قرار دارد، همچنین منظره‌ای پانوراما از ایروان را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

در عین حال ممکن است در انتخاب رستوران‌ها، مراکز خرید، گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌های ایروان نیاز به راهنمایی داشته باشید. جالب است بدانید این هتل، خدمات کرایه لیموزین و خدمات تور برای گردش در شهر ارائه می‌دهد.

 

اقامت در هتل نورث اونیو ایروان

آدرس: Abovyan Street 3/4 , 0001 Yerevan, Armenia

 

Cross

این فضای جذاب و آرامش بخش با استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام، کافه، امکانات تنیس روی میز، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان و کلبه‌های بزرگ مجهز به کلیه امکانات رفاهی به استقبال مسافران تور ایروان می‌آید.

بعلاوه، یک منطقه باربیکیو در کنار استخر روباز وجود دارد. فضای سرسبز اطرف کلبه‌ها، برای پیاده روی بسیار ایده آل بوده و همچنین مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی، از ماساژ درمانی و امکانات تنیس برخوردار شوند. در کنار این‌ها میز تور، در صورت خدمات  گشت و گذار در شهر و برنامه‌های تفریحی را ترتیب می‌دهد.

این ملک ۴ ستاره که در ۸ کیلومتری مرکز شهر و ۱۷ کیلومتری  فرودگاه ایروان واقع شده است، ۱۰ کلبه نورگیر و روشن همراه با تهویه مطبوع، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی مجهز به لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و سشوار را در خود جای داده است. همچنین هر کلبه دارای یک آشپزخانه کوچک همراه با یخچال، ظروف آشپزخانه، چای و قهوه است.

آدرس: Ashtarak highway 50-1, 0088 Yerevan, Armenia

 

Aghababyan's

این اقامتگاه ۵ ستاره دوست داشتنی و زیبا در نوامبر ۲۰۱۸ در ۸ کیلومتری میدان جمهوری، ۸ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان و ۷ کیلومتری کارخانه براندی ایروان افتتاح شد.

این هتل اقامتی به یادماندنی را با وجود کلیه امکانات از جمله بار، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام ، استخر سرپوشیده و سونا، باشگاه کودکان و یک سالن استراحت مشترک ارائه می‌دهد. بعلاوه مهمانان در این ملک به رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و وای فای رایگان دسترسی دارند.

در اینجا ۸۱ اتاق زیبا را خواهید یافت که مجهز به تهویه مطبوع، کمد لباس، کتری، مینی بار، گاو صندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله هستند. بعلاوه این اقامتگاه، هر روز صبحانه قاره‌ای یا بوفه را برای مهمانانش سرو می‌کند.

 

بهترین هتل‌های ۳ ستاره ایروان

آدرس: Nazarbekyan 25/5, 0057 Yerevan, Armenia

 

Golden Palace

این ملک زیبا که در میان گردشگران تور ارمنستان خصوصا زوج‌ها بسیار محبوبیت دارد، در فاصله  ۳ دقیقه پیاده روی تا میدان جمهوری و ۸۰۰متری مسجد کبود واقع شده و ۱۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی زوارتنوتس فاصله دارد. در ضمن، مسافت اندکی تا جاذبه‌هایی مانند تئاتر اپرا و باله ارمنستان و موزه تاریخ ارمنستان داراست.

این اقامتگاه دارای یک روف رستوران، مرکز تناسب اندام، جکوزی، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان بوده و چشم اندازی باشکوه از خیابان‌های مدرن و باستانی ارمنستان را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

در این ملک ۵ ستاره، ۳۵ اتاق مجلل را خواهید یافت که با حمام‌های مرمرین،  مبلمان کلاسیک ایتالیایی و دکوراسیونی جذاب از مهمانان پذیرایی می‌کنند. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن، دستگاه قهوه ساز و میزکار هستند.

بعلاوه، صبحانه قاره‌ای و آمریکایی هر روز در هتل سرو می شود. پرسنل میز پذیرش ۲۴ ساعته نیز تمام وقت برای خدمت رسانی، کرایه خودرو و ارائه بسته‌های تور گردش در شهر در دسترس می‌باشند.

آدرس: 11Northern Avenue, 0010 Yerevan, Armenia

 

Green Palace

این فضای آرامش بخش و زیبا، در یکی از آرام‌ترین نقاط ایروان واقع شده است. این ملک، ۲ دقیقه پیاده روی تا باغ گیاه شناسی ایروان و ۵ دقیقه رانندگی تا مرکز شهر فاصله دارد و در حاشیه باغ وحش ایروان و دنیای آبی واقع شده است.

در اینجا با وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، استخرهای سرپوشیده و روباز ، جکوزی، سونا، اسپا و خدمات ماساژ، بار، انبار چمدان و خدمات خشک‌شویی از مهمانان استقبال می‌شود. همچنین، علاقمندان می‌توانند از وقت گذرانی در باغ زیبای محوطه هتل لذت ببرند.

در ضمن، بوفه صبحانه در بار طبقه آخر ارائه می‌شود و مجموعه‌ای از وعده های غذایی عصرانه را می‌توان در آشپزخانه ۲۴ ساعته هتل سفارش داد.

بعلاوه ۲۵ اتاق را در این ملک ۴ ستاره خواهید یافت که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌ تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق‌ها نیز از حمام آبگرم و بالکن و چشم اندازی به مناظر زیبای اطراف برخوردارند. گفتنی است این اقامتگاه، ۲۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه  فرودگاه بین المللی زوارتنوتس فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی نیز به صورت رایگان برای مهمانان مهیاست.

 

بهترین هتل‌های نزدیک مرکز شهر ایروان

آدرس: Myasnikyan Avenue 57, 0025 Yerevan, Armenia

 

Nova

این ملک در ۱۰۰ متری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، ۱ کیلومتری میدان جمهوری و ۱۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی زوارتنوتس واقع شده است. مهمانان در اینجا می‌توانند به رستوران، بار، وای فای رایگان در سراسر ملک و رزرواسیون ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشند.

بعلاوه در این اقامتگاه ۴ ستاره، ۳۷ اتاق را خواهید یافت که دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای  نشیمن، حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی لوکس می‌باشند.

آدرس: 10/5Sayat Nova Ave, 0001 Yerevan, Armenia

 

Grand Hills

این ملک ۴ ستاره بسیار منحصر بفرد، با رستوران، بار، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز، یک استخر سرپوشیده، یک سالن استراحت مشترک و یک باغ به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و وای فای رایگان در سراسر ملک نیز در دسترس هستند.

در اینجا ۱۱ اتاق راحت و جادار، همراه با کلیه وسایل آسایش در خدمت مهمانان بوده و همچنین صبحانه قاره‌ای لذیذ و باکیفیت نیز هر روز در انتظار علاقمندان است.

به لحاظ دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر باید بگوییم این ملک در ۶ کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان، ۶ کیلومتری میدان جمهوری، ۵ کیلومتری دانشگاه دولتی ایروان، ۵ کیلومتری کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر و ۶ کیلومتری موزه تاریخ ارمنستان قرار دارد.

 

هتل چهار ستاره سنترال در ایروان

آدرس: 61g. Hovsepyan Street, 0011 Yerevan, Armenia

 

Multi Grand Pharaon Hotel

این هتل مجلل واقع در بزرگراه H1 در مسیر ایروان به آبوویان، با وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و سلامتی، زمین بازی کودکان و باشگاه کودکان، اقامتی خاطره انگیز را برای گردشگران تور ایروان رقم می‌زند.

 تمام ۸۸ اتاق این ملک ۵ ستاره نیز دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی، حمام خصوصی همراه با حوله، دمپایی، سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند. بعلاوه میهمانان می‌توانند در رستوران‌های این اقامتگاه، از طعم لذیذ غذاهای قاره‌ای و بوفه لذت ببرند و یا از روم سرویس برخوردار شوند.

گفتنی است امکانات باربیکیو در این ملک در دسترس بوده و همچنین یک فروشگاه سوغاتی و یک بار جاز نیز، سرگرمی‌های جالب توجهی در این مکان به شمار می‌آیند.

آدرس: Yerevan-Abovyan Highway 5, 0010 Yerevan, Armenia

 

Dave

این ملک تازه تاسیس، در نوامبر ۲۰۲۱ و در فاصله کمتر از ۱ کیلومتری آبشار ایروان افتتاح شد. این اقامتگاه مجلل دارای بار، رستوران، مرکز تناسب اندام، استخر و اسپا است. بعلاوه این ملک ۴ ستاره، از ۳۶ اتاق لوکس برخوردار است که هر کدام مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق شخصی هستند. بعلاوه برخی از اتاق‌های هتل، دارای بالکن با چشم اندازی باشکوه به منظره کوهستان می‌باشند. از طرفی دیگر، صبحانه کامل انگلیسی هر روز صبح در ملک سرو می‌شود. همچنین پرسنل پذیرش، به صورت تمام وقت برای خدمت رسانی به مهمانان در دسترس هستند.  

گفتنی است این ملک، از موقعیت مکانی عالی برای دسترسی به جاذبه‌های برتر شهر برخوردار بوده و حدود ۱.۱ کیلومتر از تئاتر اپرا و باله ارمنستان، ۱و۶ کیلومتر از میدان جمهوری، ۱ دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو مارشال باقرامیان و دانشگاه آمریکایی ارمنستان و همچنین ۵ دقیقه پیاده روی از مجلس ملی ارمنستان فاصله دارد.

آدرس: 4Proshyan Street, 0019 Yerevan, Armenia

 

Republica

این ملک تاریخی در قلب ایروان، و در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی تا میدان جمهوری ایروان واقع شده است. بعلاوه تئاتر اپرای ارمنستان در ۱.۳ کیلومتری، ایستگاه قطار ایروان در ۳.۲ کیلومتری و فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ۱۱.۴ کیلومتری هتل قرار دارند.

گفتنی است این ملک ۴ ستاره، دارای یک غذاخوری روباز با غذاهای بین المللی است. بعلاوه تمام ۵۶ اتاق این ملک از وای فای رایگان، تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام همراه با سشوار، حوله و دمپایی برخوردارند.

 

بهترین هتل‌های واغارشاپات در ارمنستان

آدرس: 7/1Amiryan Street, 0010 Yerevan, Armenia

 

Central Hotel

و در آخر سری می‌زنیم به این هتل دنج که در ۳۰۰ متری میدان جمهوری و ۹۰۰ متری تئاتر اپرا و باله ارمنستان واقع شده و تنها ۴۰۰ متر با مسجد کبود فاصله دارد. در اینجا مهمانان می‌توانند به وای فای رایگان در سراسر ملک دسترسی داشته باشند و یا از طعم لذیذ غذاهای اروپایی، خاورمیانه و مدیترانه‌ای در رستوران هتل لذت ببرند. بعلاوه بهترین امکان برای ریلکس کردن در این ملک، شنا در استخر سرپوشیده است. پرسنل میز پذیرش ۲۴ ساعته نیز، می‌توانند نکات مفیدی را برای رفت و آمد در منطقه به مهمانان ارائه دهند.

در نهایت باید بگوییم بعلاوه تمامی ۲۶ اتاق این اقامتگاه ۴ ستاره مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، لوازم آرایشی رایگان، میز و کمد لباس می‌باشند. همچنین صبحانه بوفه، هر روز در هتل سرو می‌شود.

آدرس: 7/1ZAKYAN S. STR., 0010 Yerevan, Armenia

۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران