هتل‌های ۵ ستاره ایروان در بوکینگ

جاذبه‌های گردشگری ایروان
هتل‌های ۵ ستاره ایروان در بوکینگ

شهر ایروان در کنار رود هرازدان در سال ۷۸۲ پیش از میلاد به وجود آمده و یکی از نقاط تاریخی ارزشمند غرب آسیا است. این شهر زیبا که همچنان چهره تاریخی‌‌اش غالب است از مقاصد محبوب ما ایرانی‌ها نیز هست. شما در سفر با تور ارمنستان می‌توانید در این شهر تاریخی به میدان جمهوری ایروان، کاسکاد، پارک عشاق، باغ وحش، قلعه اربونی، موزه هنرهای کافسجیان و خیلی جاهای دیگر بروید و در بازارهای سنتی زندگی روزمره مردم را تماشا کنید. اما برای اقامتی راحت و لوکس به کدام هتل‌ها باید رفت؟ در اینجا هتل‌های ۵ ستاره ایروان با بالاترین امتیاز در بوکینگ معرفی می‌کنیم.

 

Grand Hotel Yerevan

این یکی از بهترین هتل‌های ایروان است که امکانات لوکسی مثل استخر روباز روی پشت بامی، اسپا و وان آبگرم به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از طرفی موقعیت منحصر به فرد هتل بهترین جاهای شهر را به راحتی در دسترس قرار داده است. از اینجا تنها ۲۰۰ متر با از گالری هنر ملی و ۵۰۰ متر از تئاتر اپرا ایروان فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات عالی آن استفاده کنید، به جاهای دیدنی شهر با پای پیاده دسترسی داشته باشید و در رستوران ارمنی آن همراه خوردن غذا از تماشای نمای پانورامای شهر لذت ببرید. اتاق‌ها بزرگ و با دکوراسیون کلاسیک و شیک هستند و امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، گاوصندوق و چای‌ساز ارائه می‌دهند. در داخل نیز سونا، سولاریوم و سالن بدنسازی همراه با طیفی از ماساژها و درمان‌های زیبایی نیز ارائه داده می‌شود.

آدرس: Abovian Street 14, 0001 Yerevan, Armenia

 

The Alexander

این هتل مجموعه‌ای لوکس در ایروان است که ۴ سالن غذاخوری معتبر استخر شنای سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و اسپای منحصر به فردی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. به علاوه با قرار گرفتن در مرکز شهر به راحتی و با پای پیاده میدان جمهوری و تئاتر آکادمیک ملی اپرا و باله را در دسترس شما قرار می‌دهد. تمامی اتاق‌ها و سوییت‌ها الکساندر ایروان دارای دکوراسیونی زیبا و مدرن با المان‌های ارمنی هستند. هر اتاق شامل یک اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت و یک اتاق ناهار خوری بوده و مجهز به سرویس حمام دستشویی لوکس و درخشانی هستند. با رفتن به رستوران Italiano Ristorante در طبقه یازدهم می‌توانید حین خوردن غذا از منظره زیبای شهر هم لذت ببرید.

 

آشنایی با صومعه گغارد ایروان

آدرس: 3, 4 Abovyan St, Yerevan 0001, Armenia

 

Golden Palace Hotel Yerevan

این هتل که در فاصله ۳ دقیقه‌ای از میدان آزادی واقع شده در فاصله کمی از جاذبه‌هایی مانند: تئاتر اپرا و باله ارمنستان و موزه تاریخ ارمنستان قرار گرفته است. شما در این هتل کاملا احساس راحتی خواهید داشت. اتاق‌ها با مبلمان کلاسیک ایتالیایی و حمام مرمر پر شده و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای و دستگاه قهوه ساز هستند. البته برخی از اتاق‌ها دارای بالکن با نمایی زیبا رو به شهر هستند. شما می‌توانید وعده‌های غذایی را در رستوران روباز آن در پشت بام با نمایی عالی نوش جان کنید. در واقع نه تنها تمامی امکانات در اختیار شما قرار داده شده بلکه از تماشای مناظر خیابان‌های تاریخی ایروان نیز لذت خواهید برد.

 

معرفی موزه ماتناداران در سفر به ایروان

آدرس: 11 Northern Avenue, 0010 Yerevan, Armenia

 

Multi Grand Pharaon Hotel

هتل Multi Grand Pharaon که در بزرگراه H1 در مسیر ایروان به ابوویان واقع شده، از وای‌فای و پارکینگ اختصاصی رایگان برخوردار بوده و دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آبگرم و اسپا و مرکز سلامتی است. به علاوه کلیه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت، یخچال و کتری برقی هستند. همچنین سرویس‌های بهداشتی خصوصی شامل حمام، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی می‌شوند. شما می‌توانید از خوردن غذاهای قاره‌ای در رستوران لذت ببرید و یا سرویس اتاق درخواست کنید. برای اوقات فراغت می‌توانید به کافه جاز بروید و از موسیقی جاز همراه با انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید و از فروشگاه سوغاتی‌های ارمنستان و چیزهای زیبایی بخرید و به خانه ببرید. به علاوه برای خانواده‌های دارای فرزند در اینجا زمین بازی کودکان و باشگاه تفریحی در نظر گرفته شده است.

آدرس: Yerevan-Abovyan Highway 5, 0010 Yerevan, Armenia

 

Museum Street Boutique Hotel

هتل Museum Street Boutique که ۲،۲ کیلومتر از تئاتر اپرا و باله ارمنستان واقع شده و امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، بار و باغ را برای مهمانان خود فراهم آورده است. طیفی از اتاق‌های خانوادگی و سوییت در دسترس قرار دارد که برخی از آن‌ها دارای تراس هستند. اتاق‌ها از داخل با امکانات رایج هتل‌های هم رده همچون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز، کمد لباس و حمام اختصاصی را ارائه می‌دهد. صبح را در رستوران با صبحانه قاره‌ای آغاز کنید و بعد به گشت و گذار در شهر بپردازید.

 

عبارات ضروری زبان ارمنی در سفر

آدرس: 14/1Zarobyan St, 0009 Yerevan, Armenia

۲۸ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران