هتل چهار ستاره سنترال در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
هتل چهار ستاره سنترال در ایروان

همانطور که روزهای بهاری سر می‌رسند، تور ارمنستان نیز دوباره مشتریان بیشتری پیدا می‌کند. کشوری که در بهار واقعا زیباست و مراکز طبیعی آن روزهایی بسیار جذاب را برای مسافران خواهد ساخت. برای آن‌ها که سفر خود به ارمنستان را از ایروان آغاز می‌کنند، امروز قصد معرفی یک هتل چهار ستاره‌ی عالی را داریم. هتلی بزرگ با امکانات بسیار خوب که می‌تواند انتخابی مناسب در این سفر باشد.

 

هتل سنترال ایروان

در سفر به ایروان، همیشه پیشنهاد می‌کنیم، در هتل‌هایی اقامت داشته باشید که به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری پایتخت نزدیک‌تر باشند. هتل سنترال ایروان دقیقا این خصوصیت را داشته و در قلب ایروان و در فاصله‌ی ۳۰۰ متری از میدان جمهوری و گالری ملی ارمنستان قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره ترکیبی زیبا از یک اقامتگاه مدرن و فضایی گرم و دوستانه است و میزبانی عالی برای روزهای حضور شما در این شهر خواهد بود.

از نظر امکاناتی رفاهی هتل سنترال بهترین‌ها را برای شما فراهم کرده و از طرفی امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، مرکز اسپا و سلامتی، رستوران‌های اختصاصی و البته اینترنت رایگان بی‌سیم را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. انتخاب‌های متنوع در زمینه اتاق و سوییت، خدمات دهی بسیار خوب و همچنین امکان انتخاب اتاق‌های خانوادگی، از دیگر امتیازات این هتل به حساب می‌آیند.

 

زیباترین نقاط ارمنستان را بشناسید

اتاق‌ها و سوییت‌های هتل سنترال ایروان

اولین چیزی که درباره اتاق‌های هتل سنترال ایروان چشم شما را خواهد گرفت، شیک بودن و طراحی بسیار خوب داخلی واحدهاست که کاملا برازنده یک هتل چهار ستاره بوده و به خیلی از هتل‌های ۵ ستاره شهر شبیه است. این هتل اصلا بزرگ نیست و در مجموع ۲۶ اتاق و سوییت دارد که در ۵ دسته جای گرفته‌اند:

اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌های مساحتی به اندازه ۲۸ تا ۳۷ متر مربع داشته و از امکانات کامل از جمله مبلمان، تهویه هوای مطبوع، دستگاه‌های دم کردن چای و قهوه، صبحانه رایگان، گاو صندوق، مینی‌بار و ... بهره می‌برند.

اتاق‌های کلاسیک: این دسته اتاق‌ها تمامی امکانات اتاق‌های اتاندارد را دارا هستند اما مسحات بیشتری داشته و اندازه آن‌ها به ۴۲ متر می‌رسد.

سوییت‌های اکسکیوتیو: این سوییت‌های ۵۸ متری  از نظر ظاهری کمی نسبت به اتاق‌های استاندارد طراحی شکیل‌تری دارند و سرویس مبلمان آن‌ها نیز با توجه به فضای باز اتاق‌ها، بیشتر هستند.

گرند سوییت: تنها یک نمونه از این سوییت در هتل وجود داشته که ۶۰ متر مساحت دارد و جدا از امکانات یاد شده، حمام آن دارای جکوزی نیز هست و مبلمان آن مجلل و زیباست.

اتاق کلاسیک رز: این اتاق در واقع برای ماه عسل و زوج‌های جوان است که به تور ارمنستان می‌آیند و می‌خواهند در یک اتاق عاشقانه و زیبا اقامت داشته باشند. اتاق کلاسیک رز اما از نظر امکانات خیلی متفاوت از اتاق‌های کلاسیک نیست و همان امکانات را با ظاهری متفاوت دارند و مساحت آن‌ نیز ۳۰ متر است.

مجموعه رستوران Kantegh

بخش غذا و خوراکی این هتل، در واقع یک مجموعه‌ی جذاب به نام Kantegh است که شامل دو بخش مختلف می‌شود. اولین بخش Winter Garden است که در واقع یک محیط زیبا و سرسبز بوده با دکور جوبی که بخشی از سقف آن نیز شیشه‌ای‌ست و یک کافه رستوران محسوب می‌شود که در تمام طول روز باز بوده و می‌توانید از غذاهای اروپایی، خوشمزه‌ترین غذاهای ارمنی و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در آن سفارش دهید. شب‌ها هم دراین مکان موسیقی زنده پخش می‌شود که به جذابیت آن اضافه کند.

بخشی دیگری از Kantegh یک رستوران و بار بسیار زیبا و مجلل به نام Banquet است که به شکلی کلاسیک طراحی شده و تا ‍۱۲۰ نفر گنجایش دارد. این محل برای همایش‌ها بسیار عالی است و شما از غروب به بعد می‌توانید برای صرف نوشیدنی به آن‌جا مراجعه کنید. در مجموع کیفیت غذاها و نوشیدنی‌ها در مجموعه Kantegh بسیار خوب است و تا حد زیادی شما را از رفتن به دیگر رستوران‌های آن اطراف، بی‌نیاز می‌کند.

 

۸ مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی در ایروان

دیگر بخش‌های هتل

همانطور که گفتیم، این مجموعه دارای یک استخر سرپوشیده‌ی نه چندان بزرگ است که در کنار آن جکوزی نیز تعبیه شده و طراحی شیکی دارد. همچنین در بخش اسپا، سرویس‌های ماساژ به صورت یک ساعته و درمان با سنگ داغ و سرویس‌های دیگری این چنینی ارائه می‌شود و شما می‌توانید از از سونا و دیگر امکانات این مجموعه نیز استفاده کنید که البته هزینه‌ی بیشتری برایتان در پی خواهد داشت.

نکات مهم در مورد هتل سنترال ایروان:

  • جدا از نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های ایروان، ایستگاه مترو نیز تنها 500 متر از هتل فاصله دارد
  • چندین رستوران و بار معروف در اطراف هتل واقع شده‌اند
  • اجازه‌ی ورود حیوانات خانگی به هتل داده نمی‌شود
  • شرکت در برنامه‌های موسیقی زنده شبانه رستوران برایتان هزینه در پی خواهد داشت
  • صبحانه‌های رایگان شامل بوفه مخصوص کودکان نیز می‌شود
  • اینترنت بی‌سیم کاملا رایگان خواهد بود
  • مسئولان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران