۱‍۸ هتل دارای تم‌های خاص در دنیا (بخش دوم)

اطلاعات مفید
۱‍۸ هتل دارای تم‌های خاص در دنیا (بخش دوم)

در مقاله قبلی تنها به ۹ مورد از هتل‌های عجیب اشاره کردیم اما هنوز هتل‌های بسیار بیشتری برای معرفی هستند. از هتلی که توسط جرثقیل در هوا نگهداری شده تا جاهایی در عمق جنگل، مکان‌های خاصی هستند که می‌توانید در جهانگردی‌های خود، به آن‌جاها بروید و خاطراتی فراموش نشدنی را ثبت کنید.

 

No Man's Fort | پورتموث، انگلستان

این سکوی شناور بزرگ، یکی از عجیب‌ترین هتل‌های انگلستان است که البته همین باعث شده تا عده‌ی زیادی در صف رزرو مجموعه باشند. جایی که دارای ۲۷ سوییت بزرگ با پنجره‌هایی رو به دریا بوده و با اقامت در آن‌جا، پکیج صرف غذا در رستوران لوکس، نوشیدنی‌های مختلف و امکان استفاده از تمامی امکانات هتل برایتان مهیا خواهد شد. با این حال، خیلی از مسافران هتل No Man's Fort تنها برای یک شب و برای تجربه‌ی چنین هتلی به آن‌جا می‌روند.

جایی که هتل در آن قرار گرفته، یکی از ۴ قلعه‌ای است که در سال‌های ۱۸۵۰ برای مواجهه با ارتش ناپلئون سوم ساخته شده بودند. این قلعه اما حالا یک هتل لاکچری با امکانات بسیار خوب است که برای حضور در آن‌جا، همراه با قایقی که در این مجموعه در نظر گرفته شده به هتل می‌روید، در سوییت‌های باشکوه و جذابش اقامت خواهید داشت و از امکاناتی فوق‌العاده استفاده می‌کنید. امکاناتی که شامل رستوران بسیار مجلل، سالن بازی‌های میزی، فضای سبز روباز و چیزهایی از این دست می‌شود.

 

زیباترین پل‌های معلق جهان را بشناسید

دهکده هابیتون (هتل وودلین پارک) | نیوزلند

این مکان از نظر تکنیکی، هتل به حساب نمی‌آید، بلکه یکی از بخش‌های فضای بزرگی است که برای فیلم‌برداری صحنه‌های دهکده هابیت برای فیلم ارباب حلقه‌ها درست شده بود و حالا این اجازه به به گردشگران داده می‌شود تا روزی را در یکی از خانه‌های هابیتی که در کنار مجموعه اصلی اما با همان سبک و سیاق ساخته شده، اقامت داشته باشند که البته برای طرفداران این سری فیلم‌ها و کتاب‌های تالکین، یک خاطره‌ی فراموش نشدنی خواهد بود.

این هتل با نام وودلین پارک شناخته شده و در مجموعه هابیتون قرار دارد و دکور اطراف آن نیز کاملا هماهنگ با یک دهکده هابیتی بوده و دریاچه‌ای کوچک نیز کنارش قرار دارد تا همه چیز را رویایی‌تر کند. فضای داخلی این ویلاهای کوچک به شکلی زیبا و با همان دکور آشنای خانه‌های هابیتی تزیین شده و اقامت در آن‌جا تجربه‌ای منحصر به فرد خواهد بود. همچنین شما می‌توانید از محل‌های مختلف فیلم‌برداری دیدن کرده، در دریاچه‌ قایق سواری کنید و فعالیت‌های مختلفی را در این محل تجربه نمایید.

هتل برج‌العرب | دبی، امارات

تم این هتل، نهایت لاکچری بودن است. همه چیز در هتل برج‌ العرب به شیوه‌ای درست شده تا مجلل و لوکس به حساب بیاید و تا جایی که امکان داشته برای این مکان خرج شده است. از لحظه‌ی ورود به این هتل ۷ ستاره، همه چیز رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت. از چهل‌چراغ‌های بزرگ تا استفاده از طلا در طراحی داخلی تا بهترین فرش‌ها و مبلمانی که در اتاق‌ها استفاده شده است، احساس اقامتی شاهانه را برای مشتریان به همراه دارد.

برای مثال، لحاف‌های که در اتاق‌های هتل استفاده شده، از پرهای بسیار کم‌یاب و گران‌قیمتی درست شده که در ایسلند خانه دارند و در هر سال تنها اجازه‌ی برداشت تا ۲ هزار کیلوگرم از آن وجود دارد. شما در هنگام اقامت در هر کدام از اتاق‌ها یا سوییت‌ها، امکان انتخاب از میان ۱۷ بالش مختلف را دارید، در ۱۷۹۰ متر مربع از فضای داخلی هتل از طلای ۲۴ عیار استفاده شده و این گونه‌ مثال‌ها می‌تواند همین‌طور ادامه پیدا کند. البته همین‌ها باعث شده تا برج‌العرب، یکی از گران‌ قیمت‌ترین هتل‌های دنیا نیز به حساب بیاید و اگر بخواهید در تور دبی در آن‌جا اقامت داشته باشید، مبلغ بسیار زیادی را برای اقامت باید کنار بگذارید.

 

۱۳ مقصد عالی برای سفرهای خانوادگی با کودکان

Treehotel | لاپلاند، سوئد

این خانه‌های درختی در لاپلاند سوئد، خیلی با هتل‌های این چنینی فرق می‌کنند. هر کدام از ویلاهای این مجموعه، شکل و شمایلی کاملا متفاوت با هم دارند و همگی اقامتگاه‌های مدرن با طراحی بی‌نظیر هستند. یکی شبیه به سفینه‌ای فضایی است که پلکانش رو به زمین باز شده و دیگری همچون لانه‌ی پرند‌ه‌ای بالای درخت می‌ماند.

ساخت این هتل به سال ۲۰۱۰ بر می‌گردد که یک زوج قصد نوسازی خانه‌ی بسیار قدیمی خود  و تبدیل آن به مهمان خانه را داشتند. اما نتیجه کار بسیار متفاوت‌تر از آن شد که فکرش را کنید و دلیل آن هم الهام گیری از فیلم معروف The Tree Lover بود. در نهایت این کار ادامه پیدا کرد، واحدهای جدید با ظاهری متفاوت ساخته شد و Treehotel  به این شکل در آمد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، طبیعت شگفت‌انگیز و بسیار زیبای اطراف آن‌جاست که باعث می‌شود، با اقامت در آن‌جا هر روز خود را در جایی بکر و باور نکردنی بگذرانید.

SiloStay | لیتل ریور، نیوزیلند

دومین هتلی که از نیوزیلند به شما معرفی می‌کنیم، جایی خیلی عجیب برای اقامت است و همان‌طور که از عکس‌ها و اسم آن حدس زده‌اید، در این جا سیلوهایی که زمانی برای انبار غلات مورد استفاده قرار می‌گرفت، حالا به اتاق‌هایی برای اقامت بدل شده است. در مجموع ۹ سیلو برای اقامت در این مکان وجود دارد که همه‌ی آن‌ها دارای یک تخت دو نفره، آشپزخانه با امکانات خوب، فضایی بزرگ و مبلمان هستند و در واقع داخل آ‌ن‌ها شیک و دوست داشتنی است و حتی یکی دو مورد از سیلوها دارای تراس هم هستند.

این مجموعه در فضایی سبز و دوست داشتنی واقع شده و به ساحل، منطقه‌ای سرسبز و چندین مکان طبیعی زیبا دسترسی دارد و شما با گرفتن دوچرخه‌هایی که در هتل در نظر گرفته شده، می‌توانید به این نقاط زیبا سر بزنید.

 

زیباترین دریاچه‌های دنیا

قصر اودایویلاس | اودایپور، هند

قصرهای زیادی هستند که در طول تور هند، می‌توانید در آن‌جاها اقامت داشته باشید. قصرهایی بزرگ، شاهانه با ظاهر و امکانات مجلل که آن تجربه‌ی خاص زندگی متمول هندی را برایتان به ارمغان خواهند داشت. اما قصر اودایویلاس با حفظ بسیاری از المان‌های اصلی قصر و قرار گیری در ساحل دریاچه‌ی پیچولا، بهترین انتخاب برای بودن در چنین فضایی به حساب می‌آید.

این مجموعه‌ی بزرگ که در بنایی نوساز واقع شده، دارای ۴ ساختمان است و چندین ویلای بزرگ و عالی دارد که همه‌ی آن‌ها دارای استخر خصوصی هستند. همین نوساز بودن و شکل دادن تم قصرهای قدیمی هند با امکاناتی عالی، این مکان را به جایی بسیار معروف در اودایپور تبدیل کرده است. قصر اودایویلاس دارای چند رستوران فوق‌العاده عالی، فضای آرامش بخش با منظره‌ای زیبا و امکانات بسیار عالی برای اقامتی کم‌نظیر است.

هتل جرثقیل فارالدا | آمستردام، هلند

بعضی اوقات عجیب‌ بودن هتل‌ها از یک حدی می‌گذارد و هتل جرثقیل فارالدا یکی از این موارد است. هتلی که در یک جرثقیل قدیمی و در ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین قرار گرفته، دارای امکانات بسیار خوب، فضایی شیک و البته منظره‌ای چشم نواز است و از آن بالا، آمستردام را از بهترین زاویه ممکن تماشا خواهید کرد.

این اقامتگاه در دو طبقه ساخته شده و دارای اینترنت رایگان بی‌سیم نیز هست. در کنار این جرثقیل بزرگ، یک بازار کوچک و چند مکان پرطرفدار وجود دارد و در کل فارالدا در مکانی در دسترس در آمستردام و در کنار بندرگاه قرار دارد. این مکان نیز با توجه به ظاهر مجلل، امکانات خیلی خوب و شرایط متفاوتش، جایی گران قیمت برای اقامت در پایتخت هلند به حساب می‌آید.

 

بهترین کشورها برای عاشقان غذا

هتل گریسری شینجوکو | توکیو، ژاپن

هر بار که فیلمی از گودزیلا منتشر می‌شود، این هیولای بزرگ رادیو اکتیو، یک بلایی به سر توکیو می‌آورد و برج‌‌های بلند را ویران می‌کند. حالا تصور کنید که در هتل خود اقامت دارید و ناگهان چهره‌ی گودزیلا را از پنجره‌ی اتاق خود مشاهده می‌کنید! هتل گریسری شینجوکو آن‌قدر که خیلی از هتل‌های دیگر مملو از دکور باشکوه هستند، نیست و ظاهر آن در واقع کاملا شبیه به یک هتل لوکس و مدرن معمولی است با ایت تفاوت که یک مجسمه‌ی بزرگ گودزیلا را در کنار خود می‌بیند، مجسمه‌ای که از پنجره‌ی بعضی اتاق‌ها پیدا بوده و از آن‌جا عکس‌های جالبی می‌توانید بگیرید.

این هتل دارای اتاق‌های پرتعداد، امکانات خیلی خوب، رستوران و کافه‌ای بزرگ، لابی با کتابخانه‌ای مجهز و بسیاری چیزهای دیگر در خود دارد و تنها ۱۵ دقیقه از باغ ملی شینجوکو گوین فاصله دارد.

پالاسیو دِ سال | سالار دِ اویونی، بولیوی

هتلی که بخش‌هایی از آن از بلوک‌های نمکی و آن‌ هم در بزرگ‌ترین زمین نمکی جهان ساخته شده و همه چیز آن منحصر به فرد و متفاوت است. هتل کار خود را در سال ۱۹۹۸ شروع کرد و ابتدا تنها شامل بنایی می‌شد که از سنگ‌های نمک ساخته شده بود اما به مرور ساختمان‌های دیگر و لوکس‌تری نیز به این مجموعه اضافه گشت و از آن حال و هوای اصلی بیرون آمد اما هنوز هم پالاسیو د سال به خاطر قرار گیری در سال دِ اویونی، در طول سال از هزاران گردشگر مختلف میزبانی می‌کند.

جدا از جذابیت این هتل و تم متفاوتی که دارد، با بودن در آن‌جا می‌توانید پا به بزرگ‌ترین آینه‌ی جهان بگذارید، عکس‌هایی استثنایی از سفرتان بگیرید و یک تجربه‌ی منحصر به فرد و فراموش نشدنی را برای خود سفر کنید. البته بودن در این محل سختی‌های خاص خودش را دارد اما هتل پالاسیو د سال، این سختی‌ها را به حداقل رسانده و حتی برای گردش در نمک‌زار هم امکاناتی را برایتان مهیا می‌کند.

 

لاکچری ترین ریزورت های ساحلی در آسیا

۱۴ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران