لاکچری ترین ریزورت های ساحلی در آسیا

اطلاعات مفید
لاکچری ترین ریزورت های ساحلی در آسیا

آسیا به خاطر شرایط جغرافیایی که دارد، سواحل زیبا و جزایر بسیار جذابی را در خود میزبانی می‌کند. از همین رو صنعت گردشگری در قاره‌ی کهن بسیار پر رونق بوده و از همین رو کاملا می‌شود انتظار داشت که چندین ریزورت ساحلی لاکچری در آسیا وجود داشته باشد.

این که بهترین این ریزورت‌ها کدام‌ها هستند، سوالی است که در نوشته‌ی امروز به دنبال جوابش هستیم. البته در این نوشته از یک مقصد چند اقامتگاه نیاورده‌ایم تا در این هفت گزینه، تنوع در مقاصد مختلف حفظ شود.

 

LUX South Ari Atoll Resort & Villas (مالدیو)

اگر بخواهید لاکچری‌ترین ریزورت آسیا را لیست کنیم، ابتدا باید از LUX South Ari Atoll اسم ببریم. یک جزیره‌ی خصوصی در مالدیو که ریزورتی فوق‌العاده جذاب در آن تهیه دیده شده و جالب این که آن را نه در خاک جزیره، بلکه در کنارش ساخته‌اند تا این خشکی کوچک خراب نشود. محیط مرجانی و فوق‌العاده دیدنی در اطراف ریزورت به چشم می‌خورد و طبیعت زیبای این منطقه شما را مجذوب خود خواهد کرد.

 

معرفی برترین سواحل آسیا

Amanpulo (فیلیپین)

پالاوان یکی از زیباترین بخش‌های فیلیپین به حساب می‌آید و Amanpulo در جزیره‌ای خصوصی در این منطقه ساخته شده. جزیره‌ای که نرم‌ترین و روشن‌ترین ساحل آن اطراف را داراست و وقتی به آن نگاه می‌کنید، احساس خواهید کرد که در یکی از جزایر مالدیو یا در سیشل هستید. مسافران تور فیلیپین یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سفر خود را قطعا این جزیره زیبا انتخاب می‌کنند.

Soneva Kiri (تایلند)

این اقامتگاه فوق‌العاده زیبا که در جزیره‌ی کود واقع شده است، در یک محیط جنگلی واقع شده و شامل ویلاهایی زیبا و منحصر به فرد هستند و همگی استخرهای خیلی دلچسبی در خود دارند. هر کدام از این ویلاها فضایی باز داشته و دکور و ظاهر متفاوتی دارند. حضور در این ریزور لاکچری، یعنی بودن توامان در طبیعتی شگفت انگیز، قدم زدن در ساحلی زیبا و آبتنی و انجام تفریحات آبی در یک مکان آرام با آبی کریستالی و لذت‌بخش. در سفر با تور تایلند، آنقدر ریزورت‌های ساحلی گوناگونی برای انتخاب دارید که شاید این اقامتگاه یکی از بهترین آن‌ها باشد.

 

گردشی ساحلی در ۵ نقطه بی‌نظیر دنیا

Bawah Reserve (اندونزی)

این هتل در جزایر خصوصی متشکل از 6 جزیره‌ی کوچک ساخته شده که مجموعا 13 ساحل دارد. البته این ریزورت زیبا و لاکچری از مناطق شهری دور است و باید مدتی در آب پیش بروید تا به آن‌جا برسید، اما هزینه‌های سنگین اقامت در این مکان و همچنین مسیر طولانی، همه ارزش بودن در این اقامتگاه رویایی را دارد. مجموعا 35 ویلا در این مجموعه ساخته شده که بعضی در ساحل و بعضی بر روی اسکله‌هایی در دل آب هستند. این ویلاها امکاناتی کامل داشته و همچنین مجاور سواحلی عالی هستند که آب شفاف کریستالی دریا به آن ختم می‌شود.

Six Senses Con Dao (ویتنام)

Six Senses نام مجموعه ریزورت‌های لاکچری است که در جزایر و شهرهای مختلفی ساخته شده است. اما چیزی که در کان دائو ویتنام وجود دارد با همه‌ی آن‌ها فرق می‌کند. ویلاهای این مجموعه شیک و مدرن هستند اما در طراحی آن‌ها از المان‌های محلی استفاده شده و همچنین رو به یکی از زیباترین سواحلی هستند که در این منطقه از ویتنام می‌بینید. حالت خلیج مانند این ساحل باعث شده تا آب آن عموما ساکت بوده و همچنین تپه‌های سرسبز اطراف نیز هم منظره‌ای عالی به این هتل می‌بخشند و هم این که آب و هوایی مطبوع را برای آن همراه خواهند آورد. در سفر با تور ویتنام، قطعا ساکن شدن در یکی از ریزورت‌های ساحلی به جای هتل‌های معمولی تجربه خوبی از سفر برای شما خواهد شد.

 

نکاتی برای برنامه‌ریزی سفری ایده‌ال

The Royal Sands Koh Rong (کامبوج)

کامبوج در زمینه ریزورت‌های لاکچری حرف‌هی زیادی برای گفتن دارد اما The Royal Sands  با 67 ویلای بزرگ که همگی دارای استخر اختصاصی بوده و رو به نمای دریا و ساحل خصوصی احداث شده‌اند، همچون دنیایی متفاوت از دیگر جاهای کشور می‌ماند. وقتی پا به این اقامتگاه لوکس می‌گذارید، محیطی آرامش بخش را تجربه خواهید کرد که همه‌ی امکاناتی که فکرش را بکنید در اختیارتان قرار داده می‌شود. این ساحل از نظر زیبایی اگر جایی خصوصی نبود، مسلما در بیشتر لیست‌های بهترین سواحل کامبوج در صدر لیست قرار می‌گرفت و شما تنها با اقامت در The Royal Sands Koh Rong می‌توانید از آن‌جا بهره ببرید.

The Datai Langkawi (مالزی)

تورهای لاکچری لنکاوی در سال‌های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند و دلیل مهم آن نیز وجود ریزورت‌ها و هتل‌های لاکچری در این جزیره زیباست. اما Datai یک سر و گردن از تمام این هتل‌ها بالاتر بوده و با قرارگیری در جایی رویایی و معماری فوق‌العاده جذاب، از همان بیرون چشم شما را به خود معطوف می‌کند. با حضور در این ریزورت لاکچری و گران‌قیمت، شما هم می‌توانید از محیط جنگلی و بزرگ اطراف هتل لذت ببرید و هم فاصله‌ی کوتاهی از خلیج Datai دارید که نشنال جئوگرافی آن را جزو 10 ساحل برتر در تمام دنیا به حساب آورده است. در سفر با تور مالزی، رفتن به لنکاوی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید و خاطره‌ای متفاوت برای خود بسازید.

 

برترین سواحل سال ۲۰۱۹ به انتخاب تریپ‌ادوایزر

۱۸ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران