گران‌ترین ریزورت‌های لاکچری جهان

اطلاعات مفید
گران‌ترین ریزورت‌های لاکچری جهان

از مکانی که ریزورت در آن واقع شده تا امکاناتی که برایش در نظر گرفته می‌شود، ویژگی‌های متنوعی هستند که در نهایت به قیمت تمام شده آن‌ها منجر می‌شوند. در این میان، از سواحل ایتالیا و فیجی و فیلیپین تا دریایِ کارائیب، ریزورت‌های لاکچری و گران قیمتی وجود دارند، که سرامد چنین اقامتگاه‌هایی بوده و نمادی بر تجملِ سفر به حساب می‌آیند. با هم نگاهی بندازیم به بعضی از گران‌ ترین ریزورت‌ های دنیا در نقاط مختلف جهان:

 

کوییزین آرت گلف ریزورت اند اسپا، آنگوئیلا

شکوه و زرق و برق هتل کوییزین آرت(Cuisinart Golf Resort and Spa) تنها چیزهایی نیستند که باعث می‌شوند، این مجموعه شگفت انگیز در صدر لیست گران‌ ترین ریزورت‌ های دنیا جای بگیرد. این مکان در گذشته، زمین گلفی اختصاصی بود که بعدتر به خاطر حجم بالای توریست‌هایی که به این منطقه می‌آمدند، تبدیل به یکی از گران‌قیمت‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های لاکچری جهان شد. کوییزین آرت دارای معماری خاص و زیبایی‌ست که مهم‌ترین تفاوت آن با دیگر ریزورت‌های گران قیمت گلف در جهان را رقم زده و آن را به جایی متفاوت برای اقامت بدل کرده است.

این مجموعه‌ی زیبا به ساحل مسحور کننده آنگوئیلا دسترسی داشته و محیطی آرامش بخش و دلنشین دارد. همچنین دارای یک مرکز اسپای مجلل و بزرگ نیز هست تا همه چیز برای اقامتی رویایی و فراموش نشدنی در آن‌جا مهیا باشد.

عکس: terresdecharme.com

 

هتل پالمز، لاس وگاس

اگر نیاز باشد، می‌توان لیستی اختصاصی از هتل‌های لاکچری لاس وگاس پر کرد و ساعت‌ها در مورد اقامتگاه‌های مجلل و بزرگ این شهر معروف نوشت. اما احتمالا همه با ما هم نظر باشند که هتل پالمز(Palms) در بالاترین رتبه در میان این هتل‌ها قرار گرفته و یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها در آمریکا به حساب می‌آِد.

کافی‌ست در نظر بگیرید که این مجموعه جزو بزرگ‌ترین هتل‌های لاس وگاس بوده و دارای زیرساختی عظیم است با این حال دارای امکانات رفاهی کامل، سوییت‌های بزرگ و مجهز، روف تاپی جادویی با نمای نورانی شهر لاس وگاس، سالن‌های ورزشی متعدد و بهترین خدمات دهی ممکن بوده و برنامه‌های تفریحی متعدد از جمله معروف‌ترین نمایش‌های شهر و کنسرت‌های مختلف در آن‌جا برگزار می‌شوند.

 

۱۰ سایت پرطرفدار جهانی برای رزرو هتل

عکس: tripadvisor.fr

 

هتل آتلانتیس پارادیز آیلند، باهاماس

اگر تصور می‌کنید که هتل آتلانتیس دبی، نمادی برای گران‌ ترین ریزورت‌ های دنیا است، باید امکانات و خدمات هتل آتلانتیس پارادیز آیلند (Atlantis Paradise Island) را ببینید. این هتل باشکوه در باهاماس و در زمینی به مساحت ۱۴۱ هکتار قرار گرفته است.

مجموعه آتلانتیس پارادایز نه تنها مجلل‌ترین سوییت‌ها و رستوران‌ها را در خود دارد، بلکه دارای یکی از خاص‌ترین سوییت‌های جهان به نام رویال تاور بریج است که در آن آینه‌های تمام قد و سقفی به ارتفاع ۳.۵ متر کار گذاشته شده و دارای دکوری معرکه است. این مجموعه همچنین دارای امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای هست و چندین زمین ورزشی مختلف، پارک‌های متنوع، سواحل بسیار زیبا و خیلی امکانات دیگر در خود دارد که گفتن از همه‌ی آن‌ها نیاز به فضایی بسیار بیش‌تر از این نوشته دارد.

عکس: lgblog.co.uk

 

هتل پلازا، نیویورک

در نگاه کلی، هتل پالازا (Plaza Hotel) ساختمانی مجلل و زیباست، اما اصلا شبیه به دیگر هتل‌های لاکچری نیست که در این نوشته به آن‌ها پرداخته‌ایم. هتلی که در میدتاون منهتن و در نزدیکی سنترال پارک قرار گرفته که یکی از گران‌قیمت‌ترین محله‌های شهر نیویورک به حساب می‌آید و نمایی زیبا از این پارک معروف را برای مهمانان خود به همراه دارد.

بنای اصلی این مجموعه به سال ۱۸۸۳ میلادی بر می‌گردد اما از آن زمان چند دوره بازسازی در این هتل انجام گرفته و حالا تبدیل به یکی از خاص‌ترین و گران‌ترین هتل‌های جهان شده است. افراد معروف زیادی در سال‌های فعالیت این هتل در آن‌جا اقامت داشته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان تامی فیفیگر، رابرت کرافت، جیم کین و داگ موریس اشاره کرد که همگی آن‌ها با صرف مبلغی هنگفت، برای مدتی طولانی در این هتل اقامت داشته‌اند.

 

عجیب ترین هتل های دنیا

عکس: architecturaldigest.com

 

هتل برج العرب، دبی

هتل برج العرب دبی گران‌قیمت‌ترین در میان گران‌ ترین ریزورت‌ های دنیا به حساب آمده و به قول خودشان، تنها هتل هفت ستاره به حساب می‌آیند که البته این امتیاز دهی به صورت رسمی انجام نشده هست. همه چیز در این هتل بسیار گران قیمت خاص است، از ساختمان آن که به صورت یک بادبان ساخته شده و هزینه‌های هنگفتی برایش انجام شده تا استفاده از طلا در دکور داخلی و ساخت مجلل‌ترین فضای ممکن برای سوییت‌های اصلی آن که باعث می‌شود، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در یک هتل برای مسافران تور دبی به وجود بیاورد.

بر بالای این هتل باشکوه، یک زمین تنیس روفتاپ ساخته شده و چند رستوران بسیار عالی و لاکچری نیز برای این مکان در نظر گرفته شده است.

عکس: webuildvalue.com

 

هتل وستین اکسلسیور، رُم

این هتل افسانه‌ای، یکی از معروف‌ترین هتل‌های جهان است که بسیاری آرزو دارند در سفر به رم، یک بار اقامت در این محل را تجربه کنند. هتل وستین اکسلسیور (Westin Excelsior) از جمله معدود هتل‌ های لاکچری جهان است که دارای اتاق‌های کوچک و ارزان‌تر نیز هست که البته در بخش‌های دور از خیابان ساختمان قرار گرفته‌اند.

اگر قصد دارید در مجلل‌ترین سوییت این هتل اقامت داشته باشید، باید سوییت ویلا لا کوپولا را انتخاب کنید که دارای زیباترین طراحی داخلی با نقاشی‌های بسیار زیبا است. این هتل اگر چه در ساختمانی کلاسیک بنا شده اما دارای مدرن‌ترین و بهترین امکانات ممکن است.

 

بهترین هتل‌های شناور جهان

عکس: marriott.co.uk

 

هتل ماردان پالاس، ترکیه

مردان پالاس (Mardan Palace) ترکیه، مجلل‌ترین و لاکچری‌ترین هتلی است که در تور آنتالیا امکان اقامت در آن را خواهید داشت و از گران‌ ترین ریزورت‌ های دنیا به حساب می آید. این هتل با هزینه‌ای بالغ بر ۱.۴  میلیارد دلار در سال ۲۰۰۹ ساخته شده و دارای معماری متفاوت و بسیار زیبایی است که در هر جا عکس آن را ببینید، این هتل را به یاد خواهید آورد.

یکی از بزرگ‌ترین استخر‌های اروپا، آکواریومی بسیار بزرگ، چندین رستوران مجلل، ساحلی بسیار زیبا و خیلی امکانات دیگر برای این هتل در نظر گرفته شده و در دکور داخلی آن نیز از حجم زیادی طلا، ۵۰۰ هزار قطعه کریستال و بیش از ۲۳ هزار متر مربع مرمر ایتالیایی به کار رفته است که آن را بدون شک به یکی از مهم‌ترین هتل های لاکچری جهان بدل می‌کند.

عکس: wallpapershome.com

 

هتل اوبلو سلکت لوبیگیلی، مالدیو

در میان گران‌ ترین ریزورت‌ های دنیا متعدد در مالدیو، هتل اوبلو سلکت لوبیگیلی (OBLU SELECT Lobigili) با اسم عجیب خود، یکی از بهترین انتخاب‌ها به حساب می‌آید. این هتل بزرگ و زیبا در یک جزیره‌ی کوچک اختصاصی در نزدیکی ماله قرار گرفته و دارای انتخاب‌های متعددی برای مسافران است که از واحدهای ساحلی تا سوییت‌هایی که بر روی آب قرار گرفته‌اند، متنوع خواهد بود.

تمامی واحدهای موجود در این هتل‌ جزیره‌ای، دارای طراحی داخلی بسیار زیبا و مدرن و امکانات کامل بوده و همچنین به شما این امکان را می‌دهند تا در آبی شفاف و کریستالی و ساحلی سفید رنگ و زیبا به تفریح بپردازید. در این جزیره کوچک چند رستوران بسیار مجلل قرار گرفته و قایق‌های لوکس مسافرتی، شما را به دیدن دیگر جزایر مالدیو خواهند برد.

 

معرفی زیباترین قصر هتل‌های دنیا

عکس: barrheadtravel.co.uk

 

هتل بولدرز، آریزونا

یکی دیگر از هتل های لاکچری جهان که در آمریکا و در آریزونا قرار گرفته، شرایطی کاملا متفاوت از هتل‌های لاس وگاس دارد. هتل بولدرز (Boulders) اگر چه یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های آمریکا به حساب می‌آید و نمای آن همچون صخره‌های یک کوه است و در یک منطقه‌ی صحرایی اما بسیار زیبا قرار گرفته که یکی از دلایل انتخاب آن، در میان بسیاری توریست‌ها که به این نقطه از آمریکا سفر می‌کنند.

این مکان دارای اسپایی مجلل و بزرگ است که آب آن از چشمه‌ای طبیعی تغذیه می‌شود و دو زمین گلف بزرگ و بسیاری امکانات دیگر نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده.

عکس: travelmag.com

 

منبع

 

۱۸ تیر ۱۴۰۳

نظرات کاربران