جذاب‌ترین تم‌‌پارک‌های آسیا برای لذت بردن در تعطیلات سال نو

اطلاعات مفید
جذاب‌ترین تم‌‌پارک‌های آسیا برای لذت بردن در تعطیلات سال نو

اگر قرار باشد تعطیلات سال نو میلادی سفری به کشورهای مختلف آسیایی داشته باشید، بدون شک باید به فکر تفریحات خانوادگی و جذابی باشیم، که بچه‌ها هم از آن لذت ببرند. یکی از این مراکز می‌تواند تم‌پارک‌های جذابی باشند که در آسیا به وفور و در هر کشوری پیدا می‌شوند. البته پارک‌های بازی خاصی که در این پست به شما معرفی می‌کنیم، هم برای کودکان مناسب هستند، هم برای بزرگ‌ترها و هم اینکه برنامه‌های بسیار جذابی برای ایام تعطیلات سال نو برایتان تدارک دیده‌اند.

 


۱- پارک‌ DisneySea در چیبا، ژاپن


پارک‌های دیزنی برنامه‌های متعددی برای ایام تعطیلات سال نو ترتیب می‌دهند و پارک‌های این شرکت در آسیا نیز از این قضیه مستثنی نیستند و می‌شد تمام لیستمان را به شعبه‌های مختلف این پارک اختصاص دهیم، اما با اشاره‌ای به این یک نمونه بسنده می‌کنیم. این پارک ۷۱ هکتاری بسیار جذاب، تفاوت‌هایی با پارک‌های معمول دیزنی دارد، اما با این وجود هنوز مملو از المان‌های انیمیشن‌های مختلف این شرکت و میکی و دوستانش است. این پارک همانقدر که برای کوچک‌ترها جذاب است، برای بزرگ‌تر‌ها نیز مملو از موارد نوستالوژیک است و جدا از آن چندین سواری هیجان انگیز نیز برای آن‌ها همراه دارد.

 

 آشنایی با پارک‌های بازی عجیبی که در نقاط مختلف دنیا وجود دارند 

 

 

 DisneySea

 


۲- پارک Lotte World در سئول، کره‌ جنوبی


بسیاری این پارک را به دیزنی لند کره می‌شناسند، هر چند به طور کلی این پارک متفاوت بوده و بخش زیادی از آن به صورت سرپوشیده درست شده است و آن را به بزرگ‌ترین پارک سر پوشیده دنیا بدل کرده است. در خارج از پارک نیز زمینی بسیار بزرگ پر از بازی‌های متفاوت است و در مجموع شمایلی خاص به این محل بخشیده. نکته حائز اهمیت در مورد این پارک همین بخش سرپوشیده است که در ایام برفی نزدیک به سال نو و بعدش، فضایی گرم و شاد برایتان پدید آورده و با برنامه‌های متنوعی که تدارک دیده شده، ساعاتی مفرح را برای خانواده‌تان رقم می‌زند.

 

 

 Lotte World

 


۳- پارک Waterbom Bali


همه می‌دانیم کهسفر با تور بالی در زمان کریسمس ، یعنی کریسمسی بدون برف وآفتابی در کنار سواحل فوق‌العاده این جزیره‌ی معروف. اما در کنار این اوضاع، بهترین پارک آبی اندونزی را نباید از یاد برد که در ایام کریسمس با برنامه‌های متعدد و شاد قرار است ساعاتی بی‌نهایت جذاب را برایتان رقم بزند. این پارک آبی بزرگ بازی‌های بسیار زیادی در دلش دارد و استخرهای کاملا متفاوتی که باعث می‌شود از کودکان کم سن و سال تا بزرگ‌ترها همگی بتوانند از آن لذت بسیار ببرند. از آب‌پاش‌های کوچک برای کوچک‌ترها تا تونل‌های آبی بزرگ، استخر موج‌های مصنوعی و همچنین رودهای مصنوعی برای سواری خانوادگی، همه چیز در این پارک آبی برای یک تفریح دسته جمعی مهیاست.

 

 ۱۳ ورزش هیجان‌انگیز آبی که باید در سفر به بالی تجربه کنید

 

 

 Waterbom Bali

 


۴- لگولند ، مالزی


اگر با تور مالزی سفر کرده باشید، لگولند دور از دسترستان نخواهد بود. این پارک معروف که بر پایه آجرهای لگویی بنا شده، در هر جشن و تاریخ خاصی، برنامه‌ای مخصوص به آن ایام را برپا می‌کنند و کریسمس نیز به هیچ وجه از دستشا در نخواهد رفت. برنامه‌های کریسمسی لگولند و کلیت این پارک بیشتر مختص به کم سن و سال‌هاست، اما در نهایت بزرگ‌ترها و جمع‌های خانوادگی نیز از این مکان لذت خواهند برد.

 

 با برترین و معروف‌ترین تم‌پارک‌های مالزی آشنا شوید 

 

 

 لگولند

 


۵- پارک Sanrio Puroland در توکیو، ژاپن


هر چقدر که در دنیا میکی موس و شخصیت‌های انیمیشن‌های آمریکایی شهرت دارند، ژاپنی‌ها علاقه‌ی کم نظری به هلو کیتی از خود نشان می‌دهند.. پس اصلا عجیب نیست که ما در ژاپن یک پارک اختصاصی برای این شخصیت‌ها داشته باشیم و به هیچ وجه در سفر به ژاپن نباید برنامه‌های خاص کریسمس در این پارک را از دست بدهید. بازی‌ها و برنامه‌های این پارک بیشتر کودکانه خواهند بود و فضایی شاد و موزیکال دارند و در بسیاری از ساعت‌ها می‌توانید نمایش‌های موزیکال هلو‌کیتی‌های مختلف را در آن به تماشا بنشینید.

 

 

 Sanrio Puroland

 


۶- پارک Universal Studios، سنگاپور


سنگاپور چندین و چند تم پارک عالی دارد، اما در بین همه‌ی آن پارک‌های عالی، Universal Studios که پارکی منتسب به استودیویی فیلم‌سازی به همین نام است، در جایگاهی بالاتر از بقیه قرار می‌گیرد. این پارک بازی‌های بسیار متنوع برای تمام سنین را داشته و محلی عالی برای بازی‌های مختلف است. از سواری‌های هیجان انگیز در دنیای فیلم‌های علمی تخیلی بگیرید تا بازی‌های کودکانه در انیمیشن‌هایی که این کمپانی به روی پرده برده است. در این پارک با تصاویر آشنایی از فیلم‌های مختلف مواجهید، شخصیت‌های جذاب و ابرقهرمان‌ها را می‌بینید و در محیطی عالی مملو از بازی‌های مختلف به صورت خانوادگی به تفریح مشغول می‌شوید.

 

 ۶ پارک استثنایی در دنیا که فرزندتان باید در آن بازی کند 

 

 

 Universal Studios

 


۷- پارک Wonderla در کوچی، هند


این مکان در واقع مجموعه‌ای از سه پارک بازی است. مجموعه‌ای که برای تمامی سن‌ها از کوچک تا بزرگ‌سال عالی بوده و با داشتن چندین و چند سواری استثنایی، محلی بسیار خوب برای سر کردن تعطیلات در هند محسوب می‌شود. یکی از ترن‌ هوایی‌های محبوب و معروف این پارک، ریکویل است که سرعتش تا ۸۰ کیلومتر در ساعت پیش رفته و هیجانی واقعی را به شما تزریق می‌کند. برنامه‌های شاد و مفرح همراه با موسیقی برای این ایام در نظر گرفته شده که در محیط سرپوشیده پارک همراه با جایی برای سفارش نوشیدنی و خوراکی برگزار می‌گردد.

 

 بهترین پارک‌های آبی دهلی برای خنک شدن در تابستان‌های گرم این شهر 

 

 

 Wonderla

 


۸- پارک Ocean Park، هنگ کنگ


شاید اگر می‌خواستیم جایی در هنگ کنگ پیشنهاد کنیم تا در آن بتوانید کریسمس را سر کنید، دیزنی لند این شهر را ذکر می‌کردیم. با این حال چون قبلا گفتیم که دیزنی‌لند در هر جایی که باشد برای کریسمس و تعطیلات سال نو عالی است، به سراغ Ocean Park پارک در هنگ‌کنگ می‌رویم. بر خلاف Ocean Park مانیل که پارک آبی نسبتا آرامی است، این پارک آبی و بازی بسیار بزرگ مملو از بازی‌هایی است که بدنتان را سرشار از آدرنالین می‌کند. بازی‌های بسیار زیاد در کنار انواع استخرها و تفریحات برای تمامی سنین و همچنین بازی‌های خانوادگی، Ocean Park را به جایی بی‌نظیر برای تفریح بدل کرده است. حتی یک دلفیناریوم، نمایش دلفین‌ها و همچنین یک مکان نگهداری و بازدید از پنگوئن نیز در این پارک واقع شده که از آن‌ها نیز می‌توانید دیدن کنید.

 

 

Ocean Park

۳۰ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران