زیباترین نقاط آسیا برای سفر پاییزی

اطلاعات مفید
زیباترین نقاط آسیا برای سفر پاییزی

بسیاری از مردم سراسر دنیا پاییز را بهترین فصل می‌دانند و همه بر حال و هوای جذاب و رومانتیک آن صحه می‌گذارند. این فصل همچنین زیبایی‌ترین تغییرات را در طبیعت ایجاد می‌کند. برگ‌ها خشک می‌شوند و سایه‌های قابل توجهی از رنگ را به نمایش می‌گذارد و کل چشم انداز طبیعی ناگهان با رنگ‌های مختلف گرم رنگ‌آمیزی می‌شود. اگرچه اروپا مقصد ایده‌آل پاییزی به نظر می‌رسد، اما شاید لازم نباشد خیلی به دنبال این تجربه باشیم. در واقع، مکان‌های زیادی در آسیا وجود دارد که از پاییزی زیبا برخوردارند. در اینجا برخی از بهترین نقاط برای کشف شاخ و برگ‌های پاییز را معرفی می‌کنیم.

 

ژاپن، توکیو، معبد کومیوجی

از گردش‌های مرسوم در توکیو صرف نظر کنید و به سمت معبد Komyo-ji بروید که یک جاذبه گردشگری عجیب و یک مکان دیدنی برای برگ‌های پاییزی، مورد توجه قرار گرفته است. این منطقه که به عنوان معبد افرا نیز نامیده می‌شود، با صدها درخت افرا خیره کننده پر شده که با رنگ‌های متنوع گرم پاییزی پاییز را به صورتی تمام عیار ترسیم می‌کنند. وقت خود را صرف یادگیری فرهنگ سنتی بودایی کنید و در محیط دل‌انگیز پاییز این منطقه غرق شوید.

 

گشتی در رنگارنگ‌ترین مناظر طبیعی دنیا

کره جنوبی، سئول، جاده درختی Asan Gingko

ژاپن تنها کشوری نیست که چشم اندازهای شگفت انگیز درخت کنار جاده دارد، در کره جنوبی جاده درخت آسان گینگکو دارای مجموعه‌ای از درختان محکم است که در پاییز سایه‌ای جذاب از زرد طلایی را به خود می‌گیرند. با گذر پاییز این درختان رنگ‌های متنوع زیادی به خود می‌گیرند و جاده با برگ‌های زرد و قرمز فرش می‌شود. این جاده یکی از بهترین جاها برای راهپیمایی و گردشی پاییزی در سئول محسوب می‌شود و می‌توان در آن عکس‌های فوق‌العاده‌ای انداخت.

چین، سیچوان، Jiuzhaigou

چین کشوری بزرگ و سرسبز با درختان انبوه و جنگل‌های عمیق است. در حالی که بیشتر دنیا بازتابی از زندگی شلوغ پکن را به دید عموم می‌گذارند، اما اگر به مناطق روستایی مانند Jiuzhaigou که یک ذخیره گاه طبیعی و پارک ملی است بروید تازه متوجه عمق زیبایی‌های این کشور خواهید شد. در پاییز رشته کوه‌ها و جنگل‌ها با رنگ‌های قرمز و زرد آتشینرنگ شده و چهره‌ای رویایی به دریاچه فیروزه‌ای می‌بخشند. شما در سفر با تور چین طبیعت دست نخورده را در بهترین حالت خود تجربه خواهید کرد و مسحور این رنگ‌های فریبنده خواهید شد.

 

گردشی ساحلی در ۵ نقطه بی‌نظیر دنیا

ویتنام، هانوی، دریاچه Hoan Kiem

دریاچه Hoan Kiem در هانوی، با آب و هوای خنک، نور ملایم خورشید و آب‌های آرام در پاییز هیچ چیزی کم ندارد. این دریاچه نقطه ای برای تجمع مردم و لذت بردن از اوقات فراغت با طبیعت است. علاوه بر این انعکاس درخشان قرمز و زرد رنگ برگ درختان بر روی سطح دریاچه منظره‌ای به شدت دیدنی و خیره کننده را ارائه می‌دهد. بسیاری از مردم فقط برای دیدن این صحنه رمانتیک در پاییز با تور ویتنام اینجا سرازیر می‌شوند و شما هم نباید آن را از دست بدهید!

ویتنام، Yên Bái، Mu Cang Chai

با رفتن به تراس‌های برنج Mu Cang Chai در شمال غربی ویتنام چهره متفاوتی از پاییز را کشف کنید. از آنجایی که این دوره زمان برداشت محصول در اینجاست پس زمین‌های کشاورزی نیز در اوج شکوه خود هستند. این تراس‌های برنجی به رنگ‌های مختلفی از سبز و زرد طلایی در می‌آیند و چشم انداز جذابی را به نمایش می‌گذارند که تکرار آن در هیچ جای دیگر جهان امکان‌پذیر نیست. این منظره در هنگام غروب آفتاب از هر زمان دیگر در روز جذاب‌تر هم می‌شود، جایی که اشعه‌های گرم خورشید به روشن شدن بیشتر تراس‌های برنج کمک می‌کند.

 

بهترین شهرهای دنیا برای سفر در بهار

چین، پکن، دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ چین به عنوان برجسته‌ترین نماد سرزمینی است کشور در تمام دنیا شناخته شده است. دلیل خوبی هم برای اهمیت این دیوار وجود دارد. قدمت ساخت اولین بخش این دیوار که هزاران کیلومتر در خاک کشور پیش رفته، به قرن هفتم قبل از میلاد باز می‌گردد و ساخت آن نیز قرن‌ها ادامه داشته است. این زیبایی بتونی جدا از اینکه یک اثر تاریخی است، در واقع مکانی عالی برای لذت بردن از رنگ و رخ برگ‌های پاییزی هم شناخته می‌شود. گرچه پیاده‌روی روی دیوار چین مسیر ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود، اما بی‌شک تماشای کوه‌ها و جنگل‌ها با زیباترین مناظر ممکن پاداش خوبی برای این گردش بیرون شهری خواهد بود. هنگام حرکت از محل اقامت‌تان یادتان نرود دوربین‌تان را بردارید و با خودتان ببرید.

۲۷ آبان ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 27 خرداد 1400)

نظرات کاربران