بهترین مکان‌ها برای تجربه‌ی هیجان‌انگیز سقوط آزاد در آسیا

اطلاعات مفید
بهترین مکان‌ها برای تجربه‌ی هیجان‌انگیز سقوط آزاد در آسیا

سقوط آزاد که به Skydiving شناخته می‌شود تفریحی ماجراجویانه و کاملا هیجانی است که بر خلاف تفریحات ساحلی در فهرست خواسته‌های همه گردشگران قرار نمی‌گیرد و تنها آن‌ها که به دنبال ماجراجویی محض می‌گردند به دنبالش خواهند رفت. بسیاری از مردم به دلیل ترس از ارتفاع و عدم توانایی در کنترل به این تفریح هیجانی اصلا فکر هم نمی‌کنند. اما حقیقت اینست که در مدل تفریحی این فعالیت، شما به یک مربی قفل شده‌اید و اوست که پرواز را انجام داده و شما به عنوان یک بیننده تنها ترشح آدرنالین در خونتان را حس خواهید کرد و تماشای زیبایی‌های این سقوط را بی‌آنکه چیزی از چگونگی انجام کار بدانید. البته بیشتر مردم تصور می‌کنند این فعالیت‌ها در کشورهای اروپایی انجام می‌گیرد در حالی که در همین کشورهای آسیایی اطراف هم می‌توانیید بهترین تجربه ممکن را کسب کنید.


دبی


دبی خیلی سریع به یکی از مقاصد اصلی و برتر سقوط آزاد در آسیا و همچنین دنیا تبدیل شد به طوری که بسیاری از مردم ماجراجو با تور دبی به این شهر سفر می‌کنند تا تجربه چنین سقوطی را در کارنامه فعالیت‌های هیجانی خود ثبت کرده باشند. پرش بر فراز دبی به وسیله شرکت dive Dubai برگزار می‌شود و شما با ملحق شدن به آن‌ها می‌توانید بر روی پالم جمیرا، مجمع الجزایر مصنوعی و مسلما بیشتر نمادهای جزایر پالم پرواز کنید و باورنکردنی‌ترین مناظر ممکن را بر فراز این شهر شاهد باشید. این شرکت دوره‌های مختلفی ارائه می‌دهد اما شما برای اینکه یک بار پرش تفریحی را انجام دهید، هیچ نیازی به دوره‌ای خاص نداشته و در زمان پرواز با هواپیما نکات مورد نظر را به شما گوشزد می‌کنند.

 

 راهنمای گردشگری دبی برای آنهایی که عاشق هیجان و ورزش‌ هستند 

 

 

دبی

 


تایلند، پاتایا


البته که پاتایا را به شب زنده‌داری‌ها و تفریحات تابستانی‌اش می‌شناسند اما شما می‌توانید در سفر با تور تایلند و با رفتن به آبگیر نونگ خو تجربه سقوط آزاد در آسمان تایلند را کسب کنید. مدرسان و مربی‌های Thai Sky Adventures بسیار مجرب و مهربان هستند و با صبوری به شما آموزشات لازم را می‌دهند. آن‌ها شما را به ارتفاع ۴ کیلومتری از سطح زمین می‌برند. در این ارتفاع باید خودتان را در فضا رها کنید و از سقوط آزاد لذت ببرید. این سقوط یک دقیقه‌ای تنها زمانی‌ست که برای تماشای مناظر بی‌نظیر و فراموش نشدنی تایلند دارید. این مجموعه بسته‌های تفریحی مختلفی را ارائه می‌دهند که می‌توانید بنا به شرایطتان بهترینش را انتخاب کنید. از نکات جذاب سقوط آزاد در پاتایا، هزینه آن است، به صورتی که در آسیا ارزان‌ترین سقوط آزاد را در این شهر تجربه می‌کنید!

 

 پاتایا را بعد از تجربه‌ی این ۱۲ تفریح ترک کنید 

 

 

 پاتایا

 


مالزی، ملاکا


مالزی دارای چندین مقصد سقوط آزاد است که از بین آن‌ها می‌توان به خطه ساحلی فوق‌العاده زیبا در این شهر تاریخی اشاره کرد. شرکت تفریحی Ace Skydive از مجریان برجسته و سرشناس مالزی به برگزاری تورهای ماجراجویی مختلفی مثل سقوط آزاد پاراگلایدر، پاراموتور، هواپیماهای بدون سرنشین، انواع ورزش‌های هوایی عمومی، هلیکوپتر و هواپیماهای تک موتوره می‌پردازد. دوره‌های مختلفی در این مرکز برگزار می‌شود که مطمئنا هیچ کدام به کار شما نمی‌آیند، شما تنها می‌خواهید یک بار سقوط آزاد از هواپیا یا برج KL را تجربه کنید که به وسیله مربی قابل انجام است. بخش ساحلی مالزی مانند دیگر مناطق جنوب شرقی آسیا پر از مکان‌های زیبا و مناطق سرسبز گرمسیری، آب‌های آبی زلال و سواحل ماسه‌ای طلایی است که از بالا نمایی بسیار دیدنی دارند و در آن‌ها نیز سقوط بسیار لذت‌بخش است.

 

 ۸ جاذبه‌ی دیدنی ملاکا شهر تاریخی و دانشجویی مالزی 

 

 

 ملاکا

 


اندونزی، پانگانداران


اگر دوست دارید می‌توانید با ثبت نام در بسته دو روز و یک شب اقامت در Nusawiru Paracenter، از خدمات حمل و نقل به محل سقوط و ناهار بهره شوید. یکی از ویژگی‌های برجسته این شرکت جنبه‌های آموزشی سقوط آزاد آن است. محل سقوط آزاد در فرودگاه Nusawiru در پانگانداران واقع شده و اقامت و تفریح در این منطقه با کوتا و لگیان بالی قابل مقایسه است. بنابراین اگر از عاشقان تفریحات هیجانی هستید می‌توانید ورزش‌های بیشتری را در این قسمت اندونزی تجربه کنید. در کلاس‌های مورد علاقه ثبت نام کنید و برای کسب تجارب جدید آماده شوید.

 

 

پانگانداران

 


فلیپین، جزیره بانتایان


زیبایی‌های بصری و طبیعی فیلیپین بر هیچ جنبنده‌ای پوشیده نیست. پس چه چیزی به اندازه تماشای این شگفتی‌های طبیعی از بالا و در فضای معلق می‌تواند هیجان انگیز باشد؟ خوشبختانه شرکت‌های سقوط آزاد و هوانوردی آن‌ها در رده‌های بالایی قرار دارند و بسیار حرفه‌ای هستند. شما در سفر با تور فیلیپین می‌توانید با ملحق شدن بهSkydive Cebu Adventures که تنها شعبه شرکتی آمریکایی در فلیپین است که به صدور مدرک‌های بین‌المللی سقوط آزاد می‌پردازد و پروازها و سقوط تفریحی را نیز ممکن می‌سازد، یک هیجان واقعی را تجربه نمایید. می‌توانید با چنین مربیان برجسته بین‌المللی سقوط آزادی دو نفره را تحت هدایت آنان تجربه کنید و بدون نگرانی از بروز مشکل سکان را به دست مربی‌تان بسپارید و خودتان از سقوط آزادی امن در محلی بی‌نهایت زیبا و ساحلی لذت ببرید.

 

  معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید 

 

 

 جزیره بانتایان

 


چین


Tuofeng Skydive اولین مقصد سقوط آزاد در چین است که وابسته به انجمن چتربازان آمریکا بوده و زیر نظر آن‌ها فعالیت می‌کند. به علاوه آنان اولین شرکت هوانوردی در چین هستند که در سال ۲۰۱۳ اقدام به تاسیس شعبه در این کشور زیبا و دیدنی کردند. چین کشور پهناور و به غایت زیبایی است که هر بخشی از آن ارزش بازدید و کاوش را دارد. به طور کلی این شرکت در ۷ نقطه مختلف چین شامل گوانگدونگ یانگجیانگ، هاینان دانژو، ژیان شانژی، هبی پیکوانگ، یونان پو ار، چونکینگ، کیانجیانگ، و هبی شیجیاژوانگ افتتاح شعبه کرده تا مردم و گردشگران تور چین  بتوانند از خدمات بی‌نظیر آن‌ها بهره ببرند.

 

 پنج مکان زیبا که در سفر پاییزی به چین باید از آن‌ها دیدن کنید

 

 

چین

 


هند، اوتار پاراداش


Skyhigh یکی از شرکت‌های وابسته به انجمن چتربازان آمیریکاست که در بخش شمالی هند و دو ساعت رانندگی از دهلی قرار گرفته است. مربیان این موسسه همگی زبده و حرفه‌ای هستند که با اعتماد به آن‌ها می‌توانید از جذاب‌ترین تجارب حضور در این کشور را کسب نمایید. از محیط و مناظر شگفت‌ انگیز اوتار لذت ببرید و آدرنالین خون‌تان را به سر حد ممکن برسانید. مربی و مالک این موسسه، رودرا کسی‌ست که در سراسر دنیا من جمله دبی تا آمریکا پرش‌های موفقیت آمیز زیادی انجام داده است. به طور کلی تخصص و تجربه او به شما این قوت قلب و آرامش را خواهد داد که از سقوط‌تان نهایت لذت را ببرید. همچنین با توجه به این که اسکای‌های از شعبات زیر نظر انجمن چتربازان آمریکا محسوب می‌شود، امنیت سقوط به طور کامل تضمین شده است. بدون هیچ نگرانی پرش‌تان را انجام دهید و از این تجربه دیوانه‌وار زندگی‌تان لذت ببرید.

 

 معرفی ۹ فعالیت هیجان انگیز در هند 

 

 

  اوتار پاراداش

۰۶ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران