لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا

اطلاعات مفید
لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا

تصور ما از طبیعت‌گردی تا کمپ‌زدن، ماندن در چادرهای کوچک و داشتن حداقل امکانات است، اما در همین زمینه نیز ثابت شده اگر پول کافی بدهید، می‌توانید درون طبیعت نیز لاکچری‌ترین امکانات ممکن را داشته باشید. اگر با ما هم نظر نیستید، پیشنهاد می‌کنیم این لیست از اقامتگاه‌ها یا سایت‌های کمپینگ لاکچری دنیا را دنبال کنید.

 


Treehotel، سوئد


این مکان خاص در سوئد ۵۰ کیلومتر تا نوار قطبی فاصله دارد. جایی که قبل از هر چیز به واسطه معماری عجیب و استفاده از مصالح آینه‌ای‌اش معروف است. هر کدام از این هتل‌ها بر روی درختانی ساخته شده که در دل طبیعت زیبای این کشور قرار گرفته‌اند و در بعضی‌ شب‌ها می‌توانید شفق قطبی را در آن‌ها تماشا کنید. فراموش نکنید که امکانات این هتل کاملا با یک هتل لوکس و مدرن برابر است و از شهرهای نزدیک نیز فاصله‌ی نسبتا زیادی دارد.

 

یک‌ شب را در زیباترین هتل‌های یخی دنیا ماجراجویی کنید

 

 

Treehotel

 


Sal Salis، استرالیا


سال سالیس از آن کمپ‌سایت‌های خاص سافاری است که نمونه‌اش در دنیا به ندرت پیدا شود. این مکان در بین صحرا و پارک ملی Cape Range قرار گرفته و مجموعه‌ای از چادرهایی است که در آن‌ها امکانات بی‌شماری قرار گرفته است. تصورش را کنید که یک رستوران کاملا عالی با غذاهای استثنایی در زیر سایه‌ی چادری بزرگ و رو به دریا واقع شده و بعد از صرف غذا نیز می‌توانید در تخت‌های معلق همان‌ منظره‌ی با شکوه را تماشا کنید یا از امکانات بی‌شمار گردشی و رفاهی مجموعه استفاده کنید.

 

یک‌شب را در هتل‌هایی با معماری عجیب و دیدنی بگذرانید

 

 

Sal Salis

 


Chewton Glen، انگلستان


این هتل لاکچری بسیار معروف، در یکی از جنگل‌های معروف و تاریخی انگلستان به نام "جنگل جدید" و در نزدیکی همپشایر قرار گرفته است. در این مکان که در دل طبیعت قرار گرفته است، شما اقامتی شاهانه خواهید داشت و از بالای خانه‌های درختی و از میان دیوارهای شیشه‌اش می‌توانید شب و روز، منظره‌ای بی‌بدیل را به تماشا بنشینید. البته اقامتگاه‌های مختلفی در این هتل وجود دارد، اما چیزی که ما در این لیست به دنبالش هستیم، خانه‌های درختی آن در دل طبیعت است.

 

 

Chewton Glen

 


Eco Camp، پاتاگونیا، شیلی


اکو کمپ‌های پاتاگونیا چیزی متفاوت از هر جای دیگر است. این مجموعه چادرها در دل پارک ملی تورس دل پاین قرار گرفته و در دل این بهشت زیبا، مجموعه‌ای لاکچری را پدید آورده‌اند. جدا از امکانات بسیار خوب، شام‌های دسته‌جمعی و خود اقامتگاه‌ها که واقعا زیبا و منحصر به فردند، طبیعت این منطقه نیز یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را رقم خواهد زد. در مجموع ۲۵ گنبد در این مکان وجود دارد که البته بعضی‌هایشان به عنوان رستوران و محل‌های عمومی هستند.

 

مخوف‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

 

 

Eco Camp

 


Lanzarote Retreats، اسپانیا


چادرهای این مکان، شاید به زیبایی اکو کمپ شیلی نباشد، اما از نظر امکانات هیچ کم ندارد. یکی دیگر از موهبت‌هایی که در Lanzarote پیدا می‌شود این است که تمامی انرژی مورد نیاز برای این اقامتگاه، از طریق پاد، تابش خورشید و در مجموع نیروهای طبیعی طعمین می‌شود. مکانی کاملا دوستدار طبیعت که منظره‌ای از آتشفشان را برایتان به همراه دارد و اقامتی لوکس و زیبا را در جزیره برایتان رقم خواهد زد.

 

 

Lanzarote Retreats

 


Tena Tena Camp، زامبیا


کمپ تنا تنا در Great Valley Rift واقع در پارک ملی لائونگوا قرار گرفته است. کابین‌های این کمپ سافرای از این بیشتر نمی‌توانند ایده‌آل باشند، جایی که شما لذت اقامت در طبیعتی زیبا و همچنین استفاده از امکانات عالی را توامان همراه خواهید داشت. در زمان اقامت در این کمپ زیبا نیز می‌توانید به سافاری‌های مختلفی از جمله بازدید از فیل‌ها، ببرها، زرافه‌ها یا بسیاری حیوانات دیگر بروید. اگر واقعا رویایی بازدید از طبیعت و حیات وحش آفریقا را دارید، احتمالا بهترین راه ممکن برایتان، حضور در کمپ تنا تنا باشد.

 

در سفر به طبیعت در کجاها چادر بزنیم؟

 

 

Tena Tena Camp

 


Whitepod، سوییس


۱۵ گنبدی که در این مکان قرار گرفته‌اند، در هر فصلی جلوه‌ای متفاوت از طبیعت را برایتان به تصویر می‌کشند. از کوهستان برفی زیبا و نمای یخ زده‌ی دریاچه‌ی ژنو تا دشت‌های سرسبز و گلزارهای تابستانی. امکانات این مکان در حد یک هتل ۵ ستاره بوده و همه چیز به اندازه کافی راحت و عالی درست شده است. همه‌ی گنبدها نیز در مکانی مرتفع و مشرف به دشت و دریاچه ساخته شده‌اند که به جذابیت آن‌ها می‌افزاید.

 

 

Whitepod

 


Kakslauttanen، فندلاند


این اقامتگاه‌های قطبی چیزی فراتر از انتظار شما خواهد بود. دهکده‌ای مملو از گنبدهایی که همچون خانه‌های قطبی ساخته شده‌اند، با این تفاوت که همگی آن‌ها دارای سقف‌های شیشه‌ای بوده تا شما بتوانید در سرمای بی‌ حد و حصر قطب، در جایی گرم و نرم با امکاناتی عالی به تماشای شفق قطبی نشسته و از آسمان زیبای این محل بهره ببرید. امکانات زیادی در این مجموعه برای گردشگران تدارک دیده شده است که از جمله آن‌ها رستورانی لوکس، استخر آب گرم و گردش‌ها متنوع هستند.

 

زیباترین جنگل‌های جهان را بشناسید

 

 

Kakslauttanen

 


Clayoquot Wilderness Resort، کانادا


شاید اگر به اخبار نشریات زرد علاقه داشته باشید، نام این محل را به واسطه اینکه شخصیت‌های معروفی همچون اسکارلت یوهانسن که آن را برای ماه عسل خود انتخاب کرده‌اند بشناسید. جایی در کانادا که باید ۲۰ دقیقه با قایق بروید تا به آن برسید و سپس با چادرهایی بسیار زیبا مشرف به دریاچه مواجه خواهید شد که دور تا دور آن را کوهستانی جنگلی و بی‌نهایت زیبا احاطه کرده است. این جادرهای مدرن و زیبا همگی دارای امکاناتی عالی هستند و خود مجموعه نیز هم در فضای باز امکانات خوبی دارد و هم سالنی بزرگ به عنوان رستوران داشته که در آن غذاهایی عالی پخته می‌شود. برای گردش و تفریح در این منطقه‌ی زیبا نیز امکانات بسیار خوبی در نظر گرفته شده که از آن‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

شهرهای مهم تاریخی دنیا برای یک سفر خاطره‌انگیز

 

 

Clayoquot Wilderness

 


Sharma Springs، بالی


حرف از طبیعت که بزنیم، همیشه اسم تور بالی در جایی از آن لیست قرار می‌گیرد. این بار اما به واسطه خانه‌های درختی بی‌نظیری که در این جزیره ساخته شده و به واسطه آن شما اقامتی لوکس در دل طبیعت جزیره را خواهید داشت، اسم بالی آورده شده است. این خانه‌ها شبیه به گنبدهای کوچک یا چادرهای لوکس نیستند، بلکه خانه‌های درختی بزرگی هستند که بخش زیادی از آن‌ها با بامبو ساخته شده و دکور داخلی‌شان نیز از چوب ساخته شده است. ترکیبی زیبا در قلب زیبایی‌های طبیعی که در کنار همه‌ی حس بودن در جنگل، به شما امکانات لاکچری همچون استخر اختصاصی، سالن یوگا و چیزهایی از این دست را نیز عرضه می‌کند.

 

بهترین ویلاهای منطقه سمینیاک بالی با استخر اختصاصی و قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار

 

 

Sharma Springs

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران