رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های جنوب شرقی آسیا

اطلاعات مفید
رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های جنوب شرقی آسیا

آسیا پر از زیبایی‌های طبیعی و دیدنی برای گروه‌های مختلف است. مخصوصا زوج‌های جوانی که به دنبال جایی دنج و آرام با تفریحاتی جذاب و یا طبیعتی رویایی می‌گردند سر از جنوب شرقی آسیا سر در می‌آورند. وجود طبیعت منحصر به فرد، سواحل ماسه سفید و آبی اقیانوس، آفتاب همیشه گرمسیری و تفریحات متنوع باعث شد تا این قسمت از آسیا میزبان اقامتگاه‌های رمانتیکی باشد که تعطیلاتی رویایی به زوج‌ها هدیه می‌کنند. اما با وجود تعداد بیشمار چنین هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی کدام گزینه‌ها از همه بهترین و عاشقانه‌تر هستند؟

 

کامبوج، سیم ریپ ، اقامتگاه آمانسارا

اگر شن و ماسه طلایی چیزی نیست که شما و همسرتان به دنبالش باشید اقامتگاه مینی‌مالیستی آمانسارا اقامتی شاهانه و لاکچری را به شما ارائه می‌دهد. این اقامتگاه نزدیک مکان‌های میراث جهانی یونسکو در محله فرانسوی سیم رپ، در نزدیکی آنگورور وات و ویرانه‌های امپراتوری خمر واقع شده است. این اقامتگاه شیک ومنحص به فرد بازتابی از فرهنگ کامبوج را ارائه می‌دهد. رنگ روشن و نقوش برجسته این اقامتگاه اشاره به آنگکور دارد. این مجموعه شامل ۲۴ سوییت، یک باغ مجلل، و ۱۲ استخر بزرگ می‌شود. غذاهای آمانسارا نیز از محصولات ارگانیک تهیه و سرو می‌شود. شما می‌‌توانید برای تجاربی عاشقانه و منحصر به فرد صبحانه‌ای به سبک پیک‌نیک روی ماسه‌های ساحل درخواست کنید و یا شامی مجلل در یکی از معابد. به علاوه روش‌های بی‌شماری برای کشف میراث کامبوج ارائه می‌شود، خواه با دوچرخه، قایقرانی در دریاچه، توک‌توک یا حتی هلیکوپتر.

 

 بی‌نظیرترین جزایر جنوب شرقی آسیا که باید از آن‌ها دیدن کنید

 

کامبوج

 

 

تایلند، سامویی، بانیان تیری

بانیان تیری سامویی کارهای متنوعی انجام داده تا انزوای ساحلی زوجین را رویایی و به یادماندنی کند. تفرجگاهی ویلایی و تمام استخر که هر سوییت آن با یک استخر بی‌نهایت خصوصی و آب شیرین در خلیج آرام و منزوی ساحل لامای بهترین اقامت ممکن را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از شامی رویایی و عاشقانه روی ماسه‌های پودری ساحل لذت ببرید، در کلاس آشپزی شرکت کنید و زیر نظر سرآشپزان بانیان غذاهای سنتی یاد بگیرید. از اسپای معروف و بی‌نظیر آن نیز غافل نشوید. در فضای گرمسیری بگردید و از استراحت در اسپا و گرفتن درمان لذت ببرید.

 

 گشت و گذاری جادویی در کرابی؛ جزیره رویایی تایلند 

 

تایلند

 

 

بالی، هنگینگ گاردنز بالی

Hanging Gardens of Bali در قلب جنگل‌های بارانی سرسبز در نزدیکی روستای پایانگان در شمال اوبود قرار دارد و تصویری از بهشت ​​گرمسیری با باغ‌های شکوفا از درختان بامبو، کاکائو، قهوه و درختان قرمز و نارنجی و همچنین ارکیده‌های پر جنب و جوش را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در استخرهای وسیع با نمای جنگل گرمسیری شنا کنید و از زیبایی‌های محیط افراد سرریز شوید. برای یک تجربه غذاخوری معنوی می‌توانید ناهاری خصوصی و فوق‌العاده با سرآشپز خصوصی را در معبد دالم سگارا تجربه کنید. به علاوه می‌توانید به اسپا بروید و ضمن استراحت از ماساژ دو نفره و درمان بهره ببرید.

 

 بازدید از ۵ جاذبه بی‌نظیر جزیره رویایی بالی 

 

بالی

 

 

تایلند، کو لانتا ، اقامتگاه و اسپای لایانا

این اقامتگاه و اسپا که در جزیره فوق‌العاده زیبای لانتا یای قرا گرفته تنها از افراد بالای ۱۸ سال میزبان می‌کند. بنابراین هرگز آرامش محیط با سر و صدا و بازی بچه‌ها بهم نمی‌ریزید. کوه لانتا یای در جنوب کرابی واقع شده و فضایی دنج، زیبا و آرامشبخش دارد.سفر با تور تایلند و بودن در اینجا سفری به انزوا را به بهترین نحو برایتان رقم می‌زند. Linger Longer Spa که به خاطر خدمات درمانی‌اش شناخته شده است منویی شامل انواع ماساژ‌ها و درمان‌ها از غرب تا شرق را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در اینجا یکی از انواع درمان‌ها را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید. به عنوان پیشنهاد می‌توانید دمان ۴ ساعته زوجین را انتخاب کنید. عصر در کروز Sundowner شرکت کنید و با عبور از جنگل‌های فوق‌العاده مانگرو غروب تماشایی آفتاب را نظاره‌گر باشید.

 

  ۱۰ جزیره و خلیج زیبا اما پنهان تایلند که در سفر به پوکت و کرابی باید از آ‌ن‌ها دیدن کنید 

 

کوه لانتا یای

 

 

فیلیپین، بوراکای، اقامتگاه و اسپای شانگری‌لا

یکی دیگر از اقامتگاه‌های فوق‌العاده در حاشیه سواحل ماسه سفید پودری اقامتگاه و اسپای شانگری‌لا در براکای افسانه‌ای و زیباست. این اقامتگاه فوق‌العاده به دور از شلوغی توریستی و ازدحام مردم خلوتی عاشقانه و به یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. این تفرجگاه دارای طیف وسیعی از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاها است که برخی از آن‌ها منظره‌ای نفسگیر از جزیره را ارائه می‌دهند. تمامی اتاق ها جکوزی داند در حالی که ویلاها مجهز به استخر خصوصی، وان آب داغ و آلاچیق برای غذا خوردن هستند. شما با اقامت در این اقامتگاه ساحلی می‌توانید به شنا و غواصی مشغول شوید و از ماهی‌های رنگی گرمسیری و مرجان‌های اقیانوسی دیدن کنید. با اقامت حداقل دو شب در این هتل شما از مزایایی مثل بوفه رایگان، شامی عاشقانه برای دو نفر در رستوران درختی ریما، یک ساعت و نیم ساعت ماساژ فیلیپینی و موارد دیگر بهره‌مند شوید.

 

 سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین 

 

فیلیپین

۰۶ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران