بهترین هتل‌های جدید آسیا در سال ۲۰۲۲

اطلاعات مفید
بهترین هتل‌های جدید آسیا در سال ۲۰۲۲

هر بار که هتلی جدید و مجلل در آسیا افتتاح می‌شود، نگاه‌ها به آن‌جا معطوف شده و همه به دنبال این هستند که در مورد جزییات این مکان جدید بدانند. در ماه‌های گذشته چندین هتل عالی در مالدیو، راجستان، و خیلی جاهای دیگر شروع به کار کرده‌اند. هتل‌هایی که بهترین‌های آن‌ها را در نوشته‌ی امروزمان به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هتل پاتینا مالدیو (Patina Maldives)، جزایر فاری، مالدیو

کم پیش می‌آید که در بین هتل‌های مالدیو، جایی را متفاوت معرفی کنیم، چون اکثر هتل‌های این کشور بر اسا یک رویه خاص ساخته می‌شوند و خیلی‌هایشان شبیه به هم هستند. پاتینا که کار خود را به تازگی در این کشور آغاز کرده و زیر مجموعه برند سنگاپوری "گروه هتل‌های کاپلا" (Capella Hotel Group) به حساب می‌آید، جایی منحصر به فرد برای اقامت در سفر با تور مالدیو خواهد بود.

ویلاهای مدرن این اقامتگاه با ظاهری زیبا و خاص، فضای داخلی این جزیره خصوصی و امکاناتش، یک اقامت باشکوه و فوق‌العاده را برای شما رقم خواهد زد و سفری فراموش نشدنی را در ذهنتان به یادگار می‌گذارد. البته این خاص بودن تنها در ظاهر نیست و باطن مجموعه را نیز در بر می‌گیرد. استفاده از چراغ‌های LED برای نورپردازی در شب، استفاده از متریال خاص در داخل واحدها مثل بالش‌های پرینت سه بعدی از یک شرکت ویتنامی و وجود رستوران‌هایی که از مواد اولیه کاملا اورگانیک استفاده می‌کنند، تنها نمونه‌هایی از این موضوع هستند. البته ناگفته پیداست که پاتینا مالدیو، همین حالا هم جزو گران‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مالدیو به حساب می‌آید.

 

بزرگ‌ترین موزه‌های جهان را بشناسید

آدرس: Rah Falhu Huraa, 20095 North Male Atoll, Maldives

شماره تماس: 009604000555

 

هتل لوکس چونگزو (Lux Chongzuo)، گوانگژی، چین

هر لحظه در گوشه‌ای از چین، یک هتل جدید رونمایی می‌شود. اما لوکس چونگزو کمی با دیگر اقامتگاه‌های جدید این کشور متفاوت بوده و در یک منطقه فوق‌العاده زیبا کنار رودخانه مینشی قرار گرفته است و دور تا دور آن را تپه‌های سرسبز احاطه کرده و هر روز که از خواب پا می‌شوید، از پنجره‌های اتاقتان، چشم‌اندازهایی معرکه را مشاهده خواهید کرد. این هتل که در استان کم‌تر دیده شده گوانگژی قرار گرفته، یک انتخاب عالی برای توریست‌هایی است ک می‌خواهند از جاهای متفاوت در تور چین دیدن کنند. جایی نزدیک به مرز ویتنام و در فاصله‌ی نسبتا کم از استان گویلین که جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی در خود دارد.

این مجموعه در کل شامل ۵۶ اتاق می‌شود که در چند بنای جدا با معماری مدرن و زیبا درست شده‌اند و محیط‌های عمومی جذابی برای نشستن کنار رودخانه و تماشای این منظره‌ی دیدنی نیز در نظر گرفته شده است. بار روفتاپ، یک رستوران فوق‌العاده عالی، استخر بدون لبه چسبیده به رودخانه و بسیاری چیزهای دیگر هستند که باعث می‌شود، لوکس چونگزو جزو بهترین هتل‌های جدید نه در چین، بلکه در تمام آسیا باشد.

 

پرطرفدارترین هتل‌های دنیا از نظر گردشگران

آدرس: Mingshi Village, Daxin County Longgan, Chongzuo 532200 China

شماره تماس: 00867713696288

 

هتل پارک ملی آرامنس گیر (Aramness Gir National Park) گوجرات، هند

جدیدترین هتل از برند ساسان گیر (Sasan Gir) که از جمله اقامتگاه‌های لوکس سافاری بوده که ممکن است در طول اقامت، از پنجره‌های آن بتوانید شیرهای آسیایی یا پلنگ‌ها را مشاهده کنید. این هتل دارای تنها ۱۸ ویلای بزرگ است که هر کدام از آن‌ها دارای یک استخر برای خود هستند. طراحی بیرونی و داخلی این ویلاها فوق‌العاده است و به شکل کلاسیک و کاملا مجلل طراح شده‌اند و در عین حال از امکانات مدرن و امروزی نیز بهره می‌برند. توجه به جزییات، زیبایی در طراحی و استفاده از بهترین متریال‌ها از ویژگی‌های اقامتگاه‌های هتل به حساب می‌آیند.

با اقامت در پارک ملی آرامنس گیر، امکانات رفاهی خیلی خوبی در اختیار شما قرار گرفته و اقامتی لاکچری را خواهید داشت. از طرفی می‌توانید در تورهای سافاری با راهنمای انگلیسی زبان شرکت کرده و به بازدید از جنگل‌های اطراف هتل بروید، از صبحانه‌های فوق‌العاده‌ی هتل بهره برده و همچنین در رستوران‌های هندی و بین‌المللی به صرف غذا مشغول شوید. تمامی غذاهای این رستوران‌ها از محصولات مزارع اطراف هتل هستند. اسپا، باشپاه ورزشی، محلی برای تماشای پرندگان و عکاسی از آن‌ها و خدمات اینچنینی متعددی برای توریست‌ها در نظر گرفته شده است. در کل این هتل برای مسافران تور هند که به دنبال تماشای طبیعت و اقامتی خاص و مجلل هستند، انتخابی ویژه به حساب می‌آید.

 

معرفی زیباترین قصر هتل‌های دنیا

آدرس: 77/2, Haripur Village, Haripur - Bhalchhel Rd, Amblash, Chitrod, Gujarat 362150, India

شماره تماس: 00912853502000

 

هتل شینمونزن (The Shinmonzen)، کیوتو، ژاپن

در اولین نگاه این هتل جدید، شبیه به یک خانه کلاسیک ژاپنی در کیوتو به نظر می‌آید که بازسازی شده است اما وقتی وارد آن‌جا می‌شوید، بر خلاف ظاهر بیرونی با یک اقامتاگاه مدرن و زیبا مواجه خواهید شد که سبک مینیمالیستی هتل‌های دهه اخیر ژاپنی را به دوش می‌کشد.

تک تک اتاق‌های این هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند از حداکثر نور طبیعی در طول روز بهره برده و اقامتی ایده‌آل را در منطقه گیون برایتان به ارمغان بیاورند. این هتل در کنار باغفی زیبا قرار گرفته و منظره‌ی نسبتا خوبی دارد، رستورانی جذاب برایشان در نظر گرفته شده که می‌توانید، در آن‌جا غذای ژاپنی برای خود سفارش دهید و با توجه به قرار گیری در منطقه‌ای محبوب در توکیه، به جاذبه‌های توریستی شهر نیز دسترسی خواهید داشت.

آدرس: Shinmonzen-dori, 235 Nishinocho, Higashiyama Ward, Kyoto, 605-0088, Japan

شماره تماس: 0081755336553

 

هتل رافلز اودایپور (Raffles Udaipur)، هند

ساخته شده در زمینی ۸.۵ هکتاری در اودایپور که رشته کوه آراوالی و باغ‌های سرسبز آن‌جا را احاطه کرده است، هتل رافلز یکی دیگر از هتل‌های باکوشه اودایپور است که از این دست هتل‌های بزرگ کم ندارد. البته رافلز اودایپور قصری بزرگ و باشکوه است که اقامتی شاهانه را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد و از پست به پهنه‌ی آبی و جنگل منتهی شده و در پیش رو باغ‌هایی بزرگ دارد که ساعت‌ها می‌توانید در میان آن‌ها و کنار آبنماهایش قدم بزنید.

این مجموعه دارای یک مرکز اسپای بزرگ، رستوران‌های مختلف و بارهای متنوع بوده و ۱۰۱ اتاق بسیار مجبب با تمامی امکانات رفاهی در اختیارتان خواهد گذاشت و البته که خدمات بسیار خوبی نیز به مهمانانش ارائه می‌کند. البته اگر قصد دارید تا در تور هند، در این هتل اقامت داشته باشید، باید شبی حداقل حدود ۷۰۰ دلار برای اتاق‌هایش هزینه کنید.

 

گران‌ترین هتل‌های دنیا در سال ۲۰۲۰

آدرس: Lakeshore Arrival, Udaipur, Rajasthan 313024, India

شماره تماس: 00912942779000

 

هتل ریتز کارلتون مالدیو (The Ritz-Carlton Maldives)، جزایر فاری، مالدیو

ریتز کارلتون جدید بیشتر به ریزورت‌های لاکچری مالدیو که در جزایر خصوصی ساخته می‌شوند، شبیه است اما خب این هتل جدید دارای ویلاهای مدرن و جذابی بوده که هم بر روی آب و هم در ساحل سفید رنگ این جزیره‌ی فوق‌العاده زیبا ساخته شده‌اند. ویلاها اکثرا دارای استخر اختصاصی هستند و از نظر امکانات نیز هیچ چیز کم ندارند.

این مجموعه در کنار امکانات رفاهی، چندین رستوران مختلف، مجموعه اسپا و سلامتی و تجهیزاتی برای تجربه تفریحات آبی نیز برایتان تدارک دیده و البته می‌توانید، در سواحل خاص و زیبای آن‌جا آبتنی کنید یا این که در فضای جنگلی محدود این جزیره‌ی کوچک قدم زده و عکس‌های بی‌نظیری بگیرید.

آدرس: Fari Islands North, Male 20013, Maldives

شماره تماس: 009604000999

 

هتل سیکس سنسن قلعه باراوا (Six Senses Fort Barwara)، راجستان، هند

راجستان همیشه یک انتخاب ویژه و جذاب در سفر به هند به حساب می‌آید. شهری زیبا با چندین بنای تاریخی معروف که یکی از آن‌ها قلعه باراواست که قدمتی ۷۰۰ ساله داشته اما امروزه با تغییراتی که در داخلش داده‌اند، به یک اقامتگاه لاکچری با ۴۸ سوییت باورنکردنی تبدیل شده است. این مجموعه باشکوه و زیبا، یک انتخاب خاص و ویژه در سفر به راجستان است و حس و حال اقامتی شاهانه در دوره‌های تاریخی هند را به شما می‌دهد.

 

بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

وجود رستوران‌های محلی که آشپزان هندی در آن به پخت غذا و تهیه نوشیدنی‌های کلاسیک می‌پردازند، خدمات فوق‌العاده خوب، وجود امکانات مدرن و البته یک اسپای عالی، همه چیز را برای اقامت در این محل کامل می‌کند. زیبایی و همچنین حس و حال خاص بودن در این هتل وصف نشدنی است و هم از قدتم این بنا و هم از شرایطی که برایش تهیه دیده شده نشات می‌گیرد. برای مثال، شما می‌توانید در استخری شنا کنید که کنارش، ستون‌های سنگی به قدمت ۷۰۰ سال قرار دارند یا بر روی پله‌های یک قلعه تاریخی عکس بگیرید و در همان نزدیکی، نوشیدنی مورد نظر خود را سفارش دهید!

آدرس: Six Senses Fort Barwara, Chauth Ka Barwara, Rajasthan 322702, India

شماره تماس: 00919579889900

 

هتل سیام ورد (Siyam World)، مالدیو

گزینه آخر لیست امروز ما نیز هتلی تازه تاسی در مالدیو است. در میان ریزورت‌های اینچنینی در مالدیو، کم‌تر جایی را می‌بینیم که در عین لوکس بودن فضایی شاد و خانوادگی را نیز به وجود بیاورد اما سیام ورد دقیقا چنین اقامتگاهی است. جایی با ویلاهای متعدد لوکس در جزیره‌ای خصوصی اما نسبتا بزرگ که تمامی ویلاهای آبی آن دارای استخر و یک سرسره هستند و یک پارک آبی کوچک در کنار ساحل آن تهیه دیده شده است.

 

اقامت در ۶ هتل لوکس دنیا که قبلا زندان بوده‌اند!

این مجموعه در کنار امکانات تفریحی متعدد، امکانات رفاهی خیلی خوبی همچون مرکز اسپا و سلامتی، رستوران‌های فوق‌العاده، امکاناتی خیلی خوب برای شنا و قایق سواری، سواحل ماسه‌ای سفید رنگ و عالی و ... داشته و از نظر خدمات نیز عالی است. اگر همراه خانواده خود به تور مالدیو می‌روید و دوست دارید در یکی از ریزورت‌های لاکچری مالدیو اقامت داشته باشید، این هتل تازه تاسیس را نادیده نگیرید که فضایی شاد و دوست داشتنی برای تمامی اعضای خانواده دارد.

 

مخوف‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

آدرس: Dhigurah, Noonu Atoll, Maadhoo Noonu, 20066, Maldives

شماره تماس: 009606567777

منبع

 

۲۶ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران