جذابترین مقاصد گردشگری ، در یک روز هم لباس شنا بپوشید و هم لباس زمستانی

اطلاعات مفید
جذابترین مقاصد گردشگری ، در یک روز هم لباس شنا بپوشید و هم لباس زمستانی

اکثر مراکز گردشگری دنیا به دلیل خاصی معروف شده‌اند. بعضی به خاطر سواحل آفتابی‌شان، بعضی به خاطر تفریحات شبانه یا بعضی حتی برای پیست‌های برفی که دارند. آب و هوا اما تقریبا در همه‌ی شرایط‌ها حرف اول و آخر را می‌زند و تعیین می‌کند که سفر شما به چه شکل خواهد بود. اما اگر ما به شما بگوییم نقاطی در دنیا هستند که هم باید لباس زمستانی همراه داشته باشید و هم لباس شنا، باور می‌کنید؟ اگر باور نمی‌کنید در ادامه مقاله‌ی ما را بخوانید تا با این شهرها آشنا شوید.

 


نایسکو، ژاپن


نایسکو به عنوان یک مرکز اسکی بسیار معروف در ژاپن شناخته می‌شود که یک تجربه فرهنگی خاص و متفاوت را در حمام‌های خاصی با نام اونسن برایتان به همراه دارد. مثلا شما در ۴ پیست اسکی بسیار عالی این شهر که با برف‌های پودری خود شهرتی جهانی دارند، به ورزش مشغولید و درست در مسیر ۵ دقیقه‌ای می‌توانید در نایسکو گراند هتل در یکی از این حمام‌ها که از چشمه‌های آب گرم نشات گرفته با لباس شنا آن هم در فضای باز وارد شوید!

 

۱۰ کشور عالی برای سفر در هوای تابستان

 

نایسکو

 


ایسلند


برکه یخچالی Jokulsarlon یکی از زیباترین نقاط ایسلند است و وقتی این را می‌گوییم باید در نظر داشته باشید که این کشور مملو از نقاط زیباست! آن‌هایی که خود را به این منطقه می‌رسانند می‌توانند سوار بر قایق در آبی بگذرند که تکه‌های بزرگ یخ‌های شناور از کنارشان رد می‌شوند و یکی از تجربه‌های جذاب زندگی خود را از سر خواهند گذراند. بعد از این لحظات سرد و یخی شما می‌توانید کمی دور تر در "چشمه آب گرم آبی" لباس شنا به تن کرده و وارد یک آب داغ و عالی شوید، آن هم در حالی که کمی دورتر هنوز می‌توان برف نشسته روی زمین را مشاهده کرد!

 

 

  ایسلند

 


Steamboat Springs، آمریکا


این شهر یکی از مراکز پرطرفدار اسکی خانوادگی در کلرادو به حساب می‌آید که با داشتن خط‌های بسیار متنوع، امکانات عالی و همچنین هتل‌های پر تعداد، روزهای زمستانی بسیاری خانواده‌های آمریکایی را می‌سازد. بعد از اینکه برای مدتی در سرمای شدید این پیست اسکی با لباس گرم به اسکی و ورزش و تفریح پرداختید، باید به "پارک چشمه‌ی آب گرم توت فرنگی" بروید، جایی که حدودا ۲۰ دقیقه با ماشین تا این پیست فاصله دارد. دمای آب این چشمه به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و می‌طلبد که شما لباس زمستانی را کاملا از تن بیرون کرده و با لباس شنا وارد آن شوید.

 

 تجربه‌ی زیپ لاین در بهترین کشورهای جنوب شرقی آسیا

 

Steamboat Springs

 


لوس آنجلس، آمریکا


زمستان‌ها به یک سفر خاص در لوس آنجلس، کالیفرنیا دابل می‌گویند. شما در این سفر ابتدا به ساحل ونیز رفته و به ورزش‌های آبی و آبتنی مشغول می‌شوید و از گرمای آفتاب لذت ببرید. بعد از این فعالیت نباید زیاد وقت را از دست بدهید چون راهی سه ساعته در شرق این محل به Big Bear یکی از اقامتگاه‌های اسکی سواری معروف کالیفرنیا را در پیش دارید. در این محل شما می‌توانید در کوه‌های سان گابرلیل اسکی کرده و در یک روز هم ساحل آفتابی را تجربه کنید و هم کوهستان برفی را.

 

 

 لوس آنجلس

 


دبی


بر کسی پوشیده نیست که شما در هر زمانی از سال که با تور دبی سفر کنید، می‌توانید در خلیج فارس به شنا مشغول شوید و از گرمای آفتاب سوزانی که در این شهر همیشه جریان دارد، لذت ببرید. اما اگر برایتان سوال است که سرمای زمستان را در کجای این شهر صحرایی می‌توانید تجربه کنید، باید بگوییم که یک پیست اسکی کاملا سرپوشیده در این شهر وجود دارد که با رفتن به مرکز خرید امارات می‌توانید در آن به اسکی و تفریحات برفی بپردازید.

 

 معرفی پارک آبی هیجان انگیز و جذاب لاگونا در دبی

 

 دبی

 


قطب جنوب


این یکی خارج از عرف لیستی است که ما در این‌جا برایتان آورده‌ایم. بسیاری از گردشگرانی که عاشق ماجراجویی هستند، دوست دارند در این مکان فوق‌العاده سرد خود را به آب بزنند! به همین خاطر قوانینی در این محل اجرا شده که این کار را تنها در پیک گرمای تابستان مجاز می‌دانند، وقتی دمای هوا به یک درجه سانتیگراد می‌رسد. اگر چه این مورد را نمی‌توان خیلی در زمره مثال‌هایی که زدیم ذکر کرد، اما با این حال فعالیتی است که بسیاری از مسافران به قطب جنوب آن را به انجام می‌رسانند.

 

 

 قطب جنوب

۱۷ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران