بهترین مقاصد گردشگری برای سفری دلپذیر در نوروز

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد گردشگری برای سفری دلپذیر در نوروز

فارغ از اینکه کدام کشورها عید نوروز را جشن می‌گیرند یا نه، کشورهایی هستند که در این ایام مقصدی ایده‌آل برای سفر به حساب آمده و مسافرانی از سراسر جهان آن‌ها را به عنوان مقصد خود برای سفر در اوایل فروردین انتخاب می‌کنند. در این مقاله به مرور برخی از این مقاصد محبوب خواهیم پرداخت.


توکیو


یکی از محبوب‌ترین زمان‌های سفر به ژاپن، اوایل بهار است که شکوفه‌های گیلاس بخش زیادی از پارک‌های توکیو چندین شهر دیگر ژاپن را پر می‌کنند و منظره‌ای بسیار زیبا را پدید می‌آورند. احتمالا شما هم عکس‌ها و ویدیوهای مربوط به چنین روزهایی را دیده‌اید. باید در نظر داشته باشید که درختان پارک‌های مختلف و بخش‌های مختلف شهر در بازه‌های متفاوت زمانی شروع به شکوفه دادن کرده و تا آخر فرودین و اوایل اردیبهشت این روند ادامه خواهد داشت.

 

سفری نوروزی به کشورهایی که نوروز را جشن می‌گیرند

 

 

 توکیو

 


نکته: شهرهایی همچون ونکوور یا واشنگتن هم در این ایام، چنین فرصتی را برای گردشگران فراهم می‌کنند تا از پارک‌های مملو شکوفه‌های گیلاس دیدن نمایند.

 


تایلند


همه‌ی طول سال برای سفر با تور تایلند مناسب است، اما به واسطه اینکه این کشور روزهای گرم سال را طی می‌کند، جشن‌ها و فستیوال‌های مختلفی در آن جریان داشته و محیطی شادتر از همیشه‌ای را تجربه می‌کند. در مجموع بانکوک و جزایر معروف تایلند همچون سامویی یا کرابی، همیشه و در اکثر زمان‌های سال جایی عالی برای سفر محسوب می‌شوند.

 

 بهترین محل‌ها برای کمپ‌زدن و خوابیدن زیر چتر ستاره‌ها در تایلند

 

 

 تایلند

 


مایرهوف در اتریش


احتمالا برای تعطیلات عید به فکر یک جای خوش آب و هوا می‌گردید، اما هنوز هم برای تعطیلات پر برف و اسکی دیر نشده است. مناطقی همچون مایرهورف که در مدت زیادی از طول سال برای اسکی مناسب هستند، در این روزها هنوز از برف‌های زمستانی پر بوده و مکانی عالی برای تفریحات اینچنینی به حساب می‌آیند.

 

 

مایرهوف

 


آنتیگوا در گواتمالا


مسلما سفر تعطیلات عید برای بسیاری، یک هتل خوب و مکانی برای استراحت خواهد بود. آنتیگوا این ویژگی‌ها را داشته و یکی از زیباترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید، اما در ایام عید نوروز یکی از فستیوال‌های مذهبی بسیار معروف به نام هفته مقدس در آن برگزار می‌شود که می‌تواند به سفر شما شکل و شمایلی متفاوت بدهد. در این روزها آنتیگوا هوایی فوق‌العاده عالی و بهاری داشته و یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر در گواتمالا محسوب می‌شود.

 

 

آنتیگوا

 


جزایر قناری در اسپانیا


اگر اهل سفرهای لاکچری باشید، جزایر قنارس مسلما باید یکی از اهداف شما باشد. در این ایام اما این جزایر زیبا آب و هوایی بسیار عالی پیدا می‌کنند. روزها بلند و گرم خواهد بود، اما گرمای هوا آنقدری نیست که شما را آزار دهد. خود جزایر نیز به واسطه نبود تعطیلات در کشورهای غربی، مملو از جمعیت نشده و فرصتی استثنایی برای شما خواهد بود تا بتوانید در هوایی عالی و به دور از شلوغی‌ها، چند روزی را کنار آب‌های درخشان این جزایر سر کنید.

 

  تعطیلاتی رویایی در جزایری به زیبایی مالدیو 

 

 

جزایر قناری

 


قبرس


دقیقا وضعیت جزایر قناری برای قبرس نیز صدق می‌کند. آب هوا در این کشور زیبا دقیقا به اندازه‌ای است که از همه چیز می‌توانید لذت ببرید. گرمای هوا مطبوع است و اگر به آب خنک علاقه داشته باشید برای شنا بسیار مطبوع خواهد بود، آفتاب هم هنوز مثل تابستان‌ها شما را کباب نخواهد کرد! این زمان یکی از بهترین موقعیت‌ها برای سفر با تور قبرس و بازدید از طبیعت و ویرانه‌های باستانی قبرس است تا بتوانید قبل از تابستان‌های گرم، به راحتی از همه چیز در یک هوای بهاری لذت ببرید.

 

 تور قبرس، یک مقصد ایده‌آل برای سفرهای زمستانی 

 

 

 قبرس

 


هاوایی


آن‌هایی که به هر ترتیبی خبرها مربوط به قیمت‌های سفر به هاوایی را دنبال می‌کنند، می‌دانند که چند ماه بعد از تعطیلات سال نوی میلادی تا تابستان، قیمت‌های سفر به این جزایر فوق‌العاده زیبا تا حد زیادی نزول می‌کند. از همین بابت شما با سفری به مراتب ارزان‌تر اما در محیطی خلوت‌تر و راحت‌تر مواجهید. از طرفی در اواسط عید نوروز یک هفته فستیوال Merrie Monarch را نیز در پیش خواهید داشت که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از سفر به هاوایی را برایتان رقم بزند.

 

 

 هاوایی

 


ملبورن در استرالیا


وقتی همه جا به سمت شکوفه‌های بهاری می‌رود، ملبورن آرام به سمت رنگ‌های زیبای پاییزی سوق پیدا می‌کند. جدا از ویژگی‌های خاص ملبورن که آن را به جایی بسیار عالی برای سفر بدل می‌کند، درست از آغاز سال نو شمسی، یکی از جذاب‌ترین فستیوال‌های این شهر با نام "فستیوال بین‌المللی طنز ملبورن" شروع به کار می‌کند. فستیوالی بسیار جذاب و عالی که بسیاری از مردم دنیا برای دیدنش به این شهر سفر می‌کنند.

 

 

ملبورن

۲۲ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران