سفری بهاری به بهترین مقاصد ساحلی آسیا

اطلاعات مفید
سفری بهاری به بهترین مقاصد ساحلی آسیا

فصل بهار و تابستان زمان مناسبی برای سفرهای تفریحی است و هیچ جایی به اندازه مقاصد ساحلی نمی‌تواند سفری مفرح را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند. به همین دلیل ما امروز به سراغ برترین مقاصد ساحلی آسیا رفته‌ایم تا بهترین سواحل را به شما پیشنهاد کنیم.

 

النیدو، فیلیپین

جزایر النیدو یکی از زیباترین نقاط فیلیپین است که شهرتی جهانی دارد. جزایری با سواحل فوق‌العاده عالی که آرزوی هر عاشق سفری می‌واند باشد. فعالیت‌هایی که می‌توانید در النیدو انجام دهید شامل انواع تفریحات آبی و همچنین طبیعت گردی است و البته امتحان کردن غذاهای خوشمزه‌ی محلی فیلیپینی که عموما غذاهای دریایی هستند. رفتن به برکه‌های زیبای زمردین و همچنین جزیره گردی نیز را نمی‌توان در النیدو فراموش کرد. در مجموع جاهای زیادی در فیلیپین بود که می‌توانستیم به عنوان انتخاب اولمان برایتان نقل کنیم، اما بدون شک النیدو یک مقصد ساحلی ایده‌آل و روایی برایتان خواهد بود.

 

  پاراگون ؛ خرید، کافی شاپ و عکس‌های اینستاگرامی در مانیل 

 النیدو

 

پوکت، تایلند

کم‌تر کسی پیدا می‌شود که اهمیت پوکت برای تایلند را نداند. این جزیره‌ که بزرگ‌ترین جزیره‌ی تایلند نیز به شمار می‌رود، چندین ساحل زیبا و دیدنی دارد که هر کدامشان ویژگی خاص خود را دارند. از سواحل معروف و بسیار شلوغ پوکت همچون پاتونگ گرفته تا سواحل کم‌تر شناخته‌ شده‌ای که تجربه‌ای آرامش‌بخش را برایتان همراه خواهند داشت. پوکت مملو از تفریحات شبانه بوده و فروشگاه‌ها و رستوران‌های متعددی دارد. همچنین اگر اهل خرید ارزان باشید، مطمئن باشید انتخاب‌های متنوعی در این جزیره برایتان مهیا خواهد بود.

 

 پوکت

 

بالی، اندونزی

تور بالی این روزها به یکی از انتخاب‌های اصلی گردشگران تمام مردم دنیا برای سفر به حساب می‌آید و مطمئنا اگر به دنبال یک جزیره‌ی استثنایی و عالی برای مسافرات نوروزی خود هستید، بالی می‌تواند کاندیدایی قوی برایتان به حساب بیاید. هر چه که فکرش را کنید در بالی برایتان مهیاست، از انواع سواحل دیدنی تا آبشارهای شگرف و استخرهای طبیعی متعدد. طبیعتی بکر و معابدی زیبا که در دل این طبیعت ساخته شده‌اند. بازارها و مراکز خرید و انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس. پارک‌های بازی، رستوران‌ها و غذاهای خیابانی و ... . مجموع همه‌ی این‌ها باعث شده بالی تا این حد به عنوان یک مقصد گردشگری ساحلی مورد توجه قرار گیرد.

 

  ۵ فعالیت خانوادگی هیجان‌انگیز در سفر به بالی 

 بالی

 

موینه، ویتنام

موینه تنها چند ساعت از هوشی مین فاصله دارد و در سال‌های اخیر به شهرت بالایی دست پیدا کرده است. شهری زیبا و دیدنی که هر روز بر تعداد بوتیک هتل‌های لوکس رو به دریایش افزوده شده تا گردشگران بیشتری بتوانند از زیبایی‌های این مقصد ساحلی دیدنی استفاده کنند. موینه سواحل دیدنی زیادی دارد که بخشی از آن به یک منطقه صحرایی چسبیده که به جذابیت آن می‌افزاید. حتی می‌توانید به تورهای جیپ سواری رفته و در طبیعت صحرایی موینه به گشت و گذار بپردازید یا در زمین گلفش به تفریح مشغول شوید. موینه دیدنی‌های متعددی دارد که نمونه‌ی بارز آن برکه‌ی لوتوس اشاره کرد.

 

  زیباترین شهرهای ویتنام را بشناسید 

 موینه

 

کرابی، تایلند

کرابی مقاصد زیادی دارد که می‌توان یک به یک آن‌ها را در این لیست قرار داد، اما بهتر است دومین گزینه‌ی ما در سفر با تور تایلند ،کرابی باشد. جزیره‌ای دیدنی با صخره‌های سرسبز، سواحل متعدد و دسترسی به چندین جزیره‌ی کوچک و بزرگ از جمله فی فی و کو لانتا که هر کدامشان زیبایی‌های خاص خودشان را دارند.  فعالیت‌های تفریحی در کرابی نیز به صورت کامل فراهم است. از ورزش‌های ساحلی تا فعالیت‌های آبی و همچنین جشن‌های شبانه که تا نیمه‌های شب ادامه پیدا می‌کند.

 

  تور تایلند و ماجراجویی در سواحل کرابی 

 کرابی

 

ناپالی، میانمار

اگر چه ممکن است نام این شهر را خیلی در لیست سفرهای معمول گردشگران نبینید، اما ناپالی به راحتی با پوکت و بسیاری دیگر از مقاصد ساحلی مهم قابل قیاس است. مکانی بسیار زیبا که سواحل جذاب متعددی داشته که شن‌های سفید و آب کریستالی‌شان، هوش از سرتان خواهد برد. نکته جذاب درمورد ناپالی این است که با تمام این زیبایی‌ها، مسلما شلوغی و ازدهام تایلند را ندارد و شما با راحتی بیشتر می‌توانید همراه خانواده از بودن در این مکان لذت ببرید. از امتیازات سفر به ناپالی در بهار این است که بهترین زمان ممکن برای سفر به این مقصد جذاب را در همین ماه‌ها در نظر می‌گیرند. فصلی که به هیچ وجه بارندگی در کار نیست و همیشه آفتاب گرم، سواحل ناپالی را برای انجام انواع تفریحات، آماده نگه می‌دارد.

 

 ناپالی

 

جزیره بوراکای، فیلیپین

یکی دیگر از مقاصد عالی ساحلی در فیلیپین که البته فاصله زیادی تا مانیل دارد و در استان آکلان قرار گرفته، بوراکای فیلیپین است که ساحل اصلی آن بیش از ۳ کیلومتر درازا داشته و بسیاری از افراد زیبایی آن را با بهترین مقاصد دریای کارائیب مقایسه می‌کنند. البته تنها ساحل اصلی بوراکای دلیل جذابیت این جزیره نیست، سواحل مهم دیگری نیز در این مکان هستند که هر کدامشان ویژگی‌های خاص خود را دارند. مثل ساحل بولابوگ که به خاطر حالت خلیجی بودنش، آبی آرام داشته و انواع تفریحات آبی را برایش در نظر گرفته‌اند. فراموش نکنید که سواحلی بوراکای در تمام شب‌ها میزبان انواع فعالیت‌ها و جشن‌های شبانه است و طرفداران این گونه تفریحات نیز لذت زیادی از تور نوروزی فیلیپین خواهند برد. در نهایت مقاصد ساحلی فراوانی در فیلیپین وجود دارند که هر کدام را انتخاب کنید، ضرر نخواهید کرد.

 

  راهنمای خرید در بهترین بازارهای مانیل 

جزیره بوراکای 

 

جزایر پرهنتیان، مالزی

دو جزیره پرهنتیان از جمله جواهرات پنهان این کشور زیبا هستند که جذابیتی همچون جزایر گران‌قمت مالدیو را دارند، اما سفر به آن‌ها هزینه‌ی یک سفر لاکچری را روی دستتان نمی‌گذارد. جزایری بسیار عالی برای یک سفر خانوادگی با تور مالزی که تقریبا می‌توانید با هر بودجه‌ای، هتلی درخور برای خود در آن‌ها دست و پا کنید. از نکات جالب جزایر پرهنتیان، تورهای ارزان قیمت غواصی در این منطقه است که به واسطه‌ی دنیای شگفت‌انگیز زیر آبش، طرفداران بسیار زیادی داشته و به تعداد بالا برگزار می‌شود. البته نیازی نیست به عمق آب بروید و اگر دوست داشته باشید ماهیان رنگارنگ را مشاهده کنید، چند نقطه‌ی عالی برای اسنورکلینگ نیز در پرهنتیان برای شما وجود دارد.

 

  ۶ ساحل زیبا اما کم‌تر شناخته شده در مالزی 

جزایر پرهنتیان

 

جزایر گیلی، اندونزی

از دیگر جاهای کم‌تر شناخته شده اما بسیار زیبای آسیا، جزایر گیلی است. یک مکان بسیار زیبا برای کسانی که قصد سفر به یک مقصد ساحلی عالی را دارند اما نمی‌خواهند خود را درگیر شلوغی و قیمت‌های بالای بالی کنند. این منطقه سواحل متعدد و زیبایی دارد که‌ آبی کریستالی و کم‌نظیر آن را احاطه کرده است. هتل‌های جذاب، رستوران‌های متعدد و امکانات عالی برای انواع فعالیت‌های آبی از جمله دیگر مواردی است که در سفر به جزایر گیلی، در اختیارتان خواهد بود.

 

جزایر گیلی

۲۰ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران