بهترین مقاصد ساحلی دنیا

اطلاعات مفید
بهترین مقاصد ساحلی دنیا

خیلی از ما روزهای زیادی را درباره این فکر می‌کنیم که اگر موقعیت باشد به مقاصد ساحلی مختلف در دنیا سفر می‌کنیم. با این حال شاید خیلی از ما دقیقا مقصد مشخصی نداشته باشیم و درست موقع سفر، دنبال انتخاب یک جا مناسب برای تعطیلاتی لب دریاهای آزاد باشیم. به همین دلیل ،بد نیست با ما همراه شوید تا در این نوشته به مرور ۹ مقصد ساحلی برتر در دنیا بپردازیم.

 

Providenciales، جزایر تورکس و کایکوس

جزایر تورکس و کایکوس یکی از خاص‌ترین مقاصد ساحلی در دنیا به شمار می‌آید، اما اگر می‌خواهید یک سفر ایده‌آل به مقصدی ساحلی داشته باشید، حتما باید Providenciales را انتخاب کنید. این مکان یکی از زیباترین نقاط دنیا بوده که با سواحل خلیج مانند خود، فرصتی عالی برای تفریحات آبی و ساحلی را برایتان به وجود خواهد آورد.

 

زیباترین پایتخت‌های جهان را بشناسیم

بالی، اندونزی

تور بالی یکی از سفرهای نام‌ آشنا در تمام دنیا به حساب می‌آید، چرا؟ چون این جزیره‌ی رویایی یکی از زیباترین مقاصد ساحلی در تمام دنیاست. جایی با سواحل متعدد که اگر اهل شلوغی جمعیت گردشگران نباشید، می‌توانید به گوشه‌های خاص و خلوت بروید و در آن‌جاها از آب شفاف و زلال بالی لذت ببرید.

مائوئی، هاوایی

مائوئی یکی از مقاصد ساحلی نمادین در میان مردم قاره‌ی آمریکا محسوب می‌شود که خیلی‌های رویای رفتن به این مکان را دارند. مائوئی یک تکه از بهشت است که زیبایی‌های آن تنها به سواحل فوق‌العاده‌اش ختم نشده و دنیایی از جاذبه‌های مختلف را برایتان به همراه خواهد داشت. اما شنا کردن در سواحل این جزیره، قایق سواری در آب‌های خاصش و دراز کشیدن زیر سایه‌ی درختانی که تا ساحل کشیده شده‌اند، خود به تنهایی می‌تواند دلیلی برای رفتن به مائوئی باشد.

 

مقاصد محبوب بازیگران بالیوودی کجاست؟

کرت، یونان

یونان در کنار جاذبه‌های تاریخی متعدد خود، به عنوان یک مقصد ساحلی معروف شناخته شده است که با جزایر دیدنی خود، دل هر گردشگری را می‌برد. البته کرت به خودی خود یک مکان فوق‌العاده جذاب برای سفر است و سالانه خیلی‌ها به این مکان سفر می‌کنند، اما از زمانی که در سال ۲۰۱۸ دنباله فیلم ماما میا در آن ضبط شده، جستجو‌ها درباره این مقصد ساحلی نیز زیادتر شده است.

جزیره پراسلین، سیشل

مگر می‌شود از بهترین مقاصد ساحل صحبت کنیم و چیزی از سیشل نگوییم. اما از میان ۱۱۵ جزیره‌ی این کشور، بدون شک باید پراسلین را به عنوان مقصدی ایده‌آل به شما معرفی نماییم. این جزیره‌ی بسیار زیبا با آبی شفاف و رویایی، سواحلی خاص همچون آنسه لازیو دارد که هر زوایه‌ای به آن نگاه کنید، یک نمای به یاد ماندنی در خاطرتان ثبت خواهد شد. با رفتن به این مکان، امکان سر زدن به جزایر کوچک و بزرگ اطراف پراسلین را نیز خواهید داشت که هر کدام از آن‌های زیبایی منحصر به فردی دارند.

 

معرفی زیباترین بندرگاه‌های دنیا

فی فی، تایلند

احتمالا باید تور تایلند را به صورت کلی در این نوشته قرار می‌دادیم، چون هر کدام از جزایر تایلند، خود یک مقصد ایده‌آل ساحلی هستند. اما فی فی با آن منظره‌ی بی‌بدیلش، می‌تواند به عنوان یکی از برترین مقاصد در دنیا خوش بدرخشد. البته این سال‌ها گردشگران زیادی به فی فی می‌آیند که باعث شلوغ شدن این جزیره‌ی خاص شده است، اما با این حال باز هم زیبایی جزیره فی فی مسحور کننده است.

ال نیدو، فیلیپین

ال نیدو در پالاوانِ فیلیپین، یکی دیگر از نقاط خاص دنیاست که حتما باید از آن یاد می‌کردیم. این مکان با سواحلی شنی سفید رنگ و آفی کریستالی و همچنین مناظر زیبا، این فرصت را به شما می‌دهد تا در مکانی به زیبایی یک تابلوی نقاشی قدم بزنید و در تور فیلیپین انواع فعالیت‌های تفریحی را تجربه کنید.

کویینزلند، استرالیا

کویینزلند را به نام بهشت موج سواران می‌شناسند. این منطقه از استرالیا چند مورد از زیباترین سواحل دنیا را داشته و البته منظار بی‌نظیری دارد که تنها در این گوشه از کره‌ی زمین قابل مشاهده هستند. یکی از سواحل معروف کویینزلند بیش از ۶ کیلومتر بوده که ساحلی با شن روشن و آبی فوق‌العاده برای انجام انواع فعالیت‌های آبی است.

 

بهترین نقاط دنیا برای سفر در ژانویه ۲۰۲۱

مالدیو

در پایان حتما باید به تور مالدیو نیز اشاره کنیم. شهری که از چندین و چند جزیره‌ی کوچک و بزرگ درست شده و جزایر خصوصی آن از جمله لاکچری‌ترین و متفاوت‌ترین جاها برای سفر هستند. اما چیزی که در این نوشته دنبالش هستیم سواحل فوق‌العاده جذابی هستند که این جزایر در اختیارتان می‌گذارند و شما می‌توانید در یک ساحل کاملا اختصاصی و خلوت، روزهایی شاد و در عین حال آرامش بخش را داشته باشید.

۲۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران