جذاب‌ترین بالن‌سواری‌ها را در کجای دنیا تجربه کنیم؟

سرگرمی و تفریح‌ها
جذاب‌ترین بالن‌سواری‌ها را در کجای دنیا تجربه کنیم؟

دیدن مناظر و طبیعت هر شهر یا کشور، یکی از مهم‌ترین دلایل سفر محسوب می‌شود. بعضی‌ها دوست دارند این طبیعت را با رفتن به دل آن و کند و کاو در جزییاتش کشف کنند و بعضی نیز دوست دارند از بالا به آن بنگرند.
بالن‌سواری اگر چه در نگاه اول کمی عجیب و قدیمی به نظر می‌آید، اما واقعیت این است که یکی از مفرح‌ترین و هیجان انگیز‌ترین کارهای ممکن در زمان سفر است. مخصوصا اگر به جایی بروید که بهترین امکانات را برایتان فراهم می‌کند تا زیباترین مناطق دنیا را به چشم ببنید. سواری‌هایی که ده‌ها سال است مردم را به میان ابرها می‌برد...

 


پارک ملی سرنگتی، تانزانیا


این پارک مهم از آن جهت در دنیا معروف است، که بزرگ‌ترین زیستگاه برای حیوانات کوچ‌نشین و پرندگان مهاجر محسوب می‌شود. این پارک بسیار زیبا مامن گونه‌های متنوع حیوانی است و دیدن از آن‌ها، آن هم از ارتفاع بالا لذتی دو چندان دارد. اکثر تورهای بالن‌سواری در این مکان پیش از طلوع خورشید از زمین بر می‌خیزند، تا مسافرین امکان مشاهده طلوع زیبای خورشید را داشته باشند.

 

دیدنی‌ترین شهرهای جهان که باید با قطار به آنها سفر کنید

 

 

پارک ملی سرنگتی تانزانیا

 


بخش جذاب این سفر هم مسلما دیدن حیوانات پارک سرنگتی است. حیوانات متنوعی که در میان درختان و بوته‌زاران به جنب و جوش مشغولند و در میان این طبیعت زیبا زندگی می‌کنند.

 


کاپادوکیا، ترکیه


در سفر با تور ترکیه به کاپادوکیا را می‌بینیم، دو چیز در تمام آن‌ها جلوه می‌کند. ابتدا هتل‌هایی که در دل غارهای طبیعی بنا شده‌اند و دومی بالن‌هایی که بر فراز این منطقه خاص به پرواز درآمده‌اند. اگر با کاپادوکیا آشنایی ندارید، باید بگوییم که این منطقه پر از تپه‌های آهکی بسیار زیباست که سراسر آن‌ها را غارهای طبیعی کوچک و بزرگ پر کرده‌اند. در گذشته مردم در این غارها زندگی می‌کردند که بعد از بروز فجایع مختلف آن‌ها را رها کرده و به مناطق دیگر کوچ کردند.

 

یک‌شب را در هتل‌هایی با معماری عجیب و دیدنی بگذرانید

 

 

کاپادوکیا ترکیه

 


بعدها هتل‌هایی در میان این غارها بنا شد تا جایی خاص برای گذراندن شبی خاص باشد. با این حال، سوار شدن بر بالن و گشت زدن در بالای این منطقه بسیار زیبا، به نظر بسیار لذت‌بخش‌تر از بودن درون یک غار باشد.

 


دره‌ی ناپا، کالیفرنیا


سواری بر فراز دره‌ی ناپا، برای آن‌ها که عاشق دیدن مناظر بکر و زیبا هستند و از یک گردش عاشقانه در فضایی خاص لذت می‌برند، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در تمام دنیا محسوب می‌شود. دشت‌های وسیع و زیبا که به رنگ‌های سبز و نارنجی درآمده‌اند، آرامشی مثال‌زدنی با صدای باد و پرندگان و همه‌ی آن چیزی که برای یک روز رویایی بخواهید در این مکان فراهم شده است.

 

۸ مسیر معروف پیاده‌روی در جهان که عاشقان سفر را دلبسته می‌کند

 

 

 دره‌ی ناپا کالیفرنیا

 


کویینزتان، نیوزلند


نیوزلند بدون شک یکی از زیباترین کشورهای دنیاست که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود می‌بیند. اگر به این کشور زیبا سفر کردید، حتما به کویینزتان بروید تا بتوانید سوار بر بالن‌های فوق‌العاده‌ای که در این مکان وجود دارد، طبیعت فوق‌العاده آن را به تماشا بنشینید. پروازهای صبح‌گاهی بهترین گزینه برای شما خواهد بود وقتی می‌توانید با نور زیبای اول صبح به تماشا تپه‌ها، دشت‌ها، برکه‌ها و رودخانه‌ها بپردازید و در نمایی ۳۶۰ درجه از تمام آنچه این طبیعت بکر ارائه می‌کند لذت ببرید. صبحانه بسیار خوبی از تولیدات محلی نیز در این بالن‌ها سرو می‌شود که به جذابیت سفر شما اضافه می‌کند.

 

با عاشقانه‌ترین جزایر دنیا برای یک سفر به‌یادماندنی آشنا شوید

 

 

 کویینزتان نیوزلند

 


صحرای دبی، امارات متحده عربی


بسیاری از گردشگران با تور دبی، تنها به واسطه آن معماری نوین و امکانات لوکس و برای خرید و استفاده از مراکز تفریحی‌اش به این شهر سفر می‌کنند. با این همه، دبی طبیعت بسیار زیبایی دارد که مهم‌ترینش صحرای فوق‌العاده آن است که به واسطه تورها و سافاری‌ها، تعداد زیادی با ان آشنا گشته‌اند. با این همه بد نیست برای یک نمای بهتر و البته گردشی فراموش نشدن، سوار بر بالن شده و چند ساعتی به بالای این مکان رفت تا دیدنی‌هایش را از زاویه‌ای متفاوت به تماشا بنشینید. فرود در یک مکان مهیا شده و صرف غذا وسط صحرا یکی از امکانات جذاب این تور بسیار عالی‌ست که سفر شما را به واقعه‌ای فراموش نشدنی بدل می‌کند.

 

۸ تفریح هیجان‌انگیز که در صحراگردی دبی باید انجام دهید

 

 

امارات متحده عربی

 


باگان، میانمار


باگان سرزمینی متفاوت و خاص است که در آن بیش از ۳۰۰۰ معبد و مقبره گنبدی شکل وجود دارد. دیدن از تمام این مقبره‌ها در طول یک سفر کاری نشدنی است و زاویه دید شما در اماکن مختلف نیز به خوبی حقیقت اعجاب انگیز آن برملا نمی‌کند. اما اگر سوار بر بالنی شده و از بالا به گردش بر فراز این مکان بی‌همتا بپردازید چه ؟

 

 

باگان میانمار

 


این گردش ۴۵ دقیقه‌ای می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین و خاطره‌انگیز‌ترین کارهایی باشد که در زندگی انجام می‌دهید و در واقع همان لحظات است که متوجه می‌شود این عدد ۳۰۰۰ چقدر زیاد و عجیب به نظر می‌رسد.

 


ماسیا مارا، کنیا


اگر اهل سافاری‌های آفریقایی باشید، حتما با زیبایی‌های خاص این مناطق آشنایی دارید. دیدن حیواناتی که در طبیعت وحشی این مناطق زندگی می‌کنند و موجوداتی که تنها می‌توان آن‌ها را در کنیا و کشورهای مثل آن دید. سواری بر بالن آن هم بر فراز ماسیا مارا، شکلی متفاوت از سافاری به حساب می‌آید. جایی که شما همچون تصاویری که به وسیله‌ درون‌ها در فیلم‌های مستند می‌بینید، از بالا به حیواناتی همچون گوره‌خر، غزال، زرافه و ... نگاه می‌کنید.

 

۱۰ کشوری که با هزینه‌ای ارزان می‌توانید به آنها سفر کنید

 

 

ماسیا مارا کنیا

 


پاریس، فرانسه


در میان تمام سفرهای عاشقانه دنیا، پاریس همیشه در صدر قرار دارد. همه دوست دارند به این شهر سفر کنند و همیشه در مورد سفر به آن رویاپردازی‌هایی می‌کنند. اما شاید بهتر باشد به جای گذراندن روزهای خود با همسفرتان در شلوغی‌های شهر، روزی را بر فراز طبیعت زیبای پاریس بگذرانید و سفری عاشقانه را به وی تجربه کنید. یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای این سفر یک ساعته، امکان انتخاب بین صبح و دیدن طلوع خورشید و بعد از ظهر هنگام غروب خورشید است. در هر دو حال جنگل‌های اطراف پاریس زیبایی منحصر به فردی دارند.

 

رمانتیک‌ترین شهرهای جهان که باید لحظات عاشقانه‌تان را در آنجا خاطره کنید

 

 

 پاریس فرانسه

 


جیپور، راجستان هند


مدت‌هاست که زیبایی شهر صورتی هند در دل مردم دنیا افتاده و سالانه تعداد بسیاری برای دیدنش  با تور هند به جیپور سفر می‌کنند. با این حال سواری بر روی بالن و دیدن قلعه‌های تاریخی، بناهای زیبا، دهکده‌های باستانی، کوهستان‌های دلنشین و بازی‌ رنگ‌ها در طبیعت جیپور، انتخاب بهتری برای گشت و گذار در این شهر باشد. این مکان نیز به شما انتخاب بین صبح و بعد از ظهر و دیدن طلوع یا غروب خورشید را می‌دهد. هر دوی این زمان‌ها آنقدر زیباست که احتمالا بعد از دیدن یکی، بخواهید آن یکی را نیز در روزی دیگر تجربه کنید.

 

۱۰ تفریح نابی که در سفر به جیپور می‌توانید انجام دهید

 

 

 جیپور راجستان هند

۲۲ فروردین ۱۳۹۷

نظرات کاربران