بهترین نقاط دنیا برای تجربه پاراسلینگ

سرگرمی و تفریح‌ها
بهترین نقاط دنیا برای تجربه پاراسلینگ

پاراسلینگ به عنوان ورزشی تفریحی طی چند دهه اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده به طوری که در نقاط برجسته توریستی و زیبای دنیا به عنوان امری رایج درآمده است. مردم این ورزش را راهی عالی برای ماجراجویی می‌شناسند و از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند بهترین استفاده را می‌کنند. با این که در سراسر دنیا این ورزش در دسترس قرار دارد اما هستند جاهایی که بهترین تجارب را نسبت به دیگر مقاصد در دسترس گرشگران ماجراجو قرار می‌دهند. چه به دنبال پاراسلینگ در حاشیه دریا باشید چه در دامنه دشت‌ها مطمئنا در این فهرست مقاصد جذابی را می‌یابید.

 

برزیل، ریودوژانیرو

ریودوژانیرو شهری شگفت‌نگیز و ساحلی در بزریل است که به خاطر سواحل و مناظر فوق‌العاده زیبایش شهرت جهانی دارد. در واقع ریودو ژانیرو برای عاشقان تعطیلات دریایی با آن همه زیبایی فرصت بی‌تکراری فراهم می‌آورد تا پاراسلینگ دریایی با نمایی به یادماندنی از طبیعت گرمسیری را تجربه کنند. نواحی سرسبز، سواحل ماسه‌ای درخشان، نمایی از مجسمه نجات دهنده روی صخره و افق خیره‌کننده دریا تا همیشه خاطره‌ای به یادماندنی برای‌تان رقم می‌زنند.

 

 زیباترین نقاط دنیا به انتخاب سی‌ان‌ان 

ریودوژانیرو

 

آمریکا، فلوریدا، میامی

ایالت فلوریدا یکی از نواحی زیبای آمریکا و میزبان چندین مقصد برجسته این کشور است. در میان آن‌ها میامی به عنوان نگینی ارزشمند طور دیگی خودنمایی می‌کند. در این شهر بزرگ و مدرن چندین نقطه مختلف برای پاراسلینگ وجود دارد که مناظرشان هم متفاوت است. مثلا پاراسلینگ در نزدیکی سی‌کواریوم میامی، در جزیره داج و چند ناحیه ساحلی به شما قدرت انتخاب می‌دهد. خط ساحلی میامی یکی از نقاط بسیار زیبای دنیا در تجربه پاراسلینگ به شمار می‌رود.

 

  میامی

 

تایلند، پوکت

پوکت یکی از مقاصد مشهور جنوب شرقی آسیاست که به لطف پیشرفت صنعت گردشگری نام و آوازه آن در سراسر دنیا پیچیده و در تمام طول سال مسافران برای تعطیلاتی آرامشبخش با تور تایلند به آن سفر می‌کنند. طبیعت منحصر به فرد گرمسیری این جزیره با صخره‌های آهکی سرسبز، سواحل ماسه سفید درخشان، نخل‌های ساحلی سبز و امکانات تفریحی از آن مقصدی همه پسند ساخته است. پاراسلینگ در طبیعت بهشتی پوکت یکی از بهترین تجاربی‌ست که هر توریست می‌تواند در طی سفر به پوکت کسب کند. فرصت تماشای بهشتی واقعی روی زمین را نباید به همین راحتی از دست داد. شما می‌توانید از ۲۵ تا ۴۰ دلار این تجربه را به دست بیاورید.

 

۱۰ هتل ساحلی مجلل پوکت در ساحل پاتونگ

  پوکت

 

هاوایی

مجمع‌الجزایر هاوایی یکی از محبوب‌ترین نقاط دنیاست که برای آن دلایل قانع‌کننده‌ای هم وجود دارد. این مجمع‌الجزایر گنجینه‌ای واقعی از زیباترین سواحل و آب‌های شفاف اقیانوسی را در دسترس علاقه‌مندان به تعطیلات ساحلی قرار می‌دهد. این مجمع‌الجزایر مرکز عمده فعالیت‌های آبی و ساحلی و هستند و بیشترشان تسهیلات تفریحی دارند اما جزیره بیگ، هونولولو و مائوی در بین بقیه محبوب‌تر هستند. پاراسلینگ در هاوایی به شما مناظر پانورامای بسیار زیبای سواحل گرمسیری درخشانی را ارائه می‌دهد که فقط در مستندهای تلوزیونی دیده‌اید.

 

 هاوایی

 

هند، گوا

اگر به دنبال یک ماجراجویی ترکیبی از فرهنگ و تفریح هستید گوا گزینه‌ای غیرقابل چشم‌پوشی است. در این قسمت هند شما با سواحلی در سطح جهانی و فرهنگ مردم بومی روبرو هستید. این تلفیق کم‌نظیر گردشگران زیادی را در تمام طول سال با تور هند به سمت خود می‌کشاند. پاراسلینگ در محدوده ساحلی گوا ضمن این که مناظری زیبا پیشکش می‌کند نرخ ارزانی هم دارد. به همین دلیل هم هست که اروپاییان و آمریکایی‌ها نگاه ویژه‌ای به آن دارند.

 

سواحل بکر و کاوش نشده‌ی گوا

 گوا

 

بالی

برخی از بهترین استراحتگاه‌های جهان به طرز شگفت‌آوری در نزدیکی زیباترین سواحل شناخته شده دنیا احداث شده و تعطیلاتی آرام را ارائه می‌دهند. معماری، تاریخ، سواحل و فرهنگ بومی مجموعه‌ای از مهم‌ترین شگفتی‌هایی‌ست ه در بالی کشف می‌کنید. پاراسلینگ بر فراز سواحل ماسه سفید همراه با افق آبی اقیانوسی و یا ارتفاعات تپه‌های برنج را در کم‌تر جایی از دنیا بتوانید در این سطح پیدا کنید.

 

 بالی

 

آفریقای جنوبی، کیپ تاون

کیپ تاون در درجه اول به خاطر پاراگلایدر در کوهستان تیبل شهرت پیدا کرده است. منتها تفریحات ساحلی و دریایی آن به همان اندازه هیجان‌انگیز و به یادماندنی‌ست. در واقع تلفیق مناظر کوهستانی و ساحلی در کنار هم از کیپ تاون مقصدی منحصر به فرد ساخته که هر گردشگری را برای سفر وسوسه می‌کند. سه خلیج لنگرگاهی در منطقه غربی کیپ تاون وجود دارد که برای پاراسلینگ تک نفره و دونفره شهرت پیدا کرده‌اند. پاراسلینگ در این نواحی به ترتیب ۵۰ تا ۶۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت.

 

سفرهایی شگفت‌انگیز به زیباترین جزایر دنیا

 کیپ تاون

 

استرالیا، سیدنی

اگر به دنبال کلان‌شهری ساحلی و پرزرق و برق هستید سیدنی انتخابی شایسته خواهد بود. شما در اینجا می‌توانید از انواع تفریحات ساحلی و شهری استفاده کنید و از پاراسلینگ با نمای دیدنی افق لذت ببرید. پل سیدنی و ساختمان مشهور اپرای این شهر از مناظی هستند که هرگز نباید ساده از کنارشان عبور کنید.

 

سیدنی

۰۸ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران