بهترین نقاط دنیا برای سفر در ژانویه ۲۰۲۱

اخبار
بهترین نقاط دنیا برای سفر در ژانویه ۲۰۲۱

آیا تمایل دارید برای تعطیلاتی تابستانی به گوشه‌ای از این دنیا بروید؟ هیچ راهی بهتر از سفر به نقاط خوش آب و هوای استوایی برای فرار از سرما و لرز زمستانی وجود ندارد. در نیا مقاصد جذاب و زیبای فراوانی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها تعطیلاتی رویایی را سپری کنید. در اینجا مقاصدی جذاب را بررسی می‌کنیم که تجارب فوق‌العاده‌ای برای ژانویه امسال در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

پوکت

تور پوکت یکی از افسانه‌ای‌ترین مناطق توریستی جهان است که بسیاری از توریست‌ها معتقدند این شهر تمام ویژگی‌های لازم برای یک تعطیلات عالی در ژانویه را دارد. پوکت واقع در جنوب غربی کشور تایلند، جزیره‌ای کوهستانی با جنگل‌های بارانی در دریای آندامان با سواحل شنی زیبا و آبی گرم و زلال مملو از جاذبه‌های زیر آب است که از بهترین مناطق غواصی دنیا برشمرده می‌شود. اقامتگاه‌های ساحلی جذاب، ورزش‌های آبی مهیج و زندگی شلوغ و کلوپ‌های شبانه شگفت‌انگیز پوکت مواردی هستند که نباید در این مقصد جذاب گرمسیری از دست داد. همچنین سواحل غربی پوکت مخلوطی از خلیج شنی، برآمدگی‌های سنگی و پرتگاه‌های عظیم و غارهای آهکی هستند که برای غواصی در میان صخره‌ها و مسافرت روزانه به جزایر مجاور شهرت دارند. حتی اگر به دنبال جایی به جز ساحل هستید گشت و گذار در جنگل‌های سرسبز گرمسیری، درختان نارگیل، شالیزارها، سواری بر روی فیل‌ها، موج سواری، قایق سواری با قایق‌های سنتی بامبو و حتی بانجی جامپینگ از جمله کارهای دیگری هستند که می‌توانید در اینجا انجام دهید. در نهایت توصیه می‌کنیم از دیدن معابد برجسته این مقصد تاریخی غافل نشوید.

 

لاکچری ترین ریزورت های ساحلی در آسیا

بالی

این سرزمین شگفت‌انگیز در کشور اندونزی، و در محل تلاقی اقیانوس هند و آرام با دمای تقریبی ۲۳ درجه تا ۲۹ درجه سانتیگراد قرار دارد. برای دوستانی که به دنبال تعطیلات آرام در جزیره خدایان هستند، ژانویه زمان مناسبی برای سفر با تور بالی است. جزیره کوچک بالی به اندازه یک کشور وسیع شگفتی دارد و مناظری از سواحل زیبا با ماسه‌های سفید و آب‌های فوق‌العاده آبی را در سترس قرار می‌دهد. زیبایی بالی به حدی است که وقتی وارد آن می‌شوید حس می‌کنید به سرزمین پریان افسانه‌ای وارد شده‌اید و حتی ممکن است نگران باشید که از این خواب زیبا و سحرانگیز بیدار شوید، اما نگران نباشید همین که مدتی روی زمین محکم و بین مناظر بهشتی‌اش قدم بزنید به این باور می‌رسید که همه چیز واقعی است و خیالی در کار نیست. از شگفتی‌های بالی حیوانات و ماهی‌های صلح‌جوی آن هستند که به معاشرت با انسان‌ها عادت دارند و به جای فرار به آن‌ها نزدیک می‌شوند و به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند. در اقامتگاه‌های باشکوه بمانید، از غذاهای خوشمزه بالی امتحان کنید و از آفتاب گرفتن در سواحل ماسه سفید آن لذت ببرید. دوستداران تاریخ، معابد جزیره را کشف می‌کنند، در حالیکه ماجراجویان مسیر جدیدی برای اکتشاف آتشفشان فعال بالی را دنبال می‌کنند. سفر به بالی مانند به واقعیت پیوستن رویا است.

دبی

دبی در امارات متحده با آب و هوای گرمسیری بیابانی، مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مقصد در خاورمیانه و از مقاصد پیشرو در جهان است. همچنین تور دبی انتخابی فوق‌العاده برای سفرهای زمستانی است. این شهر پر از آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده درست در کنار بادگیرهای کاه‌گلی است که در واقع کمتر شهری را در دنیا می‌توان مثل دبی با این تضاد جذاب پیدا کرد. یکی از جذابترین جاذبه‌های دبی، فستیوال‌ها و جشنواره‌های خرید است که هر ساله در آن برگزار می‌شود و طرفداران زیادی هم دارد. رستوران‌های گردان، پارک‌های تفریحی حیرت‌انگیز، بازارهای سنتی بومی و سواحل بسیار زیبا مکان‌های مناسبی برای گشت و گذار در دبی در ماه ژانویه محسوب می‌شوند. شما میتوانید از سافاری صحرا دبی، ساحل جمیرا، نهر دبی، دهکده جهانی و باغ وحش که از جذابیت زیادی برخوردار است دیدن کنید.

 

۱۰ محل زیبای پاییزی در دنیا را بشناسید

هند

تور هند یکی از بهترین کشورها برای بازدید در ژانویه است. آب و هوای هند طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی را در مقیاس وسیع جغرافیایی و توپوگرافی‌های گوناگون دارد که دست شما را برای انتخاب براساس لیقه شخصی‌تان باز می‌گذارد. بسیاری از مناطق مانند راجستان و کوت نیز برای به نمایش گذاشتن میراث کشور رویدادهای مختلف جشن‌هایی را ترتیب می دهند که بسیار زیبا و  پر جنب و جوش‌اند. بهترین نقاط برای گشت و گذار در تور هند جاهایی مثل گوا، کرالا، راجستان، و کشمیر هستند.

ویتنام

وقتی برای ژانویه به دنبال مقصد هستید و نمی‌دانید کجا بروید ویتنام به خاطر همه مکان‌های زیبایی که برای بازدید دار گزینه‌ای فوق‌العاده خواهد بود. مناظر سورئال و دیدنی شکل گرفته توسط جزایر سنگ آهکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور تاریخی و گرمسیری است. مناظر سرسبز، غارهای اسرارآمیز، تراس‌های برنج درخشان، و همچنین آبشارهای عظیم از آن بهشتی روی زمین ساخته است. در تور ویتنام بازدید از خلیج هان لانگ، شهرهای هوشی مین، هانوی، هوی را پیشنهاد می‌دهیم.

 

پیاده‌روی در قاره‌های مختلف دنیا

۱۶ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران