ده نکته ساده برای کم‌ کردن هزینه‌ی سفر برای زوج‌ها

اطلاعات مفید
ده نکته ساده برای کم‌ کردن هزینه‌ی سفر برای زوج‌ها

سفر کردن با هزینه‌ی کم نیاز به برنامه‌ریزی دارد، در غیر این صورت و اگر ایده‌ی درستی از سفر به این شکل نداشته باشید، نهایتا با صرف هزینه‌های زیاد خود را به دردسر می‌اندازید، مخصوصا اگر این سفر دو نفره و به همراه همسرتان باشد!
در این پست قصد داریم نکات ساده‌ای را یادآور شویم که می‌تواند به کم کردن هزینه‌ی سفر شما کمک شایانی کند.

 

پیک‌نیک‌های عاشقانه
مطمئنا می‌توانید به یکی از بهترین رستوران‌های شهر بروید و از غذاهای گرانقیمتش استفاده کنید، اما واقعیت این است که جمع کردن یک بسته کوچک غذا، یک زیرانداز و رفتن به یکی از جاذبه‌های طبیعی شهر مقصد جدا از اینکه از نظر هزینه بسیار متفاوت خواهد بود، گردشی مفرح و عاشقانه را نیز برای شما رقم خواهد زد.

 

 

پیک‌نیک عاشقانه

 

 

تمرکز روی خود و لذت بردن از سفر
 به جای اینکه تمام مدت سفر خود را در بازارهای مختلف به خرید سوغاتی یا چیزهایی که همه جا پیدا می‌شوند کنید، به گردش با همسرتان بپردازید و از جاذبه‌های گردشگری شهری که به آن سفر کرده‌اید بپردازید. کارهای زیادی هست که می‌توانید به رایگان آن‌ها را انجام دهید و جاهای زیادی که می‌توانید ببینید.

 

 

سفر عاشقانه ارزان

 

 

استفاده از تورهای ارزان قیمت
 وقتی به صورت زوج سفر می‌کنید، قرار است همه‌ی روز را در بیرون از هتل و به گشت و گذار در شهر بپردازید. پس خیلی در مورد استفاده از تورهایی با هتل‌های گرانقیمت اصرار نکنید.
استفاده از تورهای لحظه آخری و هیجان سفر به این شکل، هم می‌تواند از نظر هزینه برایتان به صرفه باشد هم اینکه هیجانش خاطره‌ای به یادماندی را برای شما رقم بزند.

 

تور ارزان برای زوج‌ها

 

بستن چمدانی سبک
بستن چمدان‌های متعدد و بزرگ در نهایت هزینه سفرهای داخل شهری را برای زیاد می‌کند. مدت زمانی که قرار است در سفر باشید را در نظر بگیرید و چیزهایی که واقعا احتیاج دارید را بردارید. فراموش نکنید که حتما نیاز نیست برای هر نفر یک چمدان یا ساک جدا بردارید!

 

 

وسیله‌ی سفر سبک

 

 

پختن غذا
 اگر به جای هتل از سوییت‌ یا خانه‌های کرایه‌ای استفاده می‌کنید، پختن غذا در خانه یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی محسوب می‌شود. حتی اگر نخواهید تمام وعده‌های غذایی را در خانه صرف کنید، بعضی از آن‌ها به این شکل بگذرانید. در بسیاری از کشورها هزینه رستوران‌ها بسیار زیاد خواهد شد.

 

 

پختن غذا برای سفری عاشقانه

 

 

استفاده از وسایل نقلیه عمومی
 برخلاف ایران، هزینه کرایه تاکسی‌ها در بسیاری از کشورهای دنیا سرسام‌آور است. پس به هیچ وجه استفاده از وسایل نقلیه عمومی را فراموش نکنید.

 

 

سفر عاشقانه

 

 

حضور در مراسمات عمومی
 اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید، فستیوال‌ها و مراسمات عمومی بسیاری در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود که برای حضور در آن‌ها اصلا نیازی به هزینه کردن ندارید. در بعضی فصول و در بعضی شهرها این مراسمات به صورت هر شبه یا هر هفته و در اماکن عمومی برگزار شده و محل مناسبی برای گذران یک شب خاطره‌انگیز خواهد بود.

 

 

سفر عاشقانه

۲۳ مهر ۱۳۹۶

نظرات کاربران