۷ مقصد عالی در دنیا برای عاشقان خرید کردن

اطلاعات مفید
۷ مقصد عالی در دنیا برای عاشقان خرید کردن

خیلی‌ها عاشق خرید هستند و بخشی از دلیل سفر کردنشان به شهرها مختلف دنیا، گشت و گذار در میان پاساژها و مراکز خرید است. این دسته افراد باید مقاصد خاصی را برای سفر انتخاب کنند که در عین جذابیت، بازارها و مراکز خرید خوبی داشته باشند و برندهای معتبر در آن‌جاها فعالیت کنند. این ۷ مقصدی که ما در نوشته‌مان لیست کرده‌ایم، از این نظر کاملا عالی بوده و می‌توانند میزبانی بسیار خوب برای این دسته افراد باشند.

 

نیویورک، آمریکا

بدون هیچ شکی در بالاترین نقطه لیست، نیویورک خواهد بود. برترین مقصد گردشگری برای آن‌ها که اهل خرید هستند و می‌خواهند از میان برترین فروشگاه‌های مد و هزارات بوتیک خرید کنند و یا حتی کارهای آنتیک و قدیمی را برای خود بخرند. مراکز خرید خاص و متفاوتی همچون Time Warner Centr، بوتیک‌های متعدد SoHo، فروشگاه‌های لباس Fifth Avenue و فروشگاه‌های متنوع پارک Bryant یا میدان Union چیزهایی نیستند که در هر مقصدی از دنیا مشاهده کنید و مهم‌تر این که این مراکز برای همین سال‌های اخیر نبوده و وجودشان در سال‌های متمادی، نیویورک را به چنیین مقصد ایده‌آلی برای عاشقان خرید بدل کرده است.

 

معرفی ۱۰ مرکز خرید بزرگ در آسیا

پاریس، فرانسه

پاریس را باید پایتخت مد در دنیا به حساب آورد. شهری که تقریبا تمامی طراحان مد در دنیا، برندهای خود و جدیدترین کارهایشان را در آن‌جا معرفی می‌کنند و شما می‌توانید فروشگاه‌هایی مربوط به این برندهای را در جای جای شهر ببینید. البته روزهای خاصی در پاریس وجود دارد که باعث می‌شود این شهر بیش از پیش برای خرید جذاب به نظر بیاید. زمان‌هایی همچون هفته‌های مد یا زمان باز شدن بازارهای کریسمس و ... .

میلان، ایتالیا

ایتالیایی‌ها هم خیلی به سر و وضع خود می‌رسند و میلان در این رابطه سرآمد تمام شهرهای این کشور بوده و برگزاری نمایش‌های متعدد مد، کاملا خود نمایی می‌کند. برندهای زیادی همچون پرادا، والنتینو، آرمانی، ورساچی و ... از میلان به دنیا عرضه شده‌اند و شما در جاهایی همچون Fashion Quadrangle می‌توانید فروشگاه‌های متعدد و شگفت‌انگیزشان را مشاهده کنید. اما میلان تنها به لباس و برندهای گران‌قیمت اختصاص ندارد، بلکه این شهر مملو از مراکز خرید، بازارهای متعدد و فروشگاه‌های متنوع است و شما در هر گوشه‌ای از این شهر می‌توانید، چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید.

بانکوک، تایلند

تور بانکوک در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از مقصدهای مهم خرید در دنیا بدل شده است. شهری که حالا به عنوان پرطرفدارترین مقصد سفری در میان مردم دنیا شناخته می‌شود و دارای چندین و چند مرکز خرید بزرگ و فوق‌العاده‌است که بعضی از آن‌ها بیشتر از ۲۰۰۰ فروشگاه مختلف را میزبانی می‌کنند. از نقاط قوت و مهم بانکوک این است که نه تنها مراکز خرید لوکس و بزرگ دارد، بلکه در آن می‌توانید مراکز خرید کوچک‌تر با مغازه‌هایی که قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر دارند را پیدا کرده و البته از میان چندین و چند بازار بسیار بزرگ شبانه‌اش به خرید مشغول شوید.

 

۱۰ مقصد عالی در دنیا برای رها شدن از استرس

دبی، امارات متحده عربی

بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا در دبی قرار گرفته و همین یک مرکز خرید به تنهایی می‌تواند دلیلی برای رفتن گردشگران به این شهر و خرید در آن باشد. اما وقتی به تور دبی می‌روید، با مجموعه‌ای از چندین و چند مرکز خرید ویژه و خاص مواجه خواهید شد که به جرعت می‌توان گفت تمامی برندهای مهم در دسته‌بندی‌های متفاوت را پوشش داده‌اند. دبی‌ نه تنها ایده‌آل‌ترین مقصد گردشگری در نزدیکی ایران برای عاشقان خرید است، از بسیاری جهات، بهترین در دنیا محسوب می‌شود.

هنگ کنگ، چین

قبل از این که دبی و بانکوک تا این حد محبوب شوند، همیشه تور چین بود که به مراکز خرید بزرگ و بازارهایش معروف بود و تا همین دو سال پیش، پربازدیدترین شهر در تمام دنیا محسوب می‌شد. هنگ کنگ مملو از مراکز خرید بزرگ و لوکس است و تابلوی برندهای بزرگ و کوچک در خیابان‌هایش خوش می‌درخشند. اما همچون هر شهر دیگری از چین، هنگ کنگ نیز بازارهای جذاب و زیادی دارد که برای آن‌ها که اهل خرید هستند، گشت و گذار در آن‌‌ها فوق‌العاده لذت‌بخش خواهد بود.

لندن، انگلیس

لندن در زمینه‌ی خرید، یک شهر کاملا کلاسیک محسوب می‌شود که خیابان‌های بسیار معروفش، انواع فروشگاه‌های برند لباس را در خود جای داده‌اند و شما برای خرید اجناس مختلف می‌توانید به مراکز خرید آن مراجعه کنید. خیاط‌های ماهر لندن شما را با دنیای متفاوتی آشنا خواهند کرد و خیلی از برندهای معروف لباس نیز، خانه در لندن دارند.

 

گشتی در رنگارنگ‌ترین مناظر طبیعی دنیا

۲۶ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران