۱۲ مقصد لاکچری دنیا برای سفری رویایی در سال ۲۰۱۹

اطلاعات مفید
۱۲ مقصد لاکچری دنیا برای سفری رویایی در سال ۲۰۱۹

سفرهای لوکس را بهتر است به مقاصدی داشته باشیم که از هر نظر مکانی متفاوت و مجلل به حساب می‌آیند. تنها گرفتن هتلی گران‌قیمت در هر شهر ممکن نمی‌تواند تجربه‌ای کامل از چنین سفری برایتان به همراه داشته باشد. به همین خاطر است که هر ساله مجلات معتبری در دنیا لیستی از بهترین‌ها در این رابطه منتشر می‌کنند و ما امروز قصد داریم ۱۲ مقصد اصلی به عنوان لوکس‌ترین شهرهایی که می‌توانید به آن‌ها سفر کنید را در این مقاله برایتان شرح دهیم. پس اگر به دنبال سفری بی‌نظیر و پرهزینه می‌گردید، با ما در ادامه همراه شوید.

 


۱- جزیره سیشل


در دنیا وقتی پای یک جزیره لاکچری برای گذران تعطیلات به میان می‌آید، مالدیو گزینه چندم مردم است. جزیره سیشل بدون شک انتخاب تمام کسانی خواهد بود که بتوانند از پس هزینه‌های بودن در این بهشت زیبا بر بیایند. سواحل زیبا با شن‌های سفید و آب‌هایی به شفافیت کریستال، جنگل‌های بارانی بکر و دست نخورده و طبیعتی که با دیدنش نفس در سینه حبس می‌کنید و آرامشی بی‌نظیر که سیشل در خود دارد، از این جزیره یکی از بهترین مقاصد سفر دنیا را ساخته است.

 

 

 جزیره سیشل

 


۲- تانزانیا


سفر به تانزانیا از آن سفرهای جذابی است که ترکیبی از چندین فعالیت مختلف خواهد بود اما مسلما اولین چیزی که نظر شما را جذب خود می‌کند، سافاری‌های لوکس با امکانات فراوانی است که برایتان فراهم می‌شود و البته اقامت در هتل‌هایی بی‌نظیر در دل طبیعت فوق‌العاده که در پایان سفر به شدت ترک کردنش برایتان سخت خواهد شد.

 

 

تانزانیا

 


۳- آگواس کالینته، پرو


این شهر تاریخی هر چیزی که یک عاشق طبیعت و تاریخ بخواهد را در دل خود جای داده است. از "دره‌ی مقدس" با ویرانه‌های تمدن اینکاها بگیرید تا آمازون پرویی‌ها، همه چیز برای گذراندن یک تعطیلات رویایی در آگواس کالینته فراهم است. مخصوصا اینکه چندین و چند هتل بسیار لوکس و زیبا نیز در این شهر ساخته شده که به جذابیت سفر شما اضافه می‌کند.

 

 

 آگواس کالینته

 


۴- توکیو، ژاپن


ژاپن یکی از مهم‌ترین کشورهای گردشگرپذیر در دنیا است که سالانه میلیون‌ها نفر به آن‌جا سفر می‌کنند. توکیو در عوض می‌تواند برای هر کس تجربه‌ای متفاوت باشد. با زیبایی‌های طبیعی اطرافش و شهر پرجنب و جوش و عجیبی که با هر جای دیگر متفاوت است. توکیه به صورت کلی شهری گران است، اما وجود هتل‌های با شکوه، رستوران‌های آنچنانی و فعالیت‌های گران‌قیمت، می‌تواند سفری بی‌نهایت لوکس و آنچنانی محسوب شود.

 

 

 توکیو

 


۵- آمستردام، هلند


هلند را باید برای دو دسته از مسافران مناسب دانست، نیمی برای آن‌ دسته جوانانی که می‌خواهند در این شهر زیبا به خوشگذرانی و تفریح مشغول شوند و نیمی برای آن‌ها که می‌خواهند سفری لوکس به اروپا داشته باشند. این شهر زیبایی‌های منحصر به فردی مخصوصا در زمینه معماری دارد و چندین و چند هتل لوکس با معماری بسیار زیبا در آن ساخته شده است.

 

 

 آمستردام

 


۶- نیویورک، آمریکا


اما اگر واقعا بخواهید طعم یک سفر پر هزینه به یکی از مهم‌ترین کلان‌شهرهای دنیا داشته باشید، باید به بخش‌هایی خاص از نیویورک سفر کنید. بوتیک‌ هتل‌های ۵ ستاره نیویورک یا پنت‌هاوس‌هایی در هتل‌های معروف این شهر هستند که از جمله گران‌ترین‌ اقامت‌گاه‌های دنیا محسوب می‌شوند. با این حال سفر به نیویورک یعنی دیدن از ساختمان امپایر استیت، بودن در خیابان‌های معروف این شهر و تماشای معماری شهری که سنگ‌بنای آمریکای مدرن در آن نهاده شد.

 

 

 نیویورک

 


۷- جزیره میریهی، مالدیو


و خب مالدیو بدون هیچی شکی باید همیشه در لیست لوکس‌ترین سفرها باشد. مجموعه‌ای جزایر مرجانی که به خاطر ویژگی‌های خاصی که دارد، به صورت کلی امکان ساخت و ساز‌های بلند در آن وجود نداشته و به همین واسطه طبیعت فوق‌العاده‌ی آن در بسیاری موارد به همانگونه که باید حفظ شده است. از جمله برترین نقاطی که در مالدیو می‌توانید ساکن شوید در جزیره میریهی و مجموعه‌ای ۳۰ ویلائه در این جزیره است که البته از گران‌قیمت‌ترین نقاط مالدیو نیز محسوب می‌شود. جایی آرام، بی‌نهایت زیبا و در کنار آب‌های کریستالی این کشور فوق‌العاده.

 

 

جزیره میریهی

 


۸- لنکاوی، مالزی


اگرچه می‌توان با بودجه‌ای محدود هم با تور مالزی به لنکاوی سفر کرد، اما سفر به این جزیره‌ی زیبا زمانی معنای واقعی پیدا می‌کند که شما در ویالاهای لوکس اقامت کنید و از محیط‌های آرام با سواحل اختصاصی لذت ببرید. این مکان بی‌نهایت زیبا در دریای آندامان کاملا با مالدیو قابل مقایسه است، مخصوصا اگر در اقامتگاه چهار فصل لنکاوی سکونت کنید که ویلاهایی بر روی قایق و در دل جنگل‌های محافظ شده مانگرو از طرف یونسکو هستند.

 

 سفری با تفریحات لاکچری و ماجراجویی لذت بخش به لنکاوی

 

 

لنکاوی

 


۹- آنداز پنسوئلا، کاستاریکا


اگر به دنیال یک مقصد ساحلی بی‌نظیر در امریکای جنوبی می‌گردید، بدون شک یک بار هم که شدی باید سری به آنداز پنسوئلا بزنید، جایی بی‌نظیر با طبیعی فوق‌العاده و آماده‌ای برای لوکس‌ترین استقبال ممکن از مسافرانی که به آن‌جا مراجعه می‌کنند. این شهر زیبا در کاستاریکا مجموعه‌ی بزرگی از انواع هتل‌ها و به شما این فرصت را می‌دهند تا با اقامتی مجلل به دیدن چندین پارک ملی، سواحل زیبا و جنگل‌های جذاب آنداز پنسوئلا بروید.

 

 

آنداز پنسوئلا

 


۱۰- سنت لوییس


سنت لوییس عملا به خاطر اینکه سعی دارد تا جای ممکن تجربه‌ای لوکس به مسافرین ارزانی دارد معروف است. در واقع این مقصد به هیچ وجه برای کسانی که بودجه محدود دارند توصیه نمی‌شود و در عوض برای آن‌ها که هزینه خیلی برایشان مهم نیست، یکی از بهترین نقاط برای سفر و لذت بردن از طبیعت فوق‌العاده زیبای سنت لوییس است.

 

 

 سنت لوییس

 


۱۱- کومو، ایتالیا


کومو نام شهری کوچک در کنار دریاچه‌ی زیبای کومو است. یکی از زیباترین نقاط ایتالیا که از جمله مقاصدی در جهان محسوب می‌شود که با داشتن هتل‌های لوکس، امکاناتی بی‌نظیر و فعالیت‌های متنوع، مقصدی لاکچری و عالی محسوب می‌شود. شما در این شهر می‌توانید در ویلاهایی سکونت کنید که برای نجیب‌زادگان ایتالیی در قرن ۱۶ام تدارک دیده شده بودند، اقامتی شاهانه در یکی از زیباترین نقاط دنیا.

 

 

کومو

 


۱۲- پاریس، فرانسه


و در نهایت چه کسی است که نداند سفر به پاریس همانقدر که می‌تواند شاعرانه و عاشقانه باشد، می‌تواند لوکس و جذاب نیز باشد. پاریس جدا از برج ایفل و چندین و چند جای دیدنی دیگر، دارای گران‌قیمت‌ترین هتل‌های دنیا، مجلل‌ترین رستوران‌ها و خاص‌ترین کافه‌هاست. اگر واقعا بخواهید سفری لاکچری به پاریس داشته باشید، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست تا بتوانید دقیقا هر آنچه در ذهن دارید را در این پایتخت زیبا در اختیار داشته باشید.

 

 

پاریس

۰۸ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران