۵ مقصد گردشگری عالی در دنیا برای طرفداران اسپا

اطلاعات مفید
۵ مقصد گردشگری عالی در دنیا برای طرفداران اسپا

مقاصد مختلف دنیا هر کدام به چیزی معروف هستند. پنانگ به غذاهای خیابانی متنوعش معروف است، آتن به مراکز تاریخی‌اش . به همین دلیل است که گاهی می‌توان شهرها و کشورهایی خاص را به کسانی که طرفدار چیزی هستند پیشنهاد داد. برای مثال، اگر طرفدار اسپاهای متنوع و مراکزی هستید که سفری آرامش بخش را به شما هدیه کنند، بهتر است این ۵ مقصدی که به شما معرفی می‌کنیم را در اولویت قرار دهید.

 

کرالا در هند

در هند، می‌توان چندین مقصد مختلف به شما معرفی کرد که مملو از اسپاهای عالی و متدهای محلی برای ماساژ و درمان هستند. کرالا اما در صدر همه‌ی این شهرها قرار می‌گیرد، جایی که می‌توانید انواع اسپاهای لوکس و همچنین اسپاهای اقتصادی با کیفیت را پیدا کنید. در اگر طرفدار اسپا هستید، مهم نیست با چه بودجه‌ای به این مکان سفر کرده‌اید، کرالا برای هر سلیقه و بودجه‌ای، چیزی برا ارائه دارد.

 

۷ اسپای معروف شهر دهلی که می‌توانید خستگی‌هایتان را در آنها جا بگذارید

کرالا

 

اکثر اسپاهای کرالا در کنار ماساژ و کارهای درمانی، کلاس‌های یوگا نیز بر گزار می‌کنند. بهتر است سری به LaLit Resort & Spa در بکال بزنید که یک اسپای لاکچری است که در سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین اسپا را به خود اختصاص داده. Vivanta by Taj نیز از آن مراکزی است که می‌توانید تجربه‌ای عالی در آن داشت باشید. برای یک مرکز قیمت مناسب و خوب نیز Ideal Ayurvedic Resort در کوالام را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

تایلند

حرف اسپا و ماساژ که به میان بیاید، بدون هیچ شکی یکی از جاهایی که به ذهن خطور می‌کند تایلند است. کشوری که به هر گوشه‌ای که بروید می‌توانید چندین و چند مرکز اسپا و ماساژورهایی را ببینید که همه در حال فعالیت هستند. یکی از نکات خوب در مورد تایلند وجود مراکز اسپای زیادی با قیمت مناسب  است که امکانات و کیفیت خوبی دارند.

 

معرفی‌ ۵ هتل بسیار خوب با قیمت ارزان و مقرون‌ به صرفه در پوکت

تایلند

 

از بهترین شهرها برای طرفداران اسپا در تایلند، پوکت خواهد بود. اکثر هتل‌های ۵ ستاره‌ی پوکت دارای اسپای اختصای خیلی خوبی هستند. Cape Sienna Hotel & Villas یکی از جاهای بسیار خوبی است که با نمای دریا و سرویس‌های متنوع، حتما شما را راضی می‌کند. حتما در سفر با تور تایلند از ماساژهای سنتی تایلندی بهره ببرید. اگر به سفر بانکوک می‌روید، نزدیک به وات فو مرکزی با نام Watpo Thai Massage School وجود دارد که در این زمینه بسیار عالی عمل خواهد کرد.

 

ترکیه

ترکیه نیز در رده‌های بالای کشورهای پرطرفدار در زمینه‌ی اسپا قرار می‌گیرد.تور استانبول تا تور کاپادوکیا، این کشور انتخاب‌های زیادی پیش پای شما می‌گذارد. مثلا Cappadocia cave hotels and resorts یک مرکز استثنایی در کاپادوکیا است که ماساژ  و سرویس‌های اسپا را با بهترین کیفیت، در مکانی بسیار جذاب و جالب به شما ارائه می‌کند.

 

بهترین هتل‌های استانبول در سال ۲۰۱۹ به انتخاب tripsavvy

ترکیه

 

در استانبول مراکز اسپای لوکس بسیار هستند. مراکزی که عموما در محیط هتل‌های لوکس و ۵ ستاره واقع شده‌اند. Four Seasons Bosphorus Hotel یکی از این مکان‌هاست که اسپایی بسیار عالی و حمام سنتی ترکی را با ظاهر و امکانات لاکچری در اختیارتان می‌گذارد. نمای تنگه‌ی بسفر، تجربه‌ی حمام سنتی ترکی و بودن در قصری که پیشینه‌اش به دوره‌ی عثمانی می‌رسد، همه نوید از یک مکان عالی برای طرفداران اسپا خواهد داد.

 

بوداپست

بوداپست را با لقب "پایتخت اسپا در جهان" می‌شناسند و این خود گواه است که چرا بوداپست باید در لیست ما قرار می‌گرفت. بوداپست پر است از چشمه‌های آب گرم بزرگ که باعث می‌شود اسپاهایی با آب این چشمه‌های شفا بخش انتظار شما را بکشند.

رمی‌ها در قرون وسطا تعداد زیادی حمام‌های عمومی و خصوصی در این شهر ساختند و بعدها، اسپاهای مدرن جای بسیاری از آن‌ها را گرفتند. Racz Hotel یا Thermal Spa با استفاده از ابنیه به جا مانده از آن دوران، اسپاهایی را به مردم ارائه می‌کنند که گذری از تاریخ به دوران مدرن است و با استفاده از چشمه‌های آب گرم موجود در منطقه، از همه نظر جایی عالی برای یک روز فرح‌بخش و آرامش بخش خواهد بود.

 

۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی

بوداپست

 

بالی

اوبود در بالی، به خاطر داشتن اسپاها و اقامتگاه‌های خاصی که در جنگل‌های این منطقه دارد، در لیست بهترین مقاصد اسپا در جهان قرار گرفت. اگر از خواهان‌های اسپا باشید و عکس‌های Ayung Spa را ببینید، بدون شک دوست دارید که یک بار هم که شده در این مکان زیبا وقت بگذرانید.

 

بالی

 

اما اسپاهای خوب در بالی و مخصوصا در اوبود آنقدر زیادند که شما می‌توانید به راحتی آن چه کاملا مطابق سلیقه شما هست را پیدا کنید. Ubud Village Resort & Spa یکی دیگر از بهترین‌هاست که بسیاری از اشخاص معروف در سفر خود به بالی، به آن‌جا مراجعه می‌کنند.

۲۳ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران