چند نکته کاربردی برای داشتن یک سفر رمانتیک و فوق‌العاده‌ی دونفره

اطلاعات مفید
چند نکته کاربردی برای داشتن یک سفر رمانتیک و فوق‌العاده‌ی دونفره

اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید یا اینکه در حال برنامه‌ریزی برای سفر ماه عسلتان هستید، باید بدانید که همیشه نکاتی در مورد انواع سفرها وجود دارد که ممکن است به آن‌ها توجه نکرده باشید و در مورد یک سفر عاشقانه نیز دقیقا اوضاع به همین ترتیب است. ما چند پیشنهاد کلی برای شما داریم که شاید برای بهبود این سفر به شما کمک کنند؛


۱- سفرتان را دو نفره برنامه‌ریزی کنید


اگر قرار نباشد یک سفره دو نفره را همراه هم برنامه ریزی کنید، عملا بهتر است به این سفر نروید. برنامه‌ریزی سفر در کنار هم باعث می‌شود که در طول سفر هر دو شما به خواسته‌های خود رسیده و در کنار هم از مقصد خود لذت ببرید. اینکه یکی از طرفین از این برنامه‌ریزی دور بماند، بر کل سفرتان تاثیر گذاشته و شاید کار را به مشاجره یا دلخوری بکشاند.

 

 رمانتیک‌ترین شهرهای جهان که باید لحظات عاشقانه‌تان را در آنجا خاطره کنید 

 

 

برنامه ماه عسل

 


۲- انعطاف‌پذیر باشید و بیش از حد برنامه نچینید


باید در نظر داشته باشید که سفر دو نفره به معنای احترام به علایق و خواسته‌های طرف مقابل نیز هست. پس در هنگام انتخاب تفریحات، رستوران‌ها و هر چیز دیگری باید به یک اجماع دو نفره برسید تا بتوانید تا سر حد ممکن از بودن در کنار هم لذت ببرید. یکی از نکات مهم در این باره، نچیدن برنامه‌های بیش از اندازه در طول روز است، وقتی روز خود را کمی خالی در نظر بگیرید، در نهایت می‌توانید انعطاف‌پذیری بیشتری درتغییرش داشته باشید. مثلا در هنگام سفر با تور بالی، سر زدن به تک تک سواحل دیدنی جزیره چه دلیلی می‌تواند داشته باشد، وقتی در یک یا دو ساحل مهم این مکان رویایی می‌توانید در آرامش بهترین لحظات را در کنار همسرتان داشته باشید.

 

 

ماه عسل

 


۳- فعالیت‌های تازه را تجربه کنید


هیچ وقت دست رد به فعالیت‌های تازه و هیجان انگیز نزنید. هیچ ایرادی ندارد اگر در سفر به سراغ ماهیگیری، پاراگلایدر سواری بروید یا در سواحل زمردین تایلند به تور غواصی بروید. از حالت خمودگی خارج شوید و با همسفر خود تجربه‌هایی را از سر بگذرانید که برای همیشه در دفتر خاطراتتان ثبت شود. البته بهتر است این گونه فعالیت‌ها را ابتدا کمی مورد کنکاش قرار داده و پیش از سفر در سایت‌های مختلف از آن‌ها اطلاع پیدا کنید تا بهترین‌ها را برای خود و همراهتان انتخاب کنید.

 

 رستوران‌های عاشقانه گوا برای یک ماه عسل رویایی 


۴- سر وقت بودن را فراموش کنید


اگر برنامه‌ریزی بیش از حد نکرده باشید، باید سروقت بودن را هم دور بریزید. شما به سفر آماده‌اید و قرار است در آرامش کنار همسرتان وقت بگذرانید. اگر خواستید یک ساعت بیشتر کنار ساحل بنشینید، یا کمی بیشتر در جنگل قدم بزنید. اگر به یک تصمیم دو نفره رسیدید قرار شام را به هم بزنید و شب را به سراغ دکه‌های غذاهای خیابانی بروید. در همه حال سعی کنید آرامش سفرتان را حفظ کرده و خیلی خود و همسفرتان را تحت فشار قرار ندهید.

 

 

ماه عسل

 


۵- اندکی تنها هم باشید


هیچگاه یک سفر دو نفره به این معنا نیست که شما تک تک لحظات را کنار هم بگذرانید. نه تنها مشکلی ندارد که در طول سفر زمان کمی را تنها به جایی بروید، بلکه عملا این کار پیشنهاد هم می‌شود. مثلا بانوی سفر می‌تواند ساعتی را تنها به خرید برود و مرد خانواده می‌تواند به سراغ یک تفریح مختص خود رفته و از آن لذت ببرد. فراموش نکنید که مخصوصا درسفرهای طولانی، گاهی نیاز به این زمان‌های یک نفره نیز هست.

 

 

ماه عسل

 


۶- زمان شلوغی سفر نکنید


وقتی هنوز دو نفر هستید، نیازی ندارد که برنامه‌ریزی خود را درست در اوج سفرهای دیگران قرار دهید. مثلا اگر همه در ایام تابستان با تور استانبول  به این شهر می‌روند، شما پاییزهای زیبای این شهر را انتخاب کنید، هم اینکه هزینه بسیار کم‌تری برایتان خواهد داشت، هم اینکه عملا در آرامشی بسیار دلپذیرتر، چند روزی را در کنار هم سفر خواهید کرد.

 

  برای ماه عسل رویایی، به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنید؟ 

 

 

تعطیلات

 


۷- قبل از سفر مسائل مالی را بررسی کنید


قبل از اینکه عازم مقصد شوید، هر دو نفر در کنار هم مروری بر مسائل مالی داشته باشید تا کاملا بدانید که تا چه اندازه می‌توانید خرج کنید. اینکه چه هتلی می‌‌مانید، چه رستوران‌هایی را در نظر دارید و تا چه حد می‌توانید خرید کنید، نکات بسیار مهمی هستند، با این حال گاهی اوقات خرج‌های ناخواسته‌ای پیش می‌آید که باید برایش برنامه بچینید. پس بعد از برنامه‌ریزی برای سفر همیشه مبلغ بیشتری را برای سفر در نظر بگیرید و به آن مبلغ اضافه دست نزنید تا در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید و مشکلی برایتان پیش نیاید.

 

 

ماه عسل

 


۸- همسرتان را غافل‌گیر کنید


همیشه زمان برای غافلگیری‌های عاشقانه مناسب است، حتی اگر در سفر باشید. این لحظات شیرین اگر چه در خانه بسیار لذت‌بخشند، اما می‌توانند در سفر یک شکل دیگر و لذت دیگری داشته باشد. مثلا در زمان سفربا تور ترکیه می‌توانید به سراغ کاپادوکیا بروید و در یک گردش زیبا با بالن، همسرتان را سورپرایز کنید یا اینکه در سفر به کشورهایی همچون تایلند و مالزی، یک پیک‌نیک عالی را برنامه ریزی کرده و یک بعد از ظهر دلپذیر را برای خودتان رقم بزنید. فراموش نکنید که این چیزها نیازی به یک رستوران لوکس و با شکوه ندارد، یک ایده‌ی خوب می‌خواهد و یک همپای ایده‌آل.

 

 برای سفری عاشقانه در پاییز به این شهرها سفر کنید 

 

 

سورپرایز

 


۹- دنیای اینترنت را فراموش کنید


نه اینکه گوشی خود را کلا خاموش کنید یا در لپتاپ را باز نکنید، اما تا موقعی که واقعا به آنلاین بودن احتیاج نداشتید، گوشی را درون جیبتان گذاشته و از سفر خود لذت ببرید. هر دو طرف رابطه مسلما بیشترین توجه را طلب می‌کنند، مخصوصا اگر در اولین سفر خود باشید یا اولین تور خارجی‌تان را تجربه می‌کنید. استفاده از اینترنت را هم می‌توانید به عکس‌های دو نفره در شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهید و یک سفرنامه عاشقانه برای تور خود ترتیب دهید.

 

 

ماه عسل

 


۱۰- دانستنی‌های مقصد و اطلاعات کامل از مسیرهای رفت و آمد


در یک سفر دو نفره، بدترین اتفاق برای شما می‌تواند سوار شدن بر یک اتوبوس اشتباه و رفتن به مسیرهای غلط باشد. از نقشه‌های آنلاین استفاده کنید و پیش از سفر مسیرهای ارتباطی را مرور کنید. اگر به کشوری سفر می‌کنید که کرایه ماشین در آن به سهولت انجام می‌شود و شما نیز گواهینامه بین‌المللی دارید، اجاره ماشین بهترین گزینه خواهد بود، شاید در طول سفر یک گردش جاده‌ای را نیز تجربه کردید.

 

 رمانتیک‌ترین شهرهای جهان که باید لحظات عاشقانه‌تان را در آنجا خاطره کنید 

 

 

ماه عسل

۱۰ تیر ۱۳۹۷

نظرات کاربران