خود را برای سفری عاشقانه به هند آماده کنید

سرگرمی و تفریح‌ها
خود را برای سفری عاشقانه به هند آماده کنید

برای تور هند همه‌اش به شلوغی و گرمای آنجا فکر نکنید! هندوستان کشوری‌ست پر از زیبایی‌های بکر و جاذبه‌های گردشگری متفاوت. اما اگر به عنوان یک زوج قصد سفر یه این شبه قاره را دارید، به شما توصیه می‌کنم، پیشنهاد‌های عاشقانه ما را نیز مدنظر بگیرید.


اودایپور، راجستان

 

اودایپور در هندوستان

 

 با آن برکه زیبا و آن شمایل معماری و ته‌رنگ صورتی ساختمان‌ها، بدون تردید اودایپور یکی از عاشقانه‌ترین مقاصد گردشگری در هند به شمار می‌رود. وقتی شما با زوج خود در خیابان‌های قدیمی و اغلب سنگ‌فرش شده قدم می‌زنید و به بازارهای قدیمی که از دیرباز دایر می‌شوند می‌روید و در نهایت به هتل‌هایی که کرانه برکه را از آن خود کرده‌اند پا می‌گذارید و از پنجره‌ی اتاق به زیبایی‌های آن آب چشم می‌دوزید. در واقع این شهر همه‌ی آن چیزی خواهد بود که از یک مقصد عاشقانه انتظار دارید.

 

کنیاکومری، تامیل نادو

 

 

تامیل نادو در هندوستان
 

 

این شهر اگر هیچ جاذبه‌ای نداشت (که دارد)، اما تنها غروب بی‌نهایت زیبای رو به دریای آن که خورشید از پشت مجسمه‌ی بزرگ به زیر آب می‌رود، خود ارزش سفر به این نقطه‌ی هند را داشت، مخصوص اگر در اواسط ماه قمری به آنجا بروید زمانی که ماه نیز در اندازه کامل رخ می‌نماید. با وجود دریا، قایق‌هایی که شما را می‌توانند به گردش‌های کوتاه ببرند و معبدی سه هزار ساله، کنیاکومری یک مقصد ایده‌آل برای سفری دونفره محسوب می‌شود.


تاج‌محل

 

 

تاج محل هندوستان

 

 شاید از نظر محل و اطراف تاج‌محل در آگرا این مکان زیبا، جاذبه‌ای برای عشاق نداشته باشد اما داستان پشت ساخت آن، روایتی عاشقانه دارد که زوج‌هایی از هر سن را به دیدن آن دعوت می‌کند. تاج‌محل را شاه‌جهان، امپراطور مغولی برای همسرش ساخته. سنگ‌هایی در آن به کار رفته که از سراسر دنیا گردآوری شده و برای ساختش ۲۰ سال و ۲۰ هزار نفر صرف شده!


کوماکارام، کرالا

 

 

کرالا

 

 قایق‌های قدیمی و خاصی که شما در این مکان به گردش می‌برند سفری جادویی را برای شما رقم خواهند زد. با سرعتی کم در میان گیاهان خاصی که در این منطقه یافت می‌شوند. برخلاف دیگر مناطق هند اینجا خبری از سازه‌های باستانی یا معابد شگرف نیست، تنها صدای آب است، روزی زیبا و غذای فوق‌العاده و گذر عمری کنار همسفرتان.

 

مانالی

 

مانالی در هندوستان

 

 در دل رشته‌ کوه‌های هیمالیا با منظره‌ای از کوه‌های سر به فلک کشیده و سفید از برف. هر فصلی در این منطقه لطف خود را دارد و برای فعالیت‌های دو نفره بسیار عالی‌ست. جدا از مناظر و جاذبه‌های طبیعی می‌توانید در این محل به اسکی، پاراگلایدر و فعالیت‌های اینچنینی انجام دهید و یا با تورهای یک روزه به محلی زیبا سفر کنید و در دشت‌های سرسبز روز خود را بگذرانید.

۲۶ شهریور ۱۳۹۶

نظرات کاربران