برای سفری عاشقانه در پاییز به این شهرها سفر کنید

اطلاعات مفید
برای سفری عاشقانه در پاییز به این شهرها سفر کنید

مقاصد زیبایی در دنیا هستند که پاییزشان زیباتر از هر فصل دیگری در سال است، اما ما سعی کرده‌ایم در این پست شهرهای متنوعی را جمع‌آوری کنیم که از نظر وجوهات مختلف، ایده‌آل سفر در پاییز هستند. پس با ما همراه باشید!


ماداگاسکار
 شاید مهم‌ترین دلیلی که خیلی‌ها سفر به ماداگاسکار در پاییز را پیشنهاد می‌کنند، کم شدن میزان گردشگران تابستانی باشد و فضای آرامی که شکل می‌گیرد.

 

 

ماداگاسکار در پاییز

 

 

اما پاییز ماداگاسکار با آب و هوای پاییزی فوق‌العاده‌اش جان می‌دهد برای بودن در طبیعت و قدم‌زدن در نم هوا و طبیعت زیبای چندرنگش. Cotswold Way یکی از جاهایی‌ست که بودن در پاییز آن یکی از زیباترین خاطرات عمرتان را رقم خواهد زد.


پاسو روبلس، کالیفرنیا، آمریکا
 این منطقه خاص آمریکا که یکی از مراکز کشت انگور محسوب می‌شود، در این فصل منظره‌ای کم‌نظیر دارد به شکلی که خود مردم ایالات مختلف برای دیدنش به این شهر سرازیر می‌شوند.

 

 

پاسو روبلس در آمریکا

 

 

مزارع بزرگی که در دل دشت‌ها وجود دارند و تا چشم کار می‌کند به رنگ‌های مختلف پاییزی در آمده‌اند.



 نپال
 در پاییز دو فستیوال مهم هندو در نپال برگزار می‌شود. Dasain و Tihaar که از مهم‌ترین مراسم‌های این منطقه محسوب می‌شوند. اما جدای از این‌ها، وقتی گرما و آفتاب سوزان تابستان از این منطقه رخت می‌بندد، بهترین زمان برای سفر به نپال و طبیعت گردی در آن است.

 

 

نپال

 

 

قایق‌‌سواری در آب‌های خروشان این مناطق را هم نباید از یاد برد که بهترین فصل ورود به آن پاییز است، آب به اندازه‌ی کافی برای هیجان خروشان است و آنقدر هم بد نیست که به کل نتوانید وارد آن شوید.



کرت، یونان
تابستان یونان پر از گردشگر خواهد بود و همه برای حضور در سواحل آن، به این کشور هجوم می‌آورند. اما کرت شهری‌ست پاییزی!

 

 

یونان

 

 

فستیوال‌های بسیاری در اوایل پاییز در کرت انجام می‌شود که همگی شاد و مفرح هستند و بسیاری از گردشگران برای حضور در آن‌ها و بیدار ماندن تا پاسی از صبح در خیابان‌ها، این موقع سال را برای سفر به این شهر انتخاب می‌کنند.



پاریس، فرانسه
 چه چیزی زیباتر از سفر در شاعرانه‌ترین فصل سال به عاشقانه‌ترین شهر دنیا ؟! پاریس با آن خیابان‌های پر درختش واقعا در پاییز زیباست، خیلی سرد هم نیست و همه چیزش ایده‌آل می‌نمایاند.

 

 

پاریس

 

حتی خیابان‌های معروف اطراف قبرستان Père Lachaise  هم که درخت‌های متنوعی دارد و هر کدامشان به رنگی در می‌آیند، اگر چه خیلی محل عاشقانه‌ای نیستند، اما انگار هر بخشش با نسیم توامانی که می‌وزد، قصه‌ای را در گوشتان می‌خواند.


گریور، سوییس
 اینجا نه خبری از فستیوال است و نه برنامه‌ی خاصی در جریان خواهد بود و نه خیلی کاری به حیوانات داریم! اینجا به دور از شلوغی‌های تابستان و قبل از برنامه‌های اسکی سواری، سه ماه فوق‌العاده وجود دارد که با رفتن به آن انگار در بهترین تابلوهای نقاشی قدم می‌زنید.

 

 

سوییس

 

منطقه‌ای وجود دارد بین کارخانه شکلات سازی و کارخانه پنیر معروف گریور که یکی از زیباترین مناظر طبیعی دنیا در آن وجود دارد که اگر چه در هر چهار فصل سال زیباست، اما پاییزش ورای توصیف کردن است و فقط با دیدن آن هم از نزدیک درک خواهد شد.

البته مناطقی که می‌توان در پاییز به آن‌ها سفر کرد تنها به این نقاط ختم نخواهد شد. استکهلم، اسنوودیونی، راجستان، تولوم و بسیاری مناطق دیگر جهان نیز هستند که در پاییز زیبایی‌های منحصر به فردی دارند.

۰۵ مهر ۱۳۹۶

نظرات کاربران