برترین هتل‌های کوهستانی دنیا برای سفری متفاوت به ارتفاعات

اطلاعات مفید
برترین هتل‌های کوهستانی دنیا برای سفری متفاوت به ارتفاعات

اقامت در هتلی کوهستانی، می‌تواند به خودی خود یک اتفاق ویژه در طول سفرهای شما باشد، حالا اگر به یک هتل لوکس و فوق‌العاده در کوهستانی زیبا بروید، خاطره‌اش برایتان جذابیت دو چندان پیدا خواهد کرد. هتل‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، از بهترین‌ها هستند و مطمئنا هر کدامشان انتخابی ویژه و استثنایی خواهند بود.

 

Grand Hotel des Alpes، فرانسه

این هتل زیبا در مونت بلانک و در قلب بخش فرانسوی کوهستان آلپ قرار گرفته است. Grand Hôtel des Alpes یک مکان لاکچری و خاص است که در فضایی کوهستانی، اتاق‌هایی شکیل با تمامی امکانات ممکن، اسپا، نمایی زیبا از آلپ، چند استخر و ... را برایتان فراهم می‌کند.

اتاق‌ها تم‌ها و ترکیب‌های متفاوتی دارد و در فصل سرما، امکاناتی اختصاصی برای اسکی نیز برایتان فراهم خواهد شد.

 

 ۷ شهر خاطره‌انگیز و زیبای فرانسه 

 Grand Hotel des Alpes

 

Skylodge Adventure Suites ، پرو

دره‌ی مقدس یکی از نقاط خاص در دنیاست که گردشگران پرتعدادی هر ساله از آن‌جا دیدن می‌کنند. اما این هتل خاص به شکلی ساخته شده که جذابیت این دره‌ی زیبا را برایتان با هیجان اقامت در اتاق‌هایی که روی صخره‌ها ساخته شده ترکیب می‌کند.

نتیجه بسیار جالب است و شما در اتاق‌هایی شیشه‌ای اقامت دارید که به صخره‌ها متصل بوده و بین زمین و آسمان قرار دارد و بهترین نمای ممکن از این دره‌ی جذاب پیش رویتان به تصویر کشیده می‌شود.

 

 Skylodge Adventure Suites

 

Rooms Hotel Kazbegi، گرجستان

گرجستان هتل‌های کوهستانی متعددی دارند که یکی از یکی بهتر هستند و فصل زمستان بودن در آن‌ها معرکه است، وقتی شما در یک جای لوکس اقامت دارید و بیرون سفید پوش از برف است و انواع تفریحات زمستانی در طبیعت زیبا این کشور برایتان مهیا گشته.

Rooms Hotel Kazbegi بدون شک بهترین هتل کوهستانی گرجستان است. اقامتگاهی لاکچری با امکاناتی عالی که از آن جا می‌توانید نمای بسیار زیبایی از کوه کازبکی را به تماشا بنشینید و هر موقعی از سال که با تور گرجستان به این کشور زیبا سفر کنید می‌توانید برای اقامت در این هتل اقدام کنید.

 

  ۱۴ تجربه شگفت‌انگیز در سفر به تفلیس (قسمت اول) 

 Rooms Hotel Kazbegi

 

Moose Hotel and Suites، پارک ملی بانف، کانادا

کانادا نیز از آن دست کشورهایی است که چندین هتل کوهستانی بسیار خوب دارد، اما Moose Hotel and Suites کمی با دیگر مکان‌هایی دیده‌اید متفاوت خواهد بود. این هتل ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد و جدا از اتاق‌های لوکس، سوییت‌هایی نیز در آن تعبیه شده تا بتوانید خانوادگی به آن جا مراجعه کنید.

استخر بیرونی آب داغ آن در همه‌ی طول سال برای آبتنی مناسب است و استخر داخلی آن نیز با دیواره‌های شیشه‌ای کار شده، تا دست اندرکاران هتل مطمئن شوند، در همه حال نمای زیبای کوهسان برایتان به نمایش در می‌آید. اسپای اختصاصی، امکانات عالی برای گشتن در پارک ملی و اصلِ بودن در مکانی بسیار زیبا، همه از دلایلی هستند که Moose Hotel and Suites را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های کوهستانی دنیا می‌کند.

 

 Moose Hotel and Suites

 

Hotel Everest View، نپال

این هتل یک مکان لاکچری نیست، اما به واقع جواهری پنهان در دل هیمالیا است که بودن در آن شما را در مرکز یک نمای بی‌نهایت زیبا از این کوهستان جذاب قرار می‌دهد. هتل دارای امکاناتی عالی است و بسیار در جمع کسانی که به نپال سفر می‌کنند و قصد بودن در هیمالیا را دارند، طرفدار دارد.

اتاق‌ها شکیل و زیباست و غذاهای محلی در کنار انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. راهنماهای بسیاری شما را به گردش‌های مختلف می‌برند و با توجه به این که شما در همان لحظه در یکی از بهترین نقاط هیمالیا هستید، رفتن به نقاط گردشگرپسند این کوهستان برایتان سخت نخواهد بود. همچنین نباید فراموش کنید که در این مکان می‎توانید عکس‎هایی متفاوت بگیرید، پس دوربین خود را حتما همراه ببرید.

 

  محبوب‌ترین هتل‌های آسیا برای کودکان 

 Hotel Everest View

 

Kasbah Angour، کوهستان اطلس، مراکش

این هتل از جمله خاص‌ترین‌ها در لیست ماست که اهمیتی تاریخی نیز دارد. بنای اصلی که امکانات هتل پیرامونش ساخته شده، مکانی تاریخی مربوط به بربرهایی بوده که در این حوالی زندگی می‌کردند. حالا این مکان تبدیل به هتلی لوکس و زیبا به نام Kasbah Angour شده که نمای بسیار زیبایی از کوهستان اطلس را نیز برایتان به تصویر می‌کشد.

 

  بهترین مقاصد آسیایی برای سفر ماه عسل در سال 2020 

Kasbah Angour

 

در کنار گرفتن عکس‌های اینستاگرامی زیبا در این مکان، شما می‌توانید از کلاس‌های یوگا، چندین باغ موجود در این مکان و همچنین گشت‌های متنوع در کوهستان بهره ببرید.

۲۷ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران