برترین هتل‌های جذاب قایقی در سراسر دنیا

اطلاعات مفید
برترین هتل‌های جذاب قایقی در سراسر دنیا

بودن در یک هتل متحرک و جذاب با کلی برنامه‌ی مفرح، یکی از چیزهایی است که به راحتی می‌تواند یک تعطیلات بی‌نظیر را برایتان رقم بزند. بودن در یک هتل قایقی یا در واقع هتلی که در کشتی قرار گرفته، برایتان همیشه یک منظره‌ی زیبا به همراه دارد و تجربه‌ای که به راحتی نمی‌توانید جای دیگری به دست بیاورید.
در میان کشتی‌های مختلف لوکس، کشتی‌های کروز یا قایق‌های مختلف، ما ۱۰ هتل جذاب را به شما معرفی می‌کنیم که بودن در آن‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای چنین اقامتی باشد.


Amstel Botel ، آمستردام

این هتل بزرگ از آن چیزهایی است که موقع سفر به آمستردام، بعید است دیدنش را از دست بدهید، آن هم وقتی همیشه در رود IJ قرار دارد و با لوگوی بزرگش خودنمایی می‌کند. این هتل جدا از اتاق‌های بسیار جذابی که دارد، چندین فعالیت مختلف را نیز برای مسافرانش تهیه دیده است. یک استخر عالی همراه چند رستوران، نمایش‌های متنوع و ... از جمله دیگر بخش‌های Amstel Botel به حساب می‌آید.

 

بهترین نقاط دنیا برای تجربه پاراسلینگ

 Amstel Botel


Admiral Botel، پراگ، جمهوری چک

دکور کلاسیک "آدمیرال" این احساس را در شما به وجود می‌آورد که در یک کشتی قرن ۱۸می هستید. کف پوش چوبی بسیار جذاب، دکور فوق‌العاده و میزهای کلاسیک رستوران، همه و همه عالی هستند. حتی کارکنان این هتل خاص نیز لباس‌های محلی این منطقه را به تن می‌کنند و روی میزها برای شام شمع روشن می‌شود. کشتی روی رود ولتاوا در ۲۵ کیلومتری مرکز شهر قرار می‌گیرد که محلی عالی برای گرفتن چند عکس بسیار خوب است.

 

 Admiral Botel


Xandari Riverscapes، الپی، هند

هیچ روشی بهتر از لذت بودن در آبراهه‌های کرالا و بودن در خانه‌-قایق‌های چوبی سنتی این منطقه نیست. خانه‌هایی آرامش بخش در فضایی زیبا و آرام که لحظاتی به یادماندنی را برایتان رقم می‌زنند. Xandari Riverscapes یکی از بهترین انتخاب‌ها در آلپی است و بسیاری بودن در آن را در کنار آرامش بخش و لذت بخش بودن، شاعرانه توصیف کرده‌اند. با اجاره‌ی یکی از این اقامتگاه‌های متحرک، غذا نیز به صورت رایگان برایتان سرو خواهد شد و شما می‌توانید با پرداخت همان مبلغ اولیه، از همه‌ی بخش‌های این هتل زیبا لذت ببرید.

 

  خانه‌های قایقی ماه عسل در منطقه آلپی هند 

Xandari Riverscapes


Vientos del Sur، اسپانیا

این کشتی چوبی قدیمی و زیبا که در دهه‌ی ۷۰ میلادی ساخته شده است، زمانی به وسیله‌ی طوفان آسیب‌های زیادی دیده بود، اما بعدها کاملا تعمیر و نوسازی شد و حالا به یک هتل جمع و جور و بسیار جالب برای اقامت بدل شده است که به وسیله‌ی یک زوج اداره می‌شود. این کشتی دارای دو اتاق مجزای بسیار عالی و همچنین یک آشپزخانه با امکانات کامل است که غذاهایی عالی در آن پخته و برایتان سرو می‌شود. این کشتی آنقدر از بندر دور می‌شود که بتوانید چند صباحی را به دور از شلوغی و تنها با صدای دریا سر کنید.

 

 Vientos del Sur


Huong Hai Sealife Cruise، ویتنام

اتاق‌های نسبتا گران قیمت این کروزهای بسیار پرطرفدار دارای بالکن و پنجره‌های بزرگ است تا به شما این امکان را بدهد، بتوانید از منظره‌ی کم‌نظیر خلیج هالونگ لذت ببرید. آب زمردین و زیبایی‌های این خلیج که در دنیا کم‌تر همتایی را به خود می‌بیند، این مکان را به عنوان برترین مکان‌ها در سفر با تور ویتنام کرده است. جدا از اقامتی عالی، برنامه‌هی تفریحی و همچنین رستورانی بسیار خوب نیز برای شما در نظر گرفته شده است. طی این سفر نیز شما امکان کایاک سواری و شنا را خواهید داشت و از سرویس‌های ماساژ نیز می‌توانید بهره ببرید.

 

ویتنام کشوری امن و شگفت‌انگیز برای سفرهای مجردی

 Huong Hai Sealife


Houseboat MS 3 Gebroeders، هلند

اتاق‌های این قایق زیبا، به واقع شبیه یک هتل بسیار خوب است که تجربه‌ای متفاوت و منحصر به فرد از خانه‌های قایقی را برایتان به همراه خواهد داشت به شکلی که دوست دارید برای مدتی طولانی در آن اقامت داشته باشید. این قایق‌ها بر خلاف دیگر هتل‌های بزرگ آمستردام، بیشتر از محیط شهری دور شده و بهترین راه برای خروج از ازدحام جمعیتی است که برای سفر به این شهر زیبا آمده‌اند.

 

 Houseboat MS 3 Gebroeders


Houseboat Hotels، انگلستان

انگلستان به داشتن کشتی‌ها و هتل‌های قایقی معروف است، اما این قایق‌ها بحثی کاملا مجزا هستند. هر کدام از قایق‌ها در واقع یک واحد هستند که دارای اتاقی بسیار زیبا، آشپزخانه‌ای با تمام امکانات و گنجایش 4 نفر خواهند بود. برای رسیدن به این محل تنها باید 5 دقیقه از مرکز شهر دور شوید و سپس قایق‌ها شما را به کانال‌های آبی شفیلد می‌برند جایی که می‌توانید شنا کردن اردک‌ها را مشاهده کنید و این که به ماهیگیری بپردازید. سیستم صوتی عالی، نورپردازی فوق‌العاده در زمان شب و انواع بازی‌های تخته‌ای نیز از قبل برای شما در این هتل قایقی عالی تهیه دیده شده است.

 

بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

 ouseboat Hotels


Aphrodite Cruise، ویتنام

این لیست را می‌شد از انواع هتل‌های قایقی لوکسی که در هالونگ می‌چرخند پر کرد، اما Aphrodite Cruise واقعا یکی از بهترین‌هاست. خدمه‌ی آن همگی تعلیم دیده بوده و سعی دارند کاری کنند تا بهترین استفاده‌ی ممکن از امکانات فوق‌العاده این کشتی را داشته باشید. همه چیز به شکلی عالی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، از غذاهای فوق‌العاده‌ای که در رستوران سرو می‌شود تا امکاناتی که برای تفریح و حتی شنا و قایق سواری در خلیج برایتان در نظر گرفته شده است. همانطور که گفتیم، وقتی با یکی از این هتل‌های متحرک به خلیج هالونگ می‌روید، پا به مکانی زیبا می‌گذارید که از پنجره‌ی اتاق شما هر روز برایتان نمایان خواهد بود.

 

Aphrodite Cruise

۱۲ آبان ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 20 شهریور 1399)

نظرات کاربران