بهترین مقاصد آسیا و اقیانوسیه برای سفر

سرگرمی و تفریح‌ها
بهترین مقاصد آسیا و اقیانوسیه برای سفر

آسیا و اقیانوسیه پر از شهرهای فرهنگی، غذاهای لذیذ، جنگل‌های سرسبز و وسیع و سواحل زیبا است. به علاوه با توجه به وسعت زیاد این قاره و بالا بودن انتخاب‌ها سخت است بتوان تصمیم گرفت که برای سال جدید به کجای این قاره سرک کشید. از ارتفاعات تا جزایر زیبا ما فهرستی از بهترین‌ها را انتخاب کردیم تا برای تصمیم‌گیری به شما کمک کند.

 

استرالیا، مارگارت ریور

وقتی به ساحل میلوپ می‌روید تازه آن زمان از خودتان می‌پرسید تا الان کجا بودید که زودتر این ساحل را ندیده بودید. قسمت غربی استرالیا بهترین نمونه از زندگی اقیانوسی را با برخی از بهترین سواحل و ماسه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها و جنگل‌هایی با درختان بلند ارائه می‌دهد. مردم ساحلی بخش‌های غرب استرالیا سال‌هاست که در رقابت با هم سعی می‌کنند گردشگران بیشتری را نسبت سواحل شرقی جذب کنند. غذاهای فوق‌العاده و جشنواره‌های رنگارنگ فرهنگی از دیگر خصوصیات برجسته این بخش استرالیاست.

 

 ۱۰ دهکده ایده‌آل برای سفر در زمستان

 مارگارت ریور

 

ژاپن، شیککو

زائران ۸۸ معبد شیککو برای ۱۲۰۰ سال است که به این کوه می‌روند. رفت و آمدهای مکرر آن‌ها باعث شد که این چهارمین جزیره ژاپن کمی مورد بازدید و گردش واقع شود تا این که سرانجام مسافران غیر ژاپنی آن را کشف کردند و اینگونه شد که حالا بسیاری از پرواز‌های بین‌المللی به این قسمت از ژاپن انجام می‌گیرد. توریست‌های بین‌المللی به دو شهر اصلی تاکاماتسو و ماتسویاما می‌روند و بعد از آن برای کاوش و بازدید در منطقه پخش می‌شوند. جزیره محبوب ناوشیما در دریای اینلند به همراه ۱۱ جزیره دیگر با شکوفایی هنری، میزبان جشنواره هنرهای سه‌گانه ستوچی هستند تا نوامبر ۲۰۱۹ ادامه می‌یابد. گردشگران در حال حاضر به دنبال دره پنهان ایا، گرداب ناروتو، قلعه کچی کچی سیتی، بازارهای دوگو انسن ماتسویاما، و همچنین بازدید از قلعه شینتو ایشیزوچی-سان هستند.

 

 برترین هتل‌های جذاب قایقی در سراسر دنیا 

شیکُکو 

 

نیوزلند، Bay of Islands

سواحل شگفت‌انگیز بی‌پایان، جزایر بی‌شمار و جنگل‌هایی با درختان غول‌پیکر نشانه‌های شمالی‌ترین قسمت نیوزلند (Aotearoa) است که این تنها بخشی از داستان ماست. نورتلند مهد فرهنگ و تاریخ این کشور است چه برای بومیان موری و چه برای مهاجران اروپایی که آن‌ها را دنبال کرده‌اند. در نهایت این دو با امضای پیمان آتش‌بس در خلیج جزایر کنار هم جمع شدند. در سال ۲۰۲۰، ۱۸۰امین سالگرد این رویداد مهم ملی جشن گرفته می‌شود. در جشن سالانه در Waitangi در روز ۶ فوریه، روز ملی نیوزلند موزه‌ای با نام موری کسی که در جنگ‌های جهانی جنگید افتتاح می‌شود.

 

 Bay of Islands

 

سنگاپور

گرچه سنگاپور اسکار را از دست داده اما هنوز فیلم جذاب Crazy Rich Asians به خوبی یادآور زیبایی‌های طبیعی و بومی آنست. در سال ۲۰۲۰ شما فرصت این را دارید که ۲۰۰ سال تاسیس سنگاپور مدرن را در کنار بقیه مردم جشن بگیرید و از نزدیک شاهد این شهر امروزی آسیایی باشید. در اینجا هم می‌توانید از غذاهای مقرون به صرفه و ارزان بخورید و هم در بهترین رستوران‌های دارای ستاره میشلین شام بخورید به هر حال هر انتخابی که داشته باشید سنگاپور آن را برای‌تان فراهم می‌کند. دوست داران معماری غرق در سازه‌های جدید و شگفت‌انگیز شهر می‌شوند و می‌توانند در کنار تمام مدرنیته شدن ساختمان‌های با ارزش تاریخی را هم پیدا کنند.

 

 ۱۰ کارناوال زیبا وهیجان انگیز برتر دنیا

 سنگاپور

 

ویتنام مرکزی

ویتنام مرکزی با توجه به انرژی جنبشی شهر هوشی مین و آرامش خاطر محیط تاریخی هانوی، یکی از منعطف‌ترین و متنوع‌ترین مناطق این کشور است که هر سلیقه‌ای در آن به مقصود خود می‌رسد. تنوع و اصالت غذاهای این منطقه میراث امپریالیستی شهر را به رخ می‌کشد در حالی که سمت هوی آن بیشتر شاهد رواج غذاهای بومی و روستایی هستیم. شما می‌توانید بهترین رستوران‌های غذای دریایی را نیز در نزدیکی دانانگ پیدا کنید. این قسمت ویتنام حتی پیوندهای هوایی زیادی با دیگر شهرهای آسیا دارد که رفت و آمد را بسیار آسان می‌کند. یکی از جاهایی که حتما باید به دیدن آن بروید پارک ملی فُنگ نها که، پر از زیبایی‌های طبیعی و دیدنی است.

 

 بهترین زمان سفر به هانوی (قسمت اول)

 ویتنام مرکزی

 

فیلیپین، پالاوان

پالاوان فیلیپین از مناطق بسیار زیبای فیلیپین‌ست که شهرت آن جهانی‌ شده است. این منطقه مدت کوتاهی توانسته نگاه‌های بین‌المللی را به سمت خود جلب کند و حالا با وجود رفت و آمدهای بیشتر ناچار به تغییر و توسعه سریع‌تر است. این در حالی‌ست که با وجود بیشتر شدن تعداد تورها و قایق‌های مسافربری قانون منع استفاده از بطری‌های پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف در برخی نقاط اعمال شده است. ال نیدو یکی از محبوب‌ترین جزایر فیلیپین همچون جواهری قیمتی و ناب در پاوالان می‌درخشد. اما آیا به دنبال جایی خلوت‌تر هستید؟ به سمت جنوب و بندر بارتون بروید.

 

 زیباترین مناطق فیلیپین برای سفر تنهایی

فیلیپین 

 

چین، پکن

پکن در دهه‌های اخیر با توجه به چشم‌انداز کوتاه مدت آینده توانسته تغییرات چشمگیری کند. این کشور در تلاش برای نبرد با دود یک طرح مشترک دوچرخه سازگار با محیط زیست راه اندازی کرده و احداث مترو نیز با سرعت زیادی دنبال می‌شود. پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک از تراکم گازهای ناسالم در فضای شهرهای این کشور کاسته شود. پکن یکی از منحصر به فردترین شهرهای چین است که بدون قربانی کردن نقطه‌ای از تاریخ مدرن شده است. شما می‌توانید به وضوح صحت گفته‌های ما را در بازدید از جاهای دیدنی مانند شهر ممنوعه، بزرگ‌ترین مجتمع کاخ جهان، معبد لاما و دیوار بزرگ چین تایید کنید.

 

 سفری ۳ روزه به مهمترین جاذبه‌های پکن

چین

۳۰ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران