به این ۱۰ خلوت‌گاه مالزی بروید؛ سفری آرام و بدون اینترنت تجربه کنید

سرگرمی و تفریح‌ها
به این ۱۰ خلوت‌گاه مالزی بروید؛ سفری آرام و بدون اینترنت تجربه کنید

سفر کردن گاهی با هدف دور شدن از شلوغی‌ها و استرس‌ها و پناه بردن به یک گوشه‌ی دنج و خلوت‌گزیدن‌ها انجام می‌شود. تور مالزی شما را مسافر کشور ساحل‌های بکر و زیبا و جنگل‌های سبز و سرخ و زرد استوایی می‌کند. اگر قصد دارید در سفرتان آرامش و آسایش از نوع تازه‌ای را تجربه کنید،

 

۱- پناهگاه  Serendah
در جنگل‌های نزدیک کوالالامپور می‌توانید به این پناهگاه شیشه‌ای بروید و هنگامیکه در دامان مادر طبیعت هستید از سفرتان لذت ببرید و آرامش را تجربه کنید. این خانه‌ها که استخر مجزا و حمام و اتاق‌ خواب‌های گرم و نرم دارد شما را از تکنولوژی دور می‌کند تا آرامش گم کرده‌تان را دوباره پیدا کنید. این خانه‌ها شما را از اینترنت دور می‌کنند و شما در آنها به Wi-Fi دسترسی نخواهید داشت.

 

 

پناهگاه Sekeping در مالزی

 


۲- پناهگاه و ویلای Shorea  
شورعا در دل جنگل‌های برمون مالزی قرار دارد و شامل استراحتگاه‌ها و اتاق‌های مجزا است. استراحتگاه‌های این هتل جنگلی چشم‌اندازی زیبا به روی جنگل دارند و اتاق‌های آن ویلاهای دوبلکسی هستند که درون خود استخر نیز دارند. شورعا در جنگل برمون ۱۵ اتاق دارد و مجموعا گنجایش ۴۰ نفر را بیشتر ندارد. این هتل بسیار مناسب سفرهای خانوادگی  است.

 

 

 پناهگاه و ویلای در مالزی

 


۳- پناهگاه Time Capsule
پناهگاه‌هایی کوچک که در کنار آبشارها، رودخانه‌ها و جنگل‌ها در کوالالامپور مالزی یافت می‌شوند و شما در آنها می‌توانید هم در دل طبیعت حضور داشته باشید و هم در امکانات نسبی و آرامش کامل. این کپسول‌ها اتاق‌های استوانه‌ای شکل کوچکی هستند به قطر ۲ متر و طول ۳ متر. در این کپسول‌ها سیستم تهویه و نور و همچنین یک تخت دو نفره‌ی راحت وجود دارد و بسیار مناسب مسافرت‌های زوج‌های جوان است.

 

 

پناهگاه Time Capsule در مالزی

 


۴-  پناهگاه Dusan   
دوسان پنج خانه‌ی ییلاقی است که بر روی تپه‌های Negeri Sembilan واقع شده است. این خانه‌های ییلاقی چشم‌انداز زیبایی از جنگل برمون به شما می‌دهند و با امکانات رفاهی‌ ویژه‌ای که دارند برای شما امکان آشپزی و کباب پختن را در دل طبیعت فراهم می‌کنند.

 

 

 پناهگاه Dusan در مالزی

 


۵- پناهگاه Philea
این استراحتگاه یکی از دنج‌ترین مکان‌هایی‌ست که یک آدم می‌تواند عمر خود را در آن بگذراند. این استراحتگاه پنج ستاره به نوعی یکی از لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های مالزی به حساب می‌آید که سازندگانش برای ساخت آن از منابع طبیعی استفاده کرده‌اند. جالب است بدانید در ساخت این مجموعه از ۸ هزار الوار چوب و ۶ هزار تن سنگ مرمر استفاد شده است. این بنا یکی از بناهای سازگار با محیط زیست به حساب می‌آید و جوایز بین‌المللی زیادی را برده است.

 

 

 پناهگاه Philea در مالزی

 


۶-  پناهگاه Templer Park
در نزدیکی کوالالامپور پایتخت مالزی و در جنگل استوایی کنچینگ پناهگاهی بی‌نظیر وجود دارد که آرامش را به شما هدیه می‌دهد. این پناهگاه چشم‌اندازی بی‌نظیر از جنگل را به شما ارزانی می‌دارد و با استخر و امکاناتی رفاهی نابی که در درون خود دارد، سکوت دل‌انگیز و آرامش خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این پناهگاه می‌توانید هر روز به تماشای پروانه‌ها و پرندگان و سنجاب‌ها و کرم‌های شب‌تاب بنشینید و از بودن و همزیستی با طبیعت و حیوانات لذت ببرید.

 

 

 پناهگاه Templer Park در مالزی

 


۷- پناهگاه Nipah   
این استراحتگاه در جزیره پنگکور واقع شده است و اتاق‌های زیبا و منحصر به فردی دارد. دارا بودن انواع ورزش‌های آبی از امکانات ویژه‌ای است که این پناهگاه آن را دارد. تالار پذیرایی مشترک که مسافران این پناهگاه می‌توانند در آن با یکدیگر ملاقات کنند از مکان‌های لوکس و زیبای این پناهگاه است. ناگفته نماند شما در این تالار دسترسی به اینترنت دارید و در این اقامتگاه رابطه‌تان به کلی با تکنولوژی و دنیای وب قطع نخواهد شد.

 

 

پناهگاه Nipah در مالزی

 


۸- استراحتگاه Cameron Highlands 
استراحتگاه که دورش را مزارع توت فرنگی احاطه کرده‌اند و بر روی دامنه‌ی کوه‌های شهر برینچنگ به سبکی روستایی ساخته شده است. اتاق‌های این استراحتگاه ۴ نفره، ۳ نفره و ۲ نفره هستند و طبقه‌ی همکف آن یک سالن نمایش فیلم بزرگ دارد. از امکانات ویژه‌ی این استراحتگاه می‌توان به حیاط سرسبز و سالن غذاخوری روباز آن اشاره کرد.

 

 

 استراحتگاه Cameron در مالزی


 

۹- پناهگاه Tropika Getaway
در ارتفاع ۶۷۰ متری جنتینگ در پهانگ، پناهگاهی وجود دارد که یکی از بهترین مکان‌ها برای سپری کردن روزهای عاشقانه است. چشم‌انداز زیبای این پناهگاه به جنگل، اتاق‌های شیک، استخر روباز و آفتاب‌گیر، جکوزی و میزهای بیلیارد امکانات ویژه‌ای هستند که این استراحتگاه از آنها برخوردار است. این پناهگاه همچین جایی هست که خیلی از زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند جشن‌ها و عروسی‌های خود را در آن برگزار کنند.

 

 

پناهگاه Tropikaدر مالزی

 


۱۰- استراحتگاه Banjaram
این استراحتگاه لوکس در نزدیکی شهر ایپه قرار دارد و یکی از جاهای دنج مالزی برای انواع قرار ملاقات‌ها و تعطیلات آخر هفته است. با اقامت در این استراحتگاه می‌توانید از غارهای طبیعی اطراف آن، آبشارها و چشمه‌های آب گرم آن استفاده کنید و از سفر خود در کمال آرامش و آسایش لذت ببرید.  

 

 

استراحتگاه Banjaram در مالزی

۱۳ آبان ۱۳۹۶

نظرات کاربران