هیجان را در برترین تم‌پارک‌های تایلند، تجربه کنید

سرگرمی و تفریح‌ها
هیجان را در برترین تم‌پارک‌های تایلند، تجربه کنید

وقتی تور تایلند را تجربه می‌کنید، امکان رفتن به شهرهای مختلف این کشور جذاب شرقی را خواهید داشت. با توجه به اینکه شهرهای مهم تایلند مقاصد جذاب گردشگری جهان محسوب می‌شود، وجود پارک‌های هیجان انگیز در آن‌ها بدیهی به نظر می‌رسد.
نگاهی بندازیم به تم‌پارک‌ها و از جذابیت‌های هر کدام از آن‌ها بگوییم تا شاید به همراه خانواده، یکی دوتا از آن‌ها را هنگام سفر به تایلند تجربه کنید.

 

Dream World

وقتی کشوری با این تعداد گردشگر دیزنی‌لند نداشته باشد، حتما برای جایگزینش فکری خواهد کرد. Dream World مکانی فوق‌العاده برای خانواده‌هاست که بازی‌هایش بازه‌ی سنی کودکان تا بزرگسالان را پوشش می‌دهد. برای مثال بخش زیادی از سواری‌هایی که در پارک در نظر گرفته شده مختص سنین پایین است اما به سمت پارک‌های آبی که بروید، سرسره‌های جذابی پیدا می‌کنید که تنها بزرگسالان می‌توانند آن‌ها را امتحان کنند. تقریبا نیمی از Dream World را پارک‌های آبی تشکیل می‌دهند که بازی‌های بسیار جذابی را شامل می‌شوند. ترن‌های هوایی جذابی هم وجود دارد که از زیر آبشارهای آن می‌گذرد. فراموش نکنید هنگام خروج از خانه پالتویی را هم همراه داشته باشید، چون با سر زدن به دهکده برفی با فضایی زمستانی در دل یک کشور استوایی مواجه خواهید شد و می‌توانید با جمع خانواده به برف‌بازی مشغول شوید.

 

 

دریم ورد در تایلند

 


در کنار تمام جذابیت‌ها و بازی‌های هیجان انگیز با سوار شدن بر روی تله‌کابین و دیدن فضای پارک از بالا و همچنین بودن در باغ رنگارنگ Dream World می‌توانید آرامش خاصی نیز کسب کنید.
سینمای چهاربعدی، رستوران‌های متنوع، نمایش‌های زنده و بسیاری برنامه‌های دیگر از جمله ویژگی‌های این تم‌پارک فوق‌العاده محسوب می‌شود.

 

Black Mountain

پارک‌های آبی زیادی در تایلند وجود دارند که هر کدام از جذابیت‌های خاص خودشان بهره می‌برند. اما Black Mountain و پارک Cartoon Network Amazone جزو مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند.
Black Mountain مجموعه‌ای از جذاب‌ترین بازی‌های آبی را دارد. به راحتی می‌توان در این پارک بزرگ یک روز کامل را سر کرد. پارک ۹ بخش مختلف دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تونل آبی ۷۶ متری آن است که ۱۶ متر نیز بلندی دارد. ماجراجویی هیجان انگیزی که در نهایت به استخری بزرگ ختم می‌شود.

 

 

بلک مانتین در تایلند

 

 

این پارک آبی یک ساحل مصنوعی، استخر مخصوص کودکان و بخش‌های خانوادگی دارد که آن را به محلی مناسب برای تفریح خانوادگی تبدیل می‌کند. برای مواقعی هم که بخواهید آرامش کسب کنید کافی‌ست به کنار رود Meandering River رفته در فضاهایی که برای شما در نظر گرفته شده است، هیجان بازی‌ها را کمی از خود دور کنید. درون پارک رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوعی وجود دارد که می‌توان در آن‌ها انواع غذاهای تایلندی، اروپایی و آسیایی را پیدا کرد.

 

Siam Park City

حتی اگر پارک‌های تایلند آبی هم نباشند همیشه بخشی برای آب‌تنی و بازی‌های آبی در آن‌ها پیدا کرد. Siam Park City هم یکی از آن‌هاست. پارکی با قیمت‌های مناسب که می‌توان به راحتی به همراه خانواده در آن به گردش پرداخت. کلیت مجموعه وسعت زیادی دارد و از ساحل مصنوعی تا ترن‌هوایی را شامل می‌شود. در کل ۵۴ بخش مختلف در Siam Park City وجود دارد که نیمی از آن مربوط به بازی‌های آبی می‌شود. از بین آن‌ها می‌توان به یک سرسری بزرگ و استخر کنارش اشاره کرد که فوق‌العاده جذاب است.
از ساحل گفتیم، از باغ وحش عالی این پارک هم بگوییم که می‌توان با قایق به دورش چرخید و حیواناتی از فیل و گورخر تا کرکدیل را در آن تماشا کرد. یک پارک دایناسور هم به تازگی در Siam Park City باز شده که در آن ماکت‌های جذابی از انواع دایناسورها وجود دارد.

 

 

سیام پارک در تایلند

 

 

یکی از خصایص بسیار خوب این پارک این است که تقریبا تمام مناطق آن کاملا برای بچه‌ها مناسب هستند با اینهمه اگر نباشند محوطه‌ای برای آنان در نظر گرفته شده که بتوانند به بازی مشغول شوند. با حضور خانوادگی دراین پارک می‌توان با صرف هزینه‌ای نسبتا کم لذت بسیاری برد.

 

Safari World

البته این مکان اگر چه به اسم پارک حیوانات شناخته می‌شود اما درواقع یک باغ‌وحش نسبتا بزرگ است. حیوانات زیاد و جذابی در این پارک نسبتا بزرگ وجود دارد که می‌توانید به همراه مسئولین Safari World به کنار آن‌ها بروید. ماشین‌های تدارک دیده‌ شده برای سفر در این مکان عالی طراحی شده‌اند و به راحتی می‌توانید به حیوانات درنده‌ای همچون گربه‌سانان نزدیک شوید. هزینه حضور در این پارک هم نسبت به دیگر باغ‌وحش‌ها یا پارک‌های اینچنینی در دنیا پایین است و نسبتا تنوع خوبی هم در مورد حیوانات وجود دارد. یک موزه جمع و جور و زیبایی نیز در گوشه‌ای از پارک در نظر گرفته شده که شما را با پیشینه حیوانات محلی آشنا می‌کند.

 

 

سافاری ورد در تایلند

 

یکی دیگر از بخش‌های خوب Safari World "دنیای کوچک پرندگان" محسوب می‌شود. اگر انتظارتان را از یک پارک بزرگ پرندگان تقلیل دهید، لحظات دلپذیری را می‌توانید در کنار انواع پرندگان این پارک سپری کنید. اگر به Safari World رفتید فراموش نکنید قایق‌های پارک را امتحان کنید، این ماجراجویی در اطراف پارک از بهترین‌ موارد سفر به این مکان محسوب می‌شود.

۱۳ آبان ۱۳۹۶

نظرات کاربران