هتل های ۳ ستاره در کوالاالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
هتل های ۳ ستاره در کوالاالامپور

کوالالامپور مملو از جاذبه‌های قابل توجه بوده و با انبوهی از امکانات رفاهی و تفریحی، از مسافرانش استقبال می‌کند. اما این گردشگران خسته از گشت و گذار، بدون شک به مامنی آرامش بخش برای استراحت نیاز دارند. از اینرو این شهر توریستی، انواع اقامتگاه‌های رنگارنگ را در هر سطحی از بودجه برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. در این میان، برترین هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور، ضمن ارائه امکانات کافی و جذاب، هزینه‌های اقامت در این شهر را نیز به حداقل می‌رسانند و کیفیت را فدای هزینه‌ها نمی‌کنند.

 

سوئیت‌های آکسون بای جوپیتر

در ابتدای آشنایی با برترین هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور، سری می‌زنیم به سوئیت‌های Axon by JUPITER در کوالالامپور که ۸ دقیقه پیاده روی تا میدان برجایا تایمز فاصله داشته و دارای باغ و چشم‌اندازی جالب توجه به شهر است. این هتل، همچنین با امکاناتی نظیر استخر روی پشت بام، زمین بازی، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، صرافی، مبلمان فضای باز، باغ، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، فروشگاه رفاه، مرکز اسپا و تناسب اندام، اقامتی جذاب را برای مسافران تور کوالالامپور رقم می‌زند.

در ضمن این اقامتگاه که در شمار هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور محسوب می‌شود، دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای‌فای رایگان و کلیه امکانات رفاهی از جمله حمام خصوصی، حوله و ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، کاناپه، فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه با یخچال و مایکروویو است.

در نهایت از نقاط دیدنی نزدیک به هتل می‌توان به گالری استارهیل، پاویلیون کوالالامپور و مرکز همایش‌های کوالالامپور اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که ۱۵ مایل از این اقامتگاه فاصله دارد.

آدرس: 5Lorong Walter Granier, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

عکس: booking.com

 

هتل سوئیت سلیپینگ لیون

از دیگر هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور، می‌توان به هتل سوئیت Sleeping Lion در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور اشاره کرد که ۸ دقیقه پیاده روی تا میدان برجایا تایمز، ۳۰۰ یارد تا گالری استارهیل و ۴ دقیقه پیاده روی تا پاویلیون کوالالامپور فاصله دارد. این هتل مفرح با وجود فضای سبز، استخر در فضای باز، اسپا، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام و سونا، روزهایی خاطره انگیز را برای گردشگران تور مالزی به ارمغان می‌آورد.

بعلاوه امکاناتی همچون وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی، صندوق امانات، خدمات دربان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، روم سرویس، خدمات خشک شویی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت و نگهبانی ۲۴ ساعته در دسترسند. گفتنی است پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، مالایی و چینی با مهمانان تعامل دارند.

بعلاوه تمامی اتاق‌های این اقامتگاه که جزو برترین هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور آورده می‌شود، دارای تهویه مطبوع بوده و از حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و حوله، آشپزخانه همراه با کتری برقی و یخچال، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، چای/ قهوه ساز برخوردارند.

در ضمن برخی از محبوب‌ترین نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی اقامتگاه عبارتند از: مرکز همایش کوالالامپور، پارک KLCC و Suria KLCC است.

آدرس: Jalan Gading Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

 

رستوران‌های ارزان در کوالالامپور

عکس: booking.com

 

هتل آپارتمان سمپاکا

در ادامه گشت و گذار در میان محبوب‌ترین هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور، می‌توان از اقامتگاه Cempaka نیز نام برد که دارای مالکیت خصوصی بوده و در فاصله  ۱۳۱۲ فوت دورتر از AEON Taman Maluri و ۱.۵ مایل دورتر از ترک کی ال قرار دارد.

مهمانان در اینجا به فضای مفرح و خاطره انگیزی همراه با پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، باغ، پارک آبی و استخر در فضای باز، اسپا، سونا، کافه، رستوران، دستگاه خودپرداز، کتاب، دی وی دی موسیقی برای کودکان، فروشگاه رفاه و نگهبانی ۲۴ ساعته دسترسی دارند.

در ضمن اتاق‌های این اقامتگاه که جزو برترین هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور محسوب می‌شود، همگی دارای کف پوش چوبی یا پارکت بوده و مجهز به تهویه مطبوع هستند. همچنین کلیه امکانات آسایش و راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کنند که از آن جمله می‌توان به فضای نشیمن، میز مطالعه، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، پنکه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی، حوله و ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه با میز غذاخوری، مواد شوینده، کتری برقی، مایکروویو و یخچال اشاره کرد.

در ضمن باید گفت میدان برجایا تایمز ۱.۹ مایل، مرکز خرید فارنهایت ۸۸، ۲.۱ مایل و فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه ۱۲ مایل از هتل فاصله دارند.

آدرس: Jalan pudu ulu Suite 2009, Tower 2, Menara PGRM, 56100 Kuala Lumpur, Malaysia

عکس: booking.com

 

هتل سانتا گرند کلاسیک

در لیست بهترین هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور، نمی‌توان از هتل Santa Grand Classic غافل شد که در محله چینی‌ها در منطقه بوکیت بینتانگ واقع شده و ۱.۱ مایل از موزه و گالری هنری بانک نگارا مالزی، ۱.۵ مایل از میدان تایمز برجایا و ۱.۶ مایل از مرکز همایش‌های کوالالامپور فاصله دارد.

از مهمترین امکانات و جذابیت‌های این هتل می‌توان به تراس آفتابگیر، استخر در فضای باز،  روم سرویس، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، میز تور، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن اشاره کرد.

این هتل، اتاق‌های خانوادگی همراه با تهویه مطبوع و کف پوش چوبی یا پارکت ارائه می‌دهد و با ملحفه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، چای/قهوه ساز، وای فای رایگان، آشپزخانه، حمام خصوصی همراه با حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان پذیرای مهمانانش است.

آدرس: No 1 & 3 Lebuh Pudu Laluan Kasturi, 50050 Kuala Lumpur, Malaysia

 

فعالیت های رایگان در کوالالامپور

عکس: booking.com

 

هتل ای اند آر اوربان

هتل A&R Urban نیز که در شمار پرطرفدارترین هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور محسوب می‌شود، اقامتگاهی همراه با باغ و تراس است و فضایی خاطره انگیز را به مهمانانش هدیه می‌دهد. این هتل حدود ۵.۷ مایل تا مسجد قلمرو فدرال، ۶.۳ مایل تا مرکز تجارت جهانی پوترا و ۶.۷ مایل تا مرکز رویال سلانگور پیوتر فاصله دارد.

وای فای رایگان، پارکینگ عمومی، روم سرویس، دستگاه خودپرداز و رزرواسیون ۲۴ ساعته در اینجا برای مهمانان فراهمند. بعلاوه برخی از اتاق‌های این اقامتگاه در لیست هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور، دارای بالکن با چشم اندازی به منظره دریاچه هستند. و البته تمامی اتاق‌ها از تهویه مطبوع، ملحفه، سوکت نزدیک تخت، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار و حوله و همچنین آشپزخانه برخوردارند.

جالب است بدانید پرسنل به زبان‌های بنگالی، انگلیسی، اندونزیایی، مالایی، تامیل و چینی مسلط هستند و از این رهگذر، تعاملی صمیمانه و عالی با مهمانان برقرار می‌کنند و می‌توانند به آنها در برنامه ریزی اقامت و گشت و گذار در شهر کمک کنند.

در نهایت باید گفت موزه و گالری هنر بانک نگارا مالزی در ۷ مایلی و برج‌های دوقلوی پتروناس در ۷.۸ مایلی هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه است که در فاصله ۱۶ مایلی از هتل واقع شده است.

آدرس: 12,Jalan Sri Utara off Jalan Ipoh Mukim Batu, 68100 Kuala Lumpur, Malaysia

عکس: booking.com

 

هتل یو تی ام

هتل UTM که در ۲.۴ مایلی از برج‌های پتروناس واقع شده، از دیگر هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور محسوب می‌شود. این اقامتگاه با یک استخر روباز، باغ و رستوران، حوله استخر و ساحل، اسپا، صندلی‌های آفتابگیر ساحل و استخر، پارکینگ عمومی، ایستگاه شارژ خودروهای برقی، روم سرویس، دستگاه خودپرداز، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات خشکشویی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت و نگهبانی ۲۴ ساعته به استقبال مهمانانش می‌آید. همچنین بوفه، صبحانه قاره‌ای و آسیایی هم در هتل سرو می‌شوند.

از طرفی، اتاق‌ها نیز مجهز به انواع امکانات بوده و از تهویه مطبوع، کمد لباس، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون، آشپزخانه، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، حوله و ملحفه ( با پرداخت هزینه اضافی) بهره برده‌اند.

به لحاظ  موقعیت مکانی و دسترسی به جاذبه‌های توریستی کوالالامپور نیز باید گفت کارخانه رویال سلانگور پیوتر ۲.۶ مایل، مرکز کنوانسیون کوالالامپور ۲.۸ مایل، سورینا کی ال سی سی و پارک کی ال سی سی ۲.۴ مایل و فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه ۱۸ مایل از هتل فاصله دارند.

آدرس: NO 8 JALAN MAKTAB KAMPUNG DATUK KERAMAT, 54100 Kuala Lumpur, Malaysia

عکس: booking.com

 

هتل آکار کامپونگ بارو

در پایان این سفر مجازی به برترین هتل های ۳ ستاره کوالاالامپور، به Akar Kampung Baru می‌رسیم که ۱۹ دقیقه پیاده روی تا برج‌های دوقلوی پتروناس فاصله دارد. این اقامتگاه در مسافت ۱.۱ مایلی Suria KLCC، ۱.۶ مایلی مرکز تجارت جهانی پوترا و ۱۶ مایلی فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه واقع شده است.

تهویه مطبوع، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، حوله و ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، لوازم بهداشتی رایگان و آشپزخانه از مهمترین امکانات اتاق‌های هتل به شمار می‌آیند. برخی اتاق‌ها نیز از بالکن و چشم اندازی جذاب به منظره شهر برخوردارند.

بعلاوه مهمانان در اینجا به وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، امکانات فکس و فتوکپی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته و فضای مخصوص سیگار کشیدن دسترسی دارند.

آدرس: 31Jalan Raja Uda Kampung baru, 50300 Kuala Lumpur, Malaysia

 

آشنایی با بازار مرکزی کوالالامپور

عکس: booking.com

 

منبع

 

۲۵ مرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران