برترین هتل‌های ۴ ستاره کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
برترین هتل‌های ۴ ستاره کوالالامپور

تور مالزی یکی از بهترین مقاصد سفر در آسیا برشمرده می‌شود که به خاطر تنوع بالای جاذبه‌های گردشگری، سفری متنوع و هیجان‌انگیز را برایتان خواهد ساخت. یکی از ویژگی‌های این شهر، داشتن هتل‌های مجلل متعدد است اما خب همه نمی‌توانند در یک واحد لاکچری اقامت داشته باشند. بهترین راه برای تجربه یک اقامت عالی و همچنین خالی نکردن جیب‌هایتان از پول، اقامت در هتل‌های ۴ ستاره خواهد بود. خوشبختانه در تور کوالالامپور، هتل‌های ۴ ستاره زیادی هستند که می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید و ما نیز بهترین‌هایشان را در نوشته پیش رو به شما معرفی خواهیم کرد.

 

Element Kuala Lumpur by Westin

"المنت" در قلب کوالالامپور و در محلی فوق‌العاده واقع شده است. هتلی در ارتفاع ۲۷۵ متری که بلندترین هتل دوستدار طبیعت در کل مالزی نیز محسوب می‌شود. شما پای پیاده از محل هتل تا برج‌های پتروناس، تنها ۸۰۰ متر فاصله خواهید داشت.

اما از خود هتل بگوییم که طراحی داخلی آن واقعا شیک و مدرن است و همه چیز شبیه به یک اقامتگاه ۵ ستاره می‌ماند. در واقع تنها چیزی که در این هتل به چشم نمی‌خورد، تجمل بیش از اندازه است و همین تفاوت "المنت" با هتل‌های ۵ ستاره‌ای است که در کوالالامپور و با قیمتی گزاف پیدا خواهید کرد.

اتاق‌ها امکانات کاملی داشته و از سرویس حمام و دستشویی خیلی خوب بهره می‌برند. پنجره‌های بزرگ نمایی زیبا از شهر را برایتان به تصویر خواهد کشید و شما می‌توانید در رستوران و بار مجموعه، برای خود غذا یا نوشیدنی سفارش دهید. این هتل در کنار اینترنت بی‌سیم پرسرعت در تمامی بخش‌هایش، یک استخر بزرگ سرپوشیده دارد که با دیوارهای شیشه‌ای، نمایی فوق‌العاده جذاب از شهر را هنگام آبتنی در پیش رو خواهد داشت.

 

بهترین هتل‌های چو کیت در کوالالامپور

آدرس: Ilham Tower, Jalan Binjai, 50450 Kuala Lumpur

شماره تماس:  0060327713388

 

MOV Hotel

این هتل چند سالی می‌شود که جزو انتخاب‌های اول گردشگران در میان هتل‌های چهار ستاره کوالالامپور است. اولین دلیل، موقعیت مکانی بسیار عالی MOV  بوده که تنها چند قدم از برج‌های پتروناس، یک دقیقه تا چانگکات بوکیت و ۳ دقیقه از جالان آلور فاصله دارد و چندین و چند مرکز خرید عالی دور و برش پیدا خواهید کرد.

البته هتل MOV ویژگی‌هایی خوب دیگری نیز دارد. اتاق‌ها و کلا محیط‌های داخلی آن به شکلی نوآورانه و مینیمالیستی طراحی شده و زیبایی منحصر به فردی دارند. همچنین در زمینه امکانات رفاهی و خدمات رسانی نیز، MOV امتیازات خیلی خوبی از مشتریانش دریافت کرده است.

هتل دارای یک رستوران و بار بوده و همچنین یک سالن ورزشی مجهز نیز برایش در نظر گرفته شده است. با این حال، بخش جذاب هتل روفتاپ آن است که هم یک استخر جذاب داشته و هم جایی برای نشستن و سفارش نوشیدنی دارد و شب‌ها نیز بساط پارتی و خوشگذرانی در آن‌جا به راه است.

آدرس: 43, Jalan Berangan, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur

شماره تماس: 0060321106820

 

citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang hotel

citizenM بدون شک یکی از بهترین هتل‌های کوالالامپور است. بوتیک هتلی بسیار زیبا که در بخش‌های مختلف آن از گل‌های طبیعی، رنگ بندی شاد و زیبا و طراحی چشم‌گیر استفاده شده است. حتی در بیرون از بنای هتل نیز می‌توانید این رنگ بندی شاد را ببینید. citizenM در بوکیت بیتانگ -یکی دیگر از جاهای پرطرفدار کوالالامپور- واقع شده و تا مرکز خرید پاویلیون ۱۷ دقیقه و تا برج کوالالامپور ‍۱۶ دقیقه فاصله دارد.

 

بهترین هتل‌های شهر چینی کوالالامپور

اتاق‌ها شیک، زیبا و با امکانات رفاهی کامل تهیه دیده شده‌اند و از هر نظر به بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره شبیهند. این اتاق‌ها امکاناتی از قبیل تلوزیون بزرگ و کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت رایگان و پر سرعت، تبلت برای تماشای فیلم و کنترل نور و دیگر بخش‌های اتاق و ... را دارا هستند.

 citizenM دارای ۲۱۰ اتاق بوده که در ۶ طبقه قرار دارند. همچنین این هتل دارای یک رستوران و بار بسیار خوب بوده و البته چندین رستوران و کافه و بار دیگر نیز چسبیده به هتل واقع شده‌اند.

آدرس: 128, Jalan Pudu, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

شماره تماس: 0060392126340

 

Grand Suite at Platinum KL

اگر به دنبال اجاره‌ی آپارتمان و سوییت‌های بزرگ و در عین حال با کیفیت هستید، Grand Suite at Platinum KL انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این مجموعه واحدهای متنوعی داشته و با توجه به موقعیت مکانی، با مراکز گردشگری مهمی همچون برج‌های پتروناس، Suria KLCC، دیسکاوری سنتر و ... فاصله‌ی چندانی ندارد.

واحدهای  Grand Suite at Platinum KL از ۸۲ متر آغاز شده و سوییت‌های ۹۴ متری، ۱۰۲ متری و ۱۰۷ متری را نیز شامل می‌شود. آپارتمان‌ها و سوییت‌ها طراحی شاخصی ندارند و کاملا ساده هستند اما از نظر امکانات رفاهی کاملا تکمیل بوده و آشپزخانه‌ای مجهز را نیز شامل می‌شوند. سرویس بهداشتی و حمام و همچنین سرویس خواب بسیار خوبی برای آن‌ها تدارک دیده شده و همگی دارای تلوزیون بزرگ و همچنین اینترنت بی‌سیم رایگان هستند.

این مجموعه دارای یک استخر بدون لبه فوق‌العاده جذاب بر روی سقف بوده و همچنین دارای رستوران و بار نیز هست و اگر در تور کوالالامپور برای خود ماشینی اجاره کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ رایگان آن‌ها استفاده کنید. همچنین یک فضای بازی کوچک نیز به صورت سرپوشیده برای کودکان مهیا شده که می‌تواند ساعاتی آن‌ها را مشغول کند.

آدرس: C-23A-2,Suite Platinum Block C & Block D 1020, JLN Sultan Ismail , 50250 Kuala Lumpur

شماره تماس: 00601116436653

 

ibis Kuala Lumpur City Centre

از جمله هتل‌های بسیار شیک ۴ ستاره کوالالامپور که در فاصله‌ی کمی از پارک KLCC‌ و برج‌های پتروناس واقع شده و می‌توان گفت که انتخابی عالی برای آن‌هایی خواهد بود که قصد اقامت در هتلی مجلل با قیمت نسبتا خوب را دارند.

مجموعه KLCC شامل اتاق‌های بسیار شیک و همچنین سوییت‌های زیبا می‌شود که با پنجره‌های بزرگ، نمایی بسیار زیبا از کوالالامپور را برای مسافران خود به نمایش می‌گذارند. طراحی داخلی اتاق‌ها و دیگر بخش‌های‌ هتل، مدرن و بسیار شیک است و امکانات کامل رفاهی نیز در آن‌حا لحاظ شده. مخصوصا در زمینه سوییت‌ها که فوق‌العاده زیبا و بزرگ هستند از انتظارات شما فراتر خواهند رفت.

 

بهترین هتل‌های ارزان قیمت در کوالالامپور

ibis یک استخر بدون لبه‌ی زیبا در روفتاپ داشته و همچنین یک مجموعه اسپا و سلامت فوق‌العاده عالی نیز در خود دارد. سالن ورزشی آن نیز امکانات کاملی داشته و شما برای صرف غذا یا نوشیدنی، می‌توانید به رستوران خیلی خوب و همچنین بار آن‌جا مراجعه نمایید.

آدرس: 32 Jalan Yap Kwan Seng, 50450 Kuala Lumpur

شماره تماس: 0060327783333

Indie Hotel Kuala Lumpur

"ایندی" یکی دیگر از هتل‌های لیست ماست که در بوکیت بیتانگ واقع شده و حدودا ۱.۵ کیلومتر از مرکز KLCC‌ فاصله دارد. بنای سفید رنگ هتل، فضایی مدرن و بسیار جذاب برای مهمانان خود به همراه دارد و طراحی داخلی آن به شکلی هنرمندانه و واقعا جذاب کار شده.

اتاق‌های این هتل در ۴ اندازه در نظر گرفته شده که از ۲۰ متر تا ۳۵ متر هستند و همگی دارای ساختاری زیبا، نورپردازی بسیار خوب و همچنین امکانات رفاهی بسیار خوب بوده امکاناتی از جمله سیستم تهویه هوای مطبوع، تلوزیون ۴۰ اینچی، میز تحریر، سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب و .. هستند. اتاق‌های ۳۰ و ۳۵ متری گاو صندوق داخلی نیز دارند که در اندازه‌ای کوچک می‌توایند از آن استفاده کنید. همچنین اتاق‌های ۳۵ متری تنها واحدهایی هستند که بیش از ۲ نفر امکان اقامت در آن‌ها را خواهند داشت.

در این هتل خبری از رستوران، کافه، استخر و امکاناتی از این قبیل نیست و تنها یک گالری هنری جذاب در آن‌جا وجود دارد که می‌توانید در زمان اقامت، از آن‌جا بازدید کنید. اما در مجموع هتل "ایندی" در محلی واقع شده که دورتادورش را رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای مختلف احاطه کرده و از درب هتل چند قدم به هر سمتی بروید، می‌توانید جایی را برای سفارش غذا و نوشیدنی پیدا کنید.

آدرس: 9, Jalan Ceylon, Bukit Ceylon, 50200 Kuala Lumpur

شماره تماس: 0060320709000

 

the RED One KLCC

یکی از انتخاب‌های خاص شما در میان هتل‌های ۴ ستاره کوالالامپور، هتل the RED One KLCC است که با بنای متفاوتش که یک نقاشی بزرگ بر رویش کار شده، اقامتی بسیار عالی را در پایتخت مالزی برایتان رقم خواهد زد. استفاده از رنگ قرمز و مشکل و تابلوهای هنری در ساختار طراحی داخلی، یک حس و حال متفاوت در محیط داخلی the RED One KLCC ایجاد کرده است.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۴ ستاره پنانگ

اتاق‌های هتل بزرگ و زیبا هستند و همگی دارای میز تحریر، تلوزیون ۴۰ اینچی، اینترنت رایگان بی‌سیم، مینی‌بار، کمد لباس و سرویس بهداشتی و حمام خیلی خوب هستند. همچنین بعضی از واحدهای بزرگ‌تر و گران‌تر دارای تراس بوده که نمایی زیبا از شهر را در پیش رو دارند.

این مجموعه در کنار تمام مواردی که گفتیم، یک سالن ورزشی مجهز، یک رستوران بسیار خوب و پارکینگ رایگان نیز هست.

آدرس: Menara 101 Dang Wangi No. 3 Jalan Kamunting, Chow Kit, 50300 Kuala Lumpur

 

Hilton Garden Inn Kuala Lumpur – South

این شعبه از هیلتون، یک هتل ۴ ستاره بسیار شیک در کوالالامپور است که البته کمی از دیگر انتخاب‌های لیست ما گران‌تر است. این هتل حدودا ۲.۵ کیلومتر از مرکز KLCC فاصله داشته و در جای نسبتا خوبی واقع شده که امکانات خوبی در اطرافش پیدا می‌کنید.

بنای این هتل با آن استخر بدون لبه روفتاپ، یکی از ساختمان‌های کاملا شناخته شده در منطقه‌ای است که در آن واقع شده. کلیت مجموعه واقعا شیک است و بیش از ۲۶۷ واحد اقامتی در دارد که چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات، شبیه به اتاق‌های هتل‌های ۵ ستاره هستند.

همانطور که گفتیم این مجموعه یک استخر روباز روفتاپ داشته و همچنین دارای رستورانی بزرگ همراه با فضای روباز روی تراس در بالاترین طبقه و بخش بار نیز هست.

 

بهترین هتل‌های محله KLCC کوالالامپور

آدرس: No. 452 Jalan Tuanku Abdul Rahman , Chow Kit, 50100 Kuala Lumpur

شماره تماس: 0060327716888

۱۶ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران