اقامت در متسختا در سفر به گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامت در متسختا در سفر به گرجستان

متسختا یکی از جذاب‌ترین و قدیمی‌ترین شهرها در تور گرجستان است که در فاصله ۲۰ کیلومتری تفلیس واقع شده و همیشه و در طول تمام تاریخ این کشور از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار بوده است. به علاوه متسختا از آن دسته جاهایی است که اغلب مسافران تور تفلیس به عنوان سفر روزانه از آن دیدن می‌کنند و غرق در دنیای جادویی و داستانی آن می‌شوند. این شهر هزار ساله که با مارشوتکا یا تاکسی در کم‌تر از یک ساعت در دسترس قرار می‌گیرد می‌تواند در توری ترکیبی با گوری مورد بازدید قرار بگیرد. اما چه می‌شود اگر زمان بیشتری را در اینجا سپری و از جاذبه‌های آن به حال فرصت بازدید کرده و غذاهای محلی آن را بچشید؟ در اینجا به معرفی هتل‌های برتر متسختا می‌پردازیم.

 

هتل اولد کاپیتال در متسختا گرجستان (Old Capital)

این هتل محبوب اقامتگاهی جذاب همراه با رستوران، بار و باغ برای بزرگسالان فراهم می‌کند و در عین حال با ارائه سرویس اتاق و زمین بازی کودکان محیط مناسبی برای پذیرایی از خانواده‌ها و کودکان نیز فراهم می‌آورد. همچنین در این اقامتگاه میز پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی نیز برای مهمانان فراهم آمده است و برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه کوچک با مایکروویو و یخچال هستند. همچنین هر روز صبح در این هتل صبحانه کانتیننتال نیز سرو می‌شود. اگر فکر کردید برای استراحت کردن و وقت گذرانی چه کارهایی می‌توانید انجام دهید باید بگوییم اینجا نه تنها برای قدم زنی و ماهیگیری محبوب است بلکه می‌توانید از خدمات کرایه ماشین و دوچرخه هم بهره مند شده و به راحتی اطراف را برای خودتان بگردید و کاوش کنید. ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی ۲۰ کیلومتر و تئاتر اپرا و باله تفلیس در ۲۴ کیلومتری این هتل واقع شده است. نزدیک‌ترین پایانه هوایی، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۳۸ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌شود.

 

معرفی ۱۰ رودخانه زیبا در گرجستان

آدرس: Erekle II str #7, 3302 Mtskheta, Georgia

 

هتل بابیبو در متسختا گرجستان (Babibu)

بابیبو در متسختا، در ۲۰ کیلومتری ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی و ۲۳ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس، اقامتگاهی با باغ و وای فای رایگان در سراسر ملک و همچنین پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانانی که رانندگی می‌کنند و ماشین دارند، ارائه می‌کند. همچنین این هتل با داشتن اتاق‌های خانوادگی و زمین بازی کودکان پذیرای میهمانانی می‌شوند که به صورت خانوادگی و با بچه‌ها سفر می‌کنند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی برای مهمانان بوده و اتاق‌های آن دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه، ناهارخوری و حمام اختصاصی با حوله، دمپایی و ملحفه اضافی هستند. در اینجا امکانات باربیکیو و کرایه ماشین در دسترس است اگرچه منطقه اطراف هتل برای پیاده روی و گردش بسیار محبوب است. تئاتر روستاولی در ۲۴ کیلومتری مهمانخانه و میدان آزادی تفلیس در ۲۵ کیلومتری آن قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۳۸ کیلومتری بابیبو قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌کند.

آدرس: 134 D. Aghmashenebeli Street, 3300 Mtskheta, Georgia

 

هتل گلدن فیلیس در متسختا گرجستان

گلدن فلیس واقع در متسختا، در ۱۹ کیلومتری ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی و ۲۳ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس، اقامتگاهی با تراس و پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانان ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. به علاوه این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی همراه با کمد لباس، حمام اختصاصی مجهز به دوش و حوله، ملحفه اضافی و تمیز بوده و همه اتاق‌های گلدن فلیس تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع ارائه می‌دهند و برخی اتاق‌ها بالکن هم دارند. شما در اینجا می‌توانید هر روز صبح، روزتان را صبحانه قاره‌ای آغاز کنید. تئاتر روستاولی ۲۳ کیلومتر و میدان آزادی در ۲۴ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۳۷ کیلومتری Golden Fleece قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

راهنمای گردش در منطقه کاختی گرجستان

آدرس: mtskheta 3302, 3302 Mtskheta, Georgia

 

هتل تاتین در متسختا، گرجستان (Tatin)

تاتین در متسختا، ۱۹ کیلومتری ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی، محل اقامتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و تراس ارائه می‌دهد. این ملک حدود ۲۲ کیلومتر تا تئاتر اپرا و باله تفلیس، ۲۳ کیلومتر تا تئاتر روستاولی و ۲۴ کیلومتر تا میدان آزادی فاصله دارد. این اقامتگاه دارای جکوزی، وای فای رایگان در سراسر ملک و اتاق‌های خانوادگی است و تمامی اتاق‌های هتل دارای قسمت نشیمن هستند. اتاق‌های تاتین مجهز به میز، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی هستند و همچنین هر روز صبح، صبحانه قاره و یا الاکارته در اینجا سرو می‌شود.

آدرس: Mamulashvili street 20, 0183 Mtskheta, Georgia

 

هتل ریور فرونت متخستا در مستختای گرجستان (River Front Mtskheta)

این هتل جذاب و دنج و آرام با نمایی زیبا رو به طبیعت منطقه، اقامتگاهی با رستوران، استخر روباز، بار و سالن استراحت مشترک در متسختا است. این ملک با داشتن یک باغ، در ۲۰ کیلومتری ایستگاه مترو دانشگاه پزشکی واقع شده و دارای پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان و صرافی برای مهمانان هم هست. تمام اتاق‌های مهمان در مهمانخانه مجهز به قسمت نشیمن و حمام اختصاصی مجهز به دوش و حوله، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای تراس هستند. این واحدها کمد لباس و کتری را برای مهمانان فراهم می‌کنند. در اینجا می‌توانید اقامتی آرام و راحت داشته باشید و برای استراحت و تمدد اعصاب از حیاط و استخر فصلی روباز آن استفاده کنید. تئاتر اپرا و باله تفلیس ۲۳ کیلومتر و تئاتر روستاولی در ۲۴ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۳۸ کیلومتری ریور فرانت متسختا قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

باغ گیاه شناسی ملی گرجستان در تفلیس

آدرس: Konstantine Gamsakhurdia street 13, 3300 Mtskheta, Georgia

 

هتل سیته در متسختای گرجستان (Hotel Cité)

هتل سیته در متسختا، در ۲۰ کیلومتری ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و تراس دارد. این ملک در ۲۴ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس، ۲۵ کیلومتری تئاتر روستاولی و ۲۵ کیلومتری میدان آزادی قرار گرفته و دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، فضای ذخیره‌سازی چمدان و وای‌فای رایگان است. واحدهای هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و دوش هستند و همه اتاق‌ها با ملحفه و حوله مجهز هستند. کاخ ورزشی تفلیس ۲۲ کیلومتر و میدان قهرمانان ۲۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که ۳۸ کیلومتر از هتل سیته فاصله دارد.

آدرس: Mamulashvili str. 20, 3300 Mtskheta, Georgia

 

هتل لوانتو در متسختا گرجستان (Levanto)

اگر به جای اقامت در هتل و بودن در کنار دیگران مرز و حریم شخصی‌تان را ترجیح می‌دهید این آپارتمان ۱۰۰ متری دربست با نمای شهر یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای شما است. لوانتو با چشم‌انداز رودخانه دارای اقامتگاه‌هایی با تراس و کتری است که در حدود ۲۱ کیلومتری ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی است. این ملک دارای منظره شهر و کوه است و ۲۴ کیلومتر تا تئاتر اپرا و باله تفلیس فاصله دارد. همچنین این آپارتمان دارای تهویه مطبوع دارای ۲ اتاق خواب، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه با یخچال است. حوله و ملحفه در این اقامتگاه ارائه می‌شود و حیوانات خانگی هم اجازه ورود دارند. تئاتر روستاولی در ۲۵ کیلومتری آپارتمان و میدان آزادی در ۲۶ کیلومتری این آپارتمان قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۳۸ کیلومتری لوانتو قرار دارد.

 

ماه عسل در بهترین هتل‌های گرجستان

آدرس: 58 Arsukidze Street, 3300 Mtskheta, Georgia

 

هتل ۱۲ تیوه در متسختا گرجستان (Hotel 12 Tve)

هتل ۱۲ تیو در متسختا، ۲۰ کیلومتری از ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی، دارای اقامتگاه با بار، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس است. این ملک در ۲۴ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس، ۲۴ کیلومتری تا تئاتر روستاولی و ۲۵ کیلومتری از میدان آزادی قرار دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان در سراسر ملک بوده و واحدهای هتل دارای قسمت نشیمن هستند. اتاق‌های هتل ۱۲ تیو که دارای حمام خصوصی مجهز به حمام هستند، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه‌ی مطبوع دارند و برخی اتاق‌ها مجهز به بالکن هستند در حالی که همه واحدها کمد لباس و کتری برای مهمانان فراهم می‌کنند. در اینجا صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در اقامتگاه در دسترس است و کاخ ورزشی تفلیس ۲۲ کیلومتر تا هتل ۱۲ تیو و میدان قهرمانان ۲۲ کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که ۳۸ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره تمیز با کلیه امکانات مورد نیاز شما اقامتی راحت را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: Mtskheta, Kostava street#27, 3300 Mtskheta, Georgia

 

مهمانخانه دوید باتونی در متسختا گرجستان (Davit batoni Guest house)

مهمانخانه داویت باتونی در متسختا، ۲۱ کیلومتری ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی و ۲۴ کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس، محل اقامتی با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، باغ و تراس دارد. این واحدها منظره‌ای از شهر دارند و دارای ماشین لباسشویی، آشپزخانه کاملا مجهز با یخچال، و حمام اختصاصی با دمپایی و سشوار هستند. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن ویا بالکن هستند. همچنین تئاتر روستاولی در ۲۵ کیلومتری و میدان آزادی در ۲۶ کیلومتری ملک قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۳۸ کیلومتری مهمانخانه داویت باتونی قرار دارد.

 

جذاب‌ترین موزه‌های گرجستان را بشناسیم

آدرس: 85 Arsukidze Street, Mtskheta, Georgia

 

منبع

۰۸ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران