اقامت در شهر سرسبز لاگودخی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامت در شهر سرسبز لاگودخی گرجستان

لاگودخی از زیباترین و دل‌انگیزترین نقاط تور گرجستان است که متاسفانه آنقدرها که باید مورد توجه گردشگران قرار نمی‌گیرد در حالی که بیشتر توریست‌ها به نواحی معروفی مثل تفلیس و باتومی جذب می‌شود جاهای دیدنی‌تری مثل استان کاختی با مرکزیت تلاوی از دید‌ها پنهان می‌ماند. این شهرستان زیبا که در شرقی‌ترین بخش گرجستان و در نزدیکی روسیه واقع شده دارای جاذبه‌های سرسبز و دیدنی و نواحی شگفت‌انگیز طبیعی ست. بنابراین اگر فردی طبیعت دوست هستید شدیدا این گردش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لاگودخی دارای اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب هم هست که اقامت را برای شما خاطره‌انگیز می‌کنند.

 

Wald Hotel Lagodekhi

اگر تعریف شما از بهشت مناظر زیبا با افقی سبز و دیدنی، هوای عالی و پاک، سکوتی آرامشبخش با صدای جنگل است؛ و اگر می‌خواهید در چنین جایی اقامتی جان‌افزا داشته باشید پس آدرس را درست آمده‌اید این همان بهشتی است که در سر دارید. والد هتل اقامتگاهی ۳ ستاره است که با استخر رو باز و صندلی‌های آفتابی اقامتی مثال بهشت در مناطق بکر گرجستان رقم می‌زند. در هتل تمامی امکانات لازم مثل رستوران و کافه، استخر رو باز فصلی، سالن و باغ مشترک در نظر گرفته شده و اگر فکر می‌کنید این سفری مناسب بزرگسالان است و حوصله بچه‌ها سر می‌رود باید بگوییم با وجود زمین بازی کودکان فرض شما اشتباه است. اتاق‌ها زیبا و مدرن هستند و تمامی امکانات مورد نیاز شما شامل سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تخت و کمد لباس و همچنین کتری را در دسترس شما قرار می‌دهند.

دور تا دور باغ فضاهای مختلف و متعددی برای خوردن غذا و لذت بردن از هوای آزاد وجود دارد که می‌توانید به هر منطقه‌ای دوست داشتید بروید. به علاوه صبح در هتل با سرو صبحانه قاره‌ای آغاز می‌شود.

 

بازدید از زیباترین قلعه‌های گرجستان

آدرس: Vashlovani 197, 2700 Lagodekhi, Georgia

 

Royal Palace Hotel, Lagodekhi

مفهوم بهشت را برای هتل رویال پالاس نیز می‌توانیم به کار ببریم. محوطه هتل بسیار وسیع و دل‌انگیز با استخر روباز فصلی بزرگ و باغی زیبا است که می‌توانید اوقات آرامی در آن‌ها سپری کرده و عمیقا به استراحت و تمدد اعصاب بپردازید. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق و همچنین وای فای رایگان اشاره کرد. اتاق‌ها نه تنها بزرگ و راحتند بلکه نمایی دیدنی و آرامشبخش به باغ هم ارائه می‌دهند. این اتاق‌ها در داخل دارای کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی هستند و فضای نشیمن ارائه می‌دهند. شما می‌توانید صبح را با خوردن صبحانه قاره‌ای در هتل آغاز کنید و سپس برای کشف زیبایی‌های طبیعی اطراف به گردش بروید.

آدرس: Vashlovani Street, 7200 Lagodekhi, Georgia

 

Guest House Old Wall

این هتل زیبا با دکوراسیونی تلفیقی از همان ابتدا و با نمای باغ و گل و گیاهان رنگی شما را مسحور کرده و به دنیای داستان‌ها می‌برد. هر چقدر نمای بیرونی با باغ و گل‌های فانتزی و سحرانگیز است برعکس اتاق‌ها دکوراسیونی مدرن و خوش سلیقه دارند. مخصوصا این که هتل در دیوارهای تاریخی قلعه قدیمی لاکواستی قرار گرفته و این تضاد بصری به وضوح حس می‌شود. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت رایگان با اتصال بی‌سیم مقدور بوده و پارکینگ اختصاصی رایگان هم ارائه داده شده است. شما می‌توانید در فضای نشیمن و روی مبل‌ها چرمی بشینید و در کافه و رستوران با نمای دیدنی طبیعت گرجستان از غذاهای سنتی لذت ببرید. به هر حال این هتل به درستی اقامتی آسوده و روح نواز را در تور گرجستان برایتان رقم می‌زند.

 

ارزان‌ترین مراکز خرید گرجستان برای عاشقان خرید

آدرس: Kazbegi Street #20, 2700 Lagodekhi, Georgia

 

Family Hotel Lago & Wine Cellar

یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره لاگودخی Family Hotel Lago است که استخر روباز، امکانات باربیکیو، تراس حمام آفتاب و زمین بازی کودکان را ارائه داده و فضایی مناسب خانواده‌ها فراهم آورده است. در این مجموعه رستورانی با غذاهای باکیفیت و عالی، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای نیز در دسترس قرار داده شده است بنابراین شما با مجموعه‌ای کامل پذیرایی خواهید شد. همه اتاق‌ها منظره‌ای از کوه‌های قفقاز و برخی از آن‌ها منظره‌ای رو به باغ دارند. در حالی که همه واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی هستند اتاق‌های بزرگ‌تر سالن نشیمن هم دارند. در کنار تمامی این ویژگی‌ها اگر به دنبال تفریحات و فعالیت‌های سرگرم کننده بودید می‌توانید اسب سواری و ماهیگیری را هم تجربه کنید. به علاوه انتخاب‌های اصیل و بی‌نظیری از نوشیدنی‌های خاص گرجستان نیز در اینجا وجود دارد.

آدرس: Zakatala Street 63, 2700 Lagodekhi, Georgia

۳۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران