راهنمای کامل اقامت در کازبگی گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
راهنمای کامل اقامت در کازبگی گرجستان

کازبگی دارای برخی از دیدنی‌ترین مناظر منطقه، مسیرهای پیاده‌روی آسان و صومعه‌های کوهستانی باورنکردنی است که همگی در فاصله کمتر از ۴ ساعت رانندگی از تور تفلیس واقع شده است. بازدید از کازبگی در تور گرجستان از ضروریات است. در امتداد بزرگراه نظامی گرجستان ماجراجویی کنید، از جاذبه‌های جذاب منطقه مانند سرهای سنگی در اسنو دیدن کنید، پیاده‌روی فراموش‌نشدنی را تا کلیسای گرگتی ترینیتی انجام دهید و زمان زیادی را برای استراحت اختصاص دهید. محبوبیت کازبگی در سال‌های اخیر تا جایی افزایش یافته که منجر به گسترش گزینه‌های اقامتی شده است. برای هر بودجه و سبکی چیزی وجود دارد، از مهمانسراهای ساده گرفته تا کابین‌ها و سوئیت‌های مجلل مستقل در نمادین‌ترین هتل بوتیک گرجستان، رومز کازبگی.

 

بهترین منطقه برای اقامت در کازبگی

کازبگی در دره‌ای بر روی دو طرف ساحل رودخانه قرار گرفته که دو طرف آن با تپه‌های شیب‌دار احاطه شده است. مهم است که منطقه خود را بر اساس انتظارتان انتخاب کنید، آیا می‌خواهید به ایستگاه اتوبوس نزدیک باشید و فاصله زیادی با رستوران‌ها داشته باشید، یا مایلید دورتر بمانید تا مناظر کوهستانی بهتری داشته باشید؟ اگر علاقه‌مند به امتحان کردن بهترین رستوران‌های شهر در تور گرجستان هستید، توصیه می‌کنیم در شهر در ساحل شرقی رودخانه بمانید. اگر چشم‌اندازهای کوه در اولویت هستند و برایتان مهم نیست که از یک خیابان شیب‌دار برای رسیدن به محل اقامت خود پیاده‌روی کنید، به مکانی روی تپه بالای Stepantsminda بروید. و اگر قصد پیاده‌روی دارید و می‌خواهید به مسیر کلیسا/یخچال نزدیک باشید، در روستای گرگتی در سمت غربی بالای رودخانه بمانید. با این کار ۳۰ دقیقه از زمان پیاده روی شما کم می‌شود.

 

جذاب‌ترین شهرهای تاریخی گرجستان

بهترین انتخاب: Rooms Hotel Kazbegi

هتل کازبگی واقع در پایه کوه کازبک در روستای استپانسمیندا، در فاصله ۵ کیلومتری از کلیسای تثلیث گرگتی متعلق به قرن چهاردهم، دارای یک بار لابی با کتابخانه و Wi-Fi رایگان است. اتاق‌های این هتل لوکس و دلنشین هستند و منظره‌ای خیره‌کننده از کوهستان ارائه می‌دهند که در زمستان به شدت چشمگیر است. این اتاق‌ها دارای سیستم گرمایشی، میز و مبل و اینترنت رایگان هستند و حمام اختصاصی با دوش و لوازم ضروری ارائه می‌دهند. رستوران شیک The Rooms Kazbegi که با وسایل چوبی تزئین شده، غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند. میهمانان می‌توانند در بار لابی کتاب بخوانند و نوشیدنی بنوشند، در حالی که می‌توانند در تراس با منظره کوه از غذا میل کنند. تورهای مربوط به فرهنگ محلی و همچنین کلاس‌های مستر آشپزی را می توان با هزینه اضافی برگزار کرد.

آدرس: V. Gorgasali Street 1, Stepantsminda , 4700 Kazbegi, Georgia

 

بهترین کلبه: Kazbegi cabins

کابین‌های کازبگی با چشم‌انداز رودخانه در کازبگی واقع شده و دارای رستوران، فضای انبار چمدان، بار، باغ و تراس است و وای فای و هم پارکینگ خصوصی در کلبه به صورت رایگان در دسترس هستند. هر واحد دارای مبل، یک قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، یک آشپزخانه مجهز با فضای ناهار خوری و حمام خصوصی با سشوار است و یخچال و اجاق گاز و چای‌خوری برقی نیز موجود است. همچنین امکان استفاده از اسکی در محل وجود دارد و می‌توانید از پیاده‌روی و اسکی در نزدیکی کابین‌های کازبگی در تور گرجستان لذت ببرید.

 

معروف‌ترین پارک‌های بازی و آبی گرجستان

آدرس: Stepantsminda-Sameba village gergeti , betlemi street N 18, 0108 Kazbegi, Georgia

 

بهترین کلبه: KAZBEGI VIEW

کلبه‌های Kazbegi View واقع در کازبگی گرجستان، دارای یک باغ، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان است. اتاق‌های مهمان در هتل مجهز به قسمت نشیمن هستند و هر اتاق مجهز به چای‌خوری برقی، حوله، ملحفه و حمام خصوصی با دوش و دمپایی است، در حالی که اتاق‌های انتخابی دارای آشپزخانه کوچک مجهز به یخچال هستند.

آدرس: Marjanishvili st 22, 4700 Kazbegi, Georgia

 

بهترین بوتیک هتل: Intourist Kazbegi

این بوتیک هتل جذاب که دارای بار، باغ و تراس است با رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای‌فای رایگان در سراسر ملک از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. پارکینگ اختصاصی رایگان دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. در این هتل هر اتاق دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله است. همه اتاق‌ها گاوصندوق دارند، در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند و برخی دیگر نیز منظره باغ را برای مهمانان فراهم می‌کنند. به علاوه همه اتاق‌های مهمان یک مینی بار برای مهمانان فراهم می‌کنند. هر روز صبح در این هتل صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود و می‌توانید در داخل هتل پینگ پنگ بازی کنید.

 

مهمترین سوغاتی‌های گرجستان

آدرس: 18 Ilia Meore Street, 4700 Kazbegi, Georgia

 

بهترین بوتیک هتل: Landscapes Hotel

هتل Landscapes دارای وای فای رایگان و چشم‌اندازی از کوه در کازبگی است. این ملک انبار اسکی، و همچنین یک باغ و امکانات باربیکیو فراهم می‌کند. پارکینگ خصوصی رایگان در دسترس است و هتل برای مهمانانی که می‌خواهند مناطق اطراف را کشف کنند، ماشین کرایه می‌دهد. تمامی اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، میز تحریر، بالکن با منظره باغ، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله هستند و یک کمد و یک چای خوری برقی برای مهمانان فراهم می‌کنند. به علاوه هتل لنداسکیپ دارای تراس است و مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند اسکی در داخل و اطراف کازبگی لذت ببرند.

آدرس: Marjanishvili Street 12/14, 4700 Kazbegi, Georgia

 

بهترین هتل میان رده: Hilltop Kazbegi

هتل هیل‌تاپ در کازبگی واقع شده و دارای یک سالن استراحت مشترک، یک باغ و یک تراس است. پارکینگ اختصاصی رایگان دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. اتاق‌های هیل‌تاپ کازبگی دارای حمام خصوصی با دوش و دمپایی، حوله و ملحفه، میز هستند و وای‌فای رایگان نیز دارند، در حالی که اتاق‌های منتخب اینجا پاسیو را برای شما فراهم می‌کنند. به علاوه هر روز صبح در این هتل با صبحانه قاره‌ای یا بوفه آغاز می‌شود.

 

خاچاپوری در بهترین رستوران‌های گرجستان

آدرس: 7 tbilisi st, 4700 Kazbegi, Georgia

 

بهترین هتل میان رده: Hotel Stancia

هتل استانچیا دارای یک رستوران، بار، یک سالن استراحت و باغ مشترک در استپانسمیندا است. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس با منظره کلیسای تثلیث گرگتی و رودخانه ترگی را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک است. هر روز صبح در هتل صبحانه کانتیننتال یا بوفه سرو می‌شود و مهمانان Stancia Kazbegi می‌توانند از فعالیت‌هایی در داخل و اطراف استپانسمیندا مانند پیاده‌روی و اسکی لذت ببرند.

آدرس: Stepantsminda Center, Alexander Kazbegi square 23a, behind the main sculpture, 4700 Kazbegi, Georgia

 

بهترین مهمانخانه: KETINO’S HOME

مهمانخانه کتینو در کازبگی واقع شده و دارای پارکینگ اختصاصی رایگان و وای فای رایگان است. همه اتاق‌های هتل دارای قسمت نشیمن هستند. Ketino's Home اقامتگاه‌های خاصی را با چشم‌انداز باغ فراهم می‌کند و اتاق‌ها دارای تراس با دکوراسیونی تر و تمیز و امروزی هستند و یک کمد و یک چای خوری برقی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند و به علاوه هر روز صبح صبحانه قاره‌ای یا الاکارته در اقامتگاه ارائه می‌شود. همچنین کارکنان که به زبان‌های انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند، بسیار خوش برخورد هستند و خوشحال خواهند شد که در پذیرش به مهمانان توصیه‌های عملی در مورد منطقه ارائه دهند.

 

هتل‌های ۵ ستاره شهر تلاوی، گرجستان

آدرس: Khevisberi street #29, 4700 Kazbegi, Georgia

 

بهترین مهمانخانه مقرون به صرفه: Red Stone Guest House

هتل Red Stone Guest House واقع در کازبگی، وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان ارائه می‌دهد و همه اتاق‌ها دارای قفسه لباس و بالکن هستند. حمام خصوصی یا مشترک شامل لوازم بهداشتی و دمپایی رایگان می‌شود و سالن تلویزیون مشترک در محل موجود است. به علاوه مهمانان می‌توانند در آشپزخانه مشترک آشپزی کنند. کلیسای ترینیتی گرگتی ۱۵ دقیقه با ماشین تا این ملک فاصله دارد و در اطراف می‌توانید از اسکی، پیاده روی، ماهیگیری و اسب سواری لذت ببرید.

آدرس: Stepantsminda Sameba Street, 4700 Kazbegi, Georgia

 

گزینه‌های اقامتی بیشتر فراتر از کازبگی (جوتا، تروسو و اسنو)

اگر ماشین شخصی دارید یا صرفا برای طبیعت به کازبگی آمده‌اید، کابین‌ها و هتل‌های فوق‌العاده‌ای در اطراف دره‌های آن سوی شهر استپانسمیندا وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید که در ادامه به معرفی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

Fifth Season

این اقامتگاه کوچک چوبی با پنجره‌های قدی و سراسری در منظره بی‌بدیلی از کوهستان بر روی تپه‌ای سبز قرار گرفته که منتهای آرامش را به روح و روان‌تان تزریق می‌کند. در داخل این اقامتگاه دکوراسیونی مینیمالیستی از جنس چوب و ملحفه و حوله‌های باکیفیت و تمیز، کمد و سیستم گرمایشی اقامتی راحت را برای شما رقم می‌زند. این هتل دارای یک تراس آفتاب‌گیر و چشم‌انداز دریاچه است و مهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران یا نوشیدنی در بار لذت ببرند. به علاوه صبحانه آلاکارته هر روز صبح در هتل در دسترس است.

 

تور اسب‌سواری در کاختی، گرجستان

آدرس: Juta - Mountain Chaukhebi Road 5th KM 2360 meters Above the Sea Level, 4704 Jut'a, Georgia

 

Sno Inn Kazbegi

این اقامتگاه کوچک و جذاب ۳ ستاره با باغ و امکانات باربیکیو، اتاق‌هایی راحت و دلباز با نمایی از منظره بیرون ارائه می‌دهد. دکوراسیون داخلی هتل تمیز و مدرن و صمیمی است و احساس راحتی و آرامش زیادی به شما منتقل می‌کند. در هتل اتاق‌ها دارای کمد، حمام اختصاصی، دمپایی و ملحفه هستند. به علاوه تمامی اتاق‌ها بالکن ارائه می‌دهند که منظره‌ای نفسگیر از کوهستان را مقابل چشمان شما می‌گستراند.

آدرس: Vakhtang Gorgasali Street sno, 4700 Kazbegi, Georgia

 

Green Hostel

گرین هاستل واقع در گوریستیخه دارای سالن استراحت مشترک، باغ، منطقه باربیکیو و وای‌فای رایگان است. این ملک با داشتن آشپزخانه مشترک، یک تراس آفتابگیر نیز برای مهمانان تور گرجستان فراهم می‌کند و پارکینگ اختصاصی رایگان و سرویس رفت و برگشت رایگان هم ارائه می‌دهد. اتاق‌های مهمان در این هاستل مجهز به چای خوری برقی و لپ تاپ هستند و با ارائه بالکن منظره‌ای از کوهستان را مقابل چشمان شما می‌گسترانند. به علاوه همه اتاق‌ها شامل استفاده از حمام مشترک، سشوار و ملحفه می‌شوند. مهمانان اقامتگاه می‌توانند صبح را در هاستل با صبحانه قاره‌ای آغاز کنند و از فعالیت‌هایی مانند اسکی در گوریستیخه و اطراف آن لذت ببرند.

 

معرفی ۱۰ رودخانه زیبا در گرجستان

آدرس: Goristsikhe Village, Stepantsminda Region, 4703 Gorists'ikhe, Georgia

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران