اقامت در جدیدترین هتل‌های کوتایسی گرجستان : قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
اقامت در جدیدترین هتل‌های کوتایسی گرجستان : قسمت اول

یکی از جذابیت‌های سفر با تور گرجستان، گشت و گذار در شهر قدیمی و باستانی کوتایسی است. این خطه، سومین شهر پرجمعیت گرجستان بوده  و در ۲۲۱ کیلومتری غرب تفلیس، بر روی رودخانه ریونی واقع شده است. این شهر بزرگ جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در دل خود جای داده و مقاله جاذبه‌های کوتایسی گرجستان می‌تواند اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد.

با وجود گردشگران متعدد از سراسر دنیا، اقامتگاه‌های بسیاری نیز در کوتایسی شکل گرفته‌اند و برخی از آنها به تازگی شروع به کار کرده‌اند. در ادامه به این اقامتگاهها سر می‌زنیم و با هم سفری مجازی را به جدیدترین هتل‌های کوتایسی گرجستان شروع می‌کنیم.

 

Dina

این هتل تازه تاسیس که در ژوئیه ۲۰۲۱ کار خود را در کوتایسی شروع کرد دارای رستوران، بار، سالن مشترک و باغ، اتاق‌های خانوادگی و تراس بوده و همچنین از رزرواسیون ۲۴ ساعته و خدمات اتاق برخوردار است. بعلاوه هر ۸ اتاق این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری، سشوار، میز تحریر، کمد لباس و حمام اختصاصی هستند. هتل دینا صبحانه‌ای قاره‌ای یا گیاهی نیز سرو می‌کند.

 

معرفی ۶ هتل و کلبه اسکی در کوتایسی

Dina

از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این اقامتگاه می‌توان به آبنمای کلخیس، پل سفید و کلیسای جامع باگراتی اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در ۲۱ کیلومتری هتل دینا واقع شده و گفتنی است که این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان ارائه می‌دهد.

آدرس: 11Tamar The Queen Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Hotel Rustaveli

این هتل نیز در فوریه ۲۰۲۱ افتتاح شد، اما در همین مدت زمان اندک نیز نظرات مساعدی را از سوی مهمانان جلب کرده است. این اقامتگاه در ۸۰۰ متری پل سفید واقع شده و دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، تراس، وای فای رایگان، بار و سالن مشترک، باغ و فضای سبز عالی است. موزه تاریخی کوتایسی، کلیسای جامع باگراتی کوتایسی و آبنمای کلخیس نیز فاصله اندکی با هتل دارند.  

گفتنی است در این هتل ۱۵ اتاق جای دارند که همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی و چشم اندازی زیبا از شهر هستند. بعلاوه مهمانان هتل روستاولی، می‌توانند از صبحانه قاره‌ای یا بوفه نیز لذت ببرند. جالب است بدانید که پرسنل پذیرش به زبان‌های روسی، گرجی و انگلیسی مسلط هستند و خدمات شبانه روزی در این اقامتگاه ارائه می‌شود. در نهایت اینکه ترانسفر فرودگاهی، با پرداخت هزینه اضافی مهیاست.

Hotel Rustaveli

آدرس: Shota Rustaveli Avenue #50, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Edemi Castle

این هتل ۴ ستاره زیبا که در ژوئن ۲۰۲۰ شروع به کار کرد، در ۶۰۰ متری آبنمای کلخیس واقع شده و چشم اندازی جالب توجه را از کوتایسی ارائه می‌دهد. در این جا می‌توانید از غذاهای لذیذ رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، بار و سالن مشترک و دسترسی به باغ و تراس لذت ببرید. بعلاوه هتل، تورهایی را نیز برای گشت و گذار مهمانان در شهر ترتیب می‌دهد.

Edemi Castle

اتاقها از کلیه امکانات رفاهی برخوردارند و بعلاوه صبحانه قاره‌ای و صبحانه بوفه در هتل سرو می‌شوند. جالب است بدانید که فضای این اقامتگاه، برای دوچرخه سواری بسیار محبوب است و در ضمن مهمانانی که می‌خواهند با وسیله شخصی گردش کنند، می‌توانند از هتل خودرو کرایه کنند. از جمله نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل می‌توان به پل سفید، کلیسای جامع باگراتی و موزه تاریخی کوتایسی اشاره کرد. این هتل، در فاصله ۲۱ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی کوتایسی قرار دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

آدرس: Paolo Iashvili Street 51 Paolo Iashvili Street 51, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Newport Hotel Kutaisi

این هتل تازه تاسیس نیز در فوریه ۲۰۲۰ در ۴۰۰ متری آبنمای کلخیس به روی مهمانان گشوده شد و امکاناتی از جمله بار، رستوران، تراس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در سراسر ملک و صبحانه بوفه را در اختیار علاقمندان قرار داد.  گفتنی است این اقامتگاه، دارای روزنامه و دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی است و مهمانان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

تعداد ۳۴ اتاق همگی دارای کمد، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، سشوار، میز تحریر و حمام اختصاصی می‌باشند. گفتنی است پل سفید ۱.۹ کیلومتر و صومعه گلاتی، ۹ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

 

جاذبه‌های طبیعی برتر کوتایسی گرجستان

Newport Hotel Kutaisi

آدرس: 1Newport Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Gala

این بوتیک هتل بسیار دنج و آرام، در اوت ۲۰۱۹ افتتاح شد و دسترسی بی‌نظیرش به جاذبه‌های معروف گردشگری کوتایسی از جمله موزه تاریخی آنرا به یکی از محبوبترین‌ها در این شهر بدل کرده است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است و رزرواسیون ۲۴ ساعته، بار، پارکینگ اختصاصی رایگان و یک باغ زیبا در بدو ورود به استقبال مهمانان می‌آیند. گفتنی است اتاق‌ها دارای بالکن بوده و چشم اندازی مناسب به دیدنی‌های شهر دارند. بعلاوه مهمانان محل اقامت، می‌توانند از صبحانه قاره‌ای این هتل نهایت لذت را ببرند.

 

آپارتمان‌های اجاره‌ای کوتایسی: بخش اول

Gala

آدرس: 14Newport Street, 4600 Kutaisi, Georgia

 

Four Seasons Riverside

این هتل ۴ ستاره که دارای بار، پارکینگ اختصاصی رایگان، باغ و تراس است و رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، وای فای رایگان را به مهمانان ارائه می‌دهد، در ژوئیه ۲۰۱۹ با ۱۴ اتاق در شهر کوتایسی گرجستان افتتاح شد. اتاقها دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و صبحانه قاره‌ای نیز هر صبح در دسترس مهمانان است. این هتل زیبا ۲ کیلومتر از پل سفید، ۳.۲ کیلومتر از کلیسای جامع باگراتی، ۱۱ کیلومتر از صومعه گلاتی و ۱.۴ کیلومتر از موزه تاریخی فاصله دارد.  

Four Seasons Riverside

آدرس: Tsereteli Street #58, 4600 Kutaisi, Georgia 

 

Hotel1887

این بوتیک هتل نیز در ژوئیه ۲۰۱۹ در فضایی دلپذیر و در فاصله ۸۰۰ متری آبنمای کلخیس شروع به فعالیت کرد و با فضای سرسبز باغ، وای فای رایگان و سالن مشترک به استقبال مهمانان آمد. هر ۱۰ اتاق این هتل، مجهز به فضای نشیمن و تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و حمام خصوصی هستند و صبحانه قاره‌ای یا آمریکایی نیز همه روزه در رستوران هتل سرو می‌شود. گفتنی است پرسنل قادر هستند به زبان انگلیسی، گرجی و روسی صحبت کنند و تعامل مناسبی با مهمانان داشته باشند و راهنمایی‌های مفیدی در مورد منطقه به علاقمندان ارائه دهند.

 

بهترین رستوران‌های کوتایسی گرجستان 

Hotel1887

آدرس: kutaisi, 55 Tsereteli Street, 4600 Kutaisi, Georgia

۲۶ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران