بهترین هتل‌های کوتایسی گرجستان: بخش اول

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های کوتایسی گرجستان: بخش اول

کوتایسی، پایتخت سابق گرجستان و دومین شهر بزرگ این کشور است. در این شهر، جاذبه‌های گردشگری بسیاری خواهید یافت و در مقاله ۸ مکان جذاب در اطراف کوتایسی نیز با برخی از آنها آشنا خواهید شد. واقعیت این است که در کوتایسی، اقامتگاه‌های بسیاری از هاستل گرفته تا هتل‌های زنجیره‌ای ۵ ستاره بین‌المللی وجود دارند.

بطور کلی نرخ هتل‌ها در اینجا در مقایسه با اروپای غربی بسیار ارزان است و حتی اگر بودجه محدودی دارید، به راحتی می‌توانید یک هتل ۴ ستاره مناسب با ۵۰ دلار یا کمتر برای هر شب پیدا کنید. اگر کنجکاو شده‌اید و یا قصد سفر با تور گرجستان به این شهر را دارید، بیایید با هم سری بزنیم به بهترین هتل‌های کوتایسی گرجستان.

 

Hotel Sani

این بوتیک هتل با وجود یک باغ زیبا، سالن استراحت بسیار راحت، یک رستوران عالی، پرسنلی بسیار مهربان و همراه و میز پذیرش ۲۴ ساعته، یکی از اقامتگاه‌های محبوب در کوتایسی به شمار می‌آید. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت هستند و برخی از آنها، از چشم اندازی زیبای به فضای سرسبز حیاط برخوردارند.

 

بهترین Airbnbهای کوتایسی، گرجستان

آدرس: Kutaisi, Imereti, 4600, Georgia

 

Best Western Kutaisi

اگر دوست دارید در هتلی بین‌المللی اقامت داشته باشید، Best Western Kutaisi یک انتخاب هوشمندانه است. این هتل با برخورداری از یک تراس‌، بار و اتاق های زیبا و بالکن‌دار، همه تلاش خود را می‌کند تا اقامت شما را هر چه راحت‌تر و به یادماندنی‌تر نماید.

آدرس: 11 Joseb Grishashvili Street, Kutaisi, Georgia

 

Crown 

این هتل سه ستاره بسیار مقرون به صرفه، از هر اتاقش منظره‌ای بی‌نظیر از کوتایسی را ارائه می‌دهد. با وجودی که اینجا یک مکان ساده است، اما دارای امکانات کاملی از جمله رزرواسیون ۲۴ ساعته، یک رستوران با کیفیت و بوفه صبحانه روزانه است. به هر حال اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت و ساده هستید، این مکان انتخاب بسیار مناسبی است.

 

بهترین رستوران‌های کوتایسی گرجستان

آدرس: 21 Queen Tamar street, Kutaisi, Georgia

 

Oasis Villa

این اکو هتل که در تسکالتوبو واقع شده، به دلیل امکانات درمانی طبیعی موجود در محدوده‌اش شهرت دارد. بعلاوه، یک دریاچه طبیعی در این ملک برای طرفداران ماهیگیری وجود دارد که در فصولی از سال قابل استفاده است. هتل با تجهیزات باربیکیو، باغ و بار، محیطی آرام را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اگر دوست دارید نحوه طبخ غذاهای گرجستان را بیاموزید، Oasis Villa کلاس‌های آشپزی بی‌نظیری نیز برگزار می‌کند.

آدرس: Ternali district , Tskaltubo, Georgia

 

Tskaltubo Hotel Prometheus

این هتل در مرکز تسکالتوبو و به فاصله ۵ دقیقه پیاده تا پارک و چشمه‌های آب معدنی واقع شده است. اینجا از اتاق‌های راحت مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای و همچنین اسپا و مراکز سلامتی برخوردار است. رستوران هتل غذاهای باکیفیت گرجی را سرو می‌کند، بنابراین می‌توانید در عصرهای دلپذیر از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های محلی در تراس این هتل نهایت لذت را ببرید.

آدرس: 11 Rustaveli Street, Tskaltubo, Georgia

 

Tskaltubo Plaza

این هتل، توسط فضای سبز احاطه شده است. دریاچه Tsivi فقط ۳۰۰ متر از آن فاصله دارد و در عین حال پارک مرکزی با حمام‌های آبگرم در مسیر رسیدن به این هتل بی‌نظیر و بسیار نزدیک به آن واقع شده است. اینجا از همه امکانات رفاهی لازم از جمله اتاق‌های راحت مجهز به تهویه مطبوع، سشوار، تلویزیون‌های صفحه تخت و غیره برای لذت بردن از اقامتتان وجود دارد. در رستوران Tskaltubo Plaza هتل غذاهای محلی نیز سرو می‌شود، بنابراین این شانس را دارید که غذای اصیل کوتایسی را تجربه کنید.

 

چگونه از کوتایسی به تفلیس برویم

آدرس: 15A Rustaveli Street , Tskaltubo, Georgia

 

Tskaltubo Spa Resort

این ریزورت که در میان باغ بزرگ و باشکوهی قرار دارد، یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های شهر بوده و به دلیل برخورداری از مرکز سلامتی و اسپا و درمان های بهداشتی شهرت دارد. اتاق‌ها به سبک کلاسیک گرجی تزئین شده‌اند و هر یک به تلویزیون، تهویه مطبوع و مینی بار مجهزند.

در رستوران این استراحتگاه، غذاهای اروپایی و همچنین گزینه‌های غذای سالم سرو می‌شود و اگر تمایل به باربیکیو دارید، در این جا تجهیزات لازم وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. این مکان همچنین دارای امکانات بیلیارد، تنیس روی میز و دوچرخه برای گشت و گذار در این حوالی است. اگر می‌توانید پیاده روی پر سرعتی داشته باشید،  دیدنی‌های بسیاری برای کشف در اطراف این ملک وجود دارند.

آدرس: 23 Rustaveli Street, Tskaltubo, Georgia

 

Hotel Harmony

این هتل وای فای رایگان، تراس و اتاق‌هایی با تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی، پارکینگ خصوصی رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، امکان کرایه دوچرخه ارائه می‌دهد. همچنین بسیار دوستدار حیوانات خانگی است و و امکانات نگهداری از آنها را فراهم می کند. مهمانان می‌توانند از کافه بار موجود در اینجا لذت ببرند. همچنین یک باشگاه بیلیارد برای علاقمندان در این مکان آرام و دنج درنظر گرفته شده است.

میهمانان می‌توانند از صبحانه قاره‌ای این هتل لذت ببرند. این اقامتگاه، نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه بین‌المللی کوتایسی است که در فاصله ۱۷ کیلومتری از آن واقع شده است. آبنمای Colchis و کلیسای جامع بگراتی، نزدیکترین جاذبه‌های گردشگری به این هتل به شمار می‌آیند.

 

چرا باید بعد از تفلیس از کوتایسی دیدن کرد

آدرس: Street N35, Tbilisi-Senaki-Leselidze Highway, 5419 Kutaisi, Georgia 

 

Green Flower

این هتل که در فاصله ۲ دقیقه پیاده روی از رودخانه ریونی و ۵ دقیقه پیاده با مرکز شهر کوتایسی واقع شده، دارای باغ و پارکینگ اختصاصی رایگان است. اتاق‌های هتل، از امکانات کافی رفاهی برخوردارند و بعلاوه دارای بالکن هستند و چشم انداز بی‌نظیری به فضای دیدنی اطراف دارند. همچنین میهمانان می‌توانند در آشپزخانه مشترک آشپزی کنند یا از امکانات باربیکیو در محل استفاده نمایند. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است.

آدرس: Gelati Street 101, Kutaisi, Kutaisi, Georgia, 4600

 

Taia

مهمانان این اقامتگاه می‌توانند از گشت و گذار و صرف غذای اصیل گرجی در باغ رستوران هتل نهایت لذت را ببرند. اینجا در کنار همه امکانات رفاهی و با وجود با وای فای رایگان، امکانات کرایه اتومبیل و دوچرخه و آرایشگاه، طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

 

دیدنی‌های نزدیک به شهر زیبای کوتایسی گرجستان

آدرس: Ilia Chavchavadze Ave 17 a, Kutaisi, Imereti, 4800, Georgia

 

Hotel Balcony

این هتل اتاق‌هایی را در کوتایسی نزدیک آبنمای Colchis و کلیسای جامع بگراتی ارائه می‌دهد که همه آنها از تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی، قهوه ساز و مایکروویو برخوردارند. این اتاق‌ها دارای بالکن بوده و منظره بی‌بدیلی از شهر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

پرسنل مهربان رزرواسیون به زبان‌های گرجی، روسی و انگلیسی صحبت می‌کنند و در صورت تمایل، می‌توانید اطلاعات مفیدی راجع به گشت و گذار در شهر از آنها کسب کنید. بعلاوه این هتل خدمات، شاتل فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد. پل سفید و صومعه گلاتی، از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل هستند.

آدرس: Boris Gaponov street 18, 4600 Kutaisi, Georgia

۱۵ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران