بهترین هتل‌های گوری؛ گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های گوری؛ گرجستان

گوری از شهرهای دیدنی گرجستان در فاصله کمی از تفلیس واقع شده و به عنوان گردشی یکی دو روزه از این شهر در نظر گرفته می‌شود. اگرچه گوری جدا از نزدیکی به تفلیس به عنوان زادگاه استالین هم مورد توجه گردشگران تور گرجستان قرار دارد، اما آنقدری زیبا هست که بتوان به عنوان مقصدی مستقل هم به آن ارزش گذاشت. با این همه آنقدرها هم بزرگ نیست که یک هفته را در به سر کنید. در اینجا می‌خواهیم هتل‌های محبوب گوری را برای اقامتی کوتاه و دوسه روزه مورد بررسی قرار دهیم. پیشتر هم درباره این شهر مقاله‌های دیگری منتشر کرده‌ایم.

 

بوتیک هتل هستیا در گوری (Hestia Boutique Hotel)

هتل هستیا بوتیک واقع در گوری، ۶۰۰ متری موزه استالین، دارای اقامتگاه با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و تراس است. این مهمانسرا ۳ ستاره دارای بار است. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک است. اتاق‌های این مهمانسرا دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، آشپزخانه، ناهارخوری، گاوصندوق و حمام اختصاصی با دوش، لوازم آرایشی رایگان و سشوار هستند. به علاوه اتاق‌های هتل Hestia Boutique مجهز به ملحفه و حوله است. مهمانان اقامتگاه می‌توانند از بوفه یا صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. غارشهر Uplistsiche در ۱۵ کیلومتری این بوتیک هتل و قلعه گوری در ۱.۲ کیلومتری این ملک قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۹۷ کیلومتر از مهمانخانه فاصله دارد.

آدرس: 24 Ekaterine Jughashvili Street, 1400 Gori, Georgia

 

مهمانسرای تامار در گوری (Tamar Guest House)

این مهمانسرا واقع در گوری دارای باغ، وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است. اتاق‌ها دارای بالکن و محل کار هستند و اکثر آن‌ها دارای تهویه مطبوع هستند در حالی که مهمانان باید از امکانات حمام مشترک استفاده کنند. مهمانان می‌توانند در کافه ‌ها و رستوران‌های اطراف غذا بخورند در حالی که یک بار در داخل مهمانسرا وجود دارد. صبحانه در اتاق، سرویس اتاق و تحویل مواد غذایی در صورت درخواست ارائه می‌شود. ایستگاه قطار گوری ۱.۷ کیلومتر و فرودگاه بین المللی تفلیس در ۱۰۵ کیلومتری مهمانخانه تامار قرار دارند.

 

قوانین رانندگی در مناطق مختلف گرجستان

آدرس: Guramishvili Street 18, 1400 Gori, Georgia

 

رویال هاوس در گوری (Royal House)

رویال هاوس واقع در گوری، ۱.۱ کیلومتری موزه استالین، اقامتگاهی با استخر فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و تراس ارائه می‌کند. این هتل ۴ ستاره دارای بار، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان، هر کدام دارای حمام اختصاصی است و یک آشپزخانه مشترک، سرویس اتاق و انبار چمدان را برای مهمانان فراهم می‌کند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت است و واحدهای خاصی در هتل منظره شهر دارند. در رویال هاوس همه اتاق ها دارای ملحفه و حوله هستند. مهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه در اینجا لذت ببرند و کارکنان که به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند، خوشحال خواهند شد که اطلاعات عملی در مورد منطقه را در پذیرش به مهمانان ارائه دهند. غارشهر Uplistsiche در ۱۴ کیلومتری رویال هاوس و قلعه گوری در ۷۰۰ متری قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۹۸ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Samefo st. 45, 1400 Gori, Georgia

 

گوری هاوس در گوری (GoriHouse)

این مهمانسرا دارای اتاق‌هایی با تخت و کمد لباس، میز کار و تلوزیون است و در حالی که آشپزخانه و امکانات داخل آن کاملا به صورت مشترک در نظر گرفته شده است. این اتاق‌ها در مهماسرای گوری هاوس سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی دارند و می‌توانید صبح، صبحانه را در آشپزخانه نوش جان کنید. به طور کلی افرادی که به این مهمانسرا می‌روند اغلب دانشجوها، کوله‌گردها و افرادی هستند که به دنبال اقامتی ارزان می‌گردند.

 

مهمترین جاذبه‌های تاریخی در باتومی

آدرس: No:3 Stalin Avenue, 1400 Gori, Georgia

 

مهمانخانه نوکری در گوری (Nukri Guest House)

مهمانخانه نوکری واقع در گوری، ۲.۶ کیلومتری موزه استالین، اقامتگاهی با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و تراس ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان است. مهمانان مهمانخانه می‌توانند از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. مهمانان خانه نوکری می‌توانند از فعالیت‌هایی در گوری و اطراف آن مانند پیاده‌روی لذت ببرند. غارشهر Uplistsiche دوازده کیلومتر و قلعه گوری ۲.۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۹۹ کیلومتری مهمانخانه نوکری قرار دارد.

آدرس: Marabdeli Street 24, 1400 Gori, Georgia

 

مهمانخانه اسوتلانا در گوری (Guest House Svetlana)

این مهمانخانه واقع در شهر گوری گرجستان، ۱۰ دقیقه پیاده از قلعه گوری، دارای اتاق‌های عایق صدا، مرکز تناسب اندام و سولاریوم است. اتاق‌های Svetlana Guest House که با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند، دارای کمد لباس، تلویزیون و پخش‌کننده DVD هستند. در حالی که مهمانان باید از حمام مشترک، مجهز به دوش و سشوار استفاده ‌کنند. به علاوه مهمانان می‌توانند از آشپزخانه مشترک استفاده و خودشان آشپزی کنند یا از غذاهای گرجی در نزدیک‌ترین رستوران که ۱۵ دقیقه پیاده فاصله دارد لذت ببرند. شای انتظارش را نداشته باشید اما مهمانخانه اسوتلانا دارای یک استخر فصلی در فضای باز و امکانات باربیکیو است. موزه استالین ۷ دقیقه پیاده و ایستگاه مرکزی قطار گوری 6 از این اقامتگاه فاصله دارند. همچنین شاتل به فرودگاه بین المللی تفلیس (۱۱۰ کیلومتر) در صورت درخواست در دسترس است.

 

راهنمای سفر ۲ روزه به تفلیس

آدرس: 8 Abashidze St, 1400 Gori, Georgia

 

جورجیا گلد در گوری (Georgia Gold)

جورجیا گلد در گوری، ۲۰۰ متری موزه استالین، محل اقامتی با مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، رستوران و بار دارد. این هتل ۴ ستاره با وای فای رایگان، خدمات اتاق و میز پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می دهد. میهمانان می‌توانند در اسنک بار نوشیدنی بنوشند. در هتل، هر اتاق دارای یک میز است. واحدهای جورجیا گلد که دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و لوازم آرایش رایگان هستند، دارای تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند و برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند. در اقامتگاه هر اتاق شامل ملحفه و حوله است. صبحانه بوفه هر روز صبح در جورجیا گلد در دسترس است. ابن هتل دارای طراحی داخلی زیبا  و صمیمی است و حس گرم و خوبی به شما القا می‌کند که ناخوداگاه از بودن در آنجا احساس رضایت خواهید کرد. همچنین مانند موارد بالا غارشهر Uplistsiche در ۱۵ کیلومتری هتل و قلعه گوری در ۷۰۰ متری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۹۷ کیلومتر با جورجیا گلد فاصله دارد.

آدرس: 26 a Stalini Street, 1400 Gori, Georgia

 

گوگی دوالیش در گوری (Gogi Dvalishvili Wine Cellar)

این هتل جذاب و فوق‌العاده در گوری با چشم‌انداز باغ، محل اقامت، باغ، سالن استراحت مشترک، تراس و رستوران را ارائه می‌دهد و وای فای رایگان در سراسر ملک وجود دارد. مهمانان در اینجا می‌توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند و از خدمات ماشین استفاده کنند. این اقامتگاه کوچک محیطی صمیمی دارد که فکر می‌کنید به خانه یکی از دوستانتان رفته‌اید. محیط اقامتگاه مبله و ساده و اتاق‌ها نیز تخت و کمد لباس دارند و به سیستم تهویه هوا مجهز هستند. همچنین موزه استالین ۵.۵ کیلومتر و غارشهر Uplistsiche در ۹ کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که در ۱۰۲ کیلومتری گوگی دوالیشویلی قرار دارد.

 

راهنمای سفر یک روزه از تفلیس به مسختا

آدرس: Village Khidistavi, on the highway from Gori to Uflistsikhe, Gori, Georgia

 

نیو هتل لاکی در گوری (New Hotel Lucky)

هتل نیو لاکی در گوری، ۱.۵ کیلومتری موزه استالین، اقامتگاهی با سالن مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان و تراس ارائه می‌دهد. این هتل ۴ ستاره دارای میز تور و فضای نگهداری چمدان است. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس دربان و وای فای رایگان است. بنابراین اگر برایتان مهم است که در هتلی با امتیازات و کیفیت بالاتر اقامت داشته باشید باید خودتان را به این هتل برسانید. غارشهر Uplistsiche در ۱۶ کیلومتری هتل و قلعه گوری در ۲.۶ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۹۶ کیلومتر از هتل نیو لاکی فاصله دارد.

آدرس: 35 Iliko Sukhishvili Street, 1400 Gori, Georgia

 

هتل گوری این در گوری (Gori Inn)

هتل گوری در گوری، کمتر از ۱ کیلومتر با موزه استالین، اقامتگاهی با مرکز تناسب اندام، پارکینگ خصوصی رایگان، باغ و سالن استراحت مشترک ارائه می‌دهد. این ملک دارای رستوران، تراس، استخر سرپوشیده و سونا نیز است و به عنوان تنها هتل ۵ ستاره شهر اقامتی لاکچری برای مهمانان خود رقم می‌زند. این اقامتگاه دارای خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان برای مهمانان است. به علاوه اتاق‌ها لوکس و مدرن هستند و امکانات و امتیازاتی مثل کمد لباس، کتری، تلویزیون صفحه تخت و صندوق امانات ارائه می‌دهند. در حالی که برخی اتاق‌ها دارای بالکن و برخی دارای منظره کوه هستند و تمامی اتاق‌های مهمان دارای یخچال هستند. مهمانان هتل گوری می‌توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند. به علاوه اگر به دنبال امکانات آرامشبخش باشید، نه آنقدرها مفصل اما می‌توانید از سونا، خدمات درمانی و اسپا، مرکز تناسب اندام، جکوزی و امکاناتی اینچنینی لذت ببرید. اما نکته‌ای که در اغلب هتل‌ها کم‌تر دیده می‌شود این که با درخواست و پرداخت هزینه اضافی می‌توانید حیوانات خانگی را هم به داخل هتل ببرید و از این بابت خیالتان راحت باشد. شهر غاری Uplistsiche در ۱۵ کیلومتری اقامتگاه است، در حالی که قلعه گوری در چند قدمی ملک است. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۹۸ کیلومتری مسافرخانه گوری است و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

اقامت در متسختا در سفر به گرجستان

آدرس: 1 Davit Guramishvili St, Gori 1400, Georgia

 

منبع

۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران