بهترین هتل‌های شهر مستیا در گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های شهر مستیا در گرجستان

مستیا شهری تاریخی و زیبا در شمال غربی گرجستان است که با شهر معروف کوتایسی همسایه بوده و در دل کوهستان گرجستان واقع شده است. مستیا یکی از مقاصد مرتفع گرجستان است که به عنوان گزینه‌ای برای فرار از گرما محبوبیت بالایی دارد. این شهر زیبای کوهستانی که تنها ۴۵۰ کیلومتر از تفلیس فاصله دارد با ۴ ساعت سفر جاده‌ای به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد. سفر با  تور گرجستان فرصتی عالی برای گذشت و گذار در این شهر را به شما می‌دهد. اگر در تور تفلیس هستید حتما دو روزی را برای اقامت در مستیا در نظر بگیرید.

 

Suntower Hotel

این هتل ۳ ستاره در فاصله ۶۰۰ متری موزه تاریخ و قوم نگاری واقع شده و امکانات بسیار خوبی را فراهم می‌آورد. به علاوه این هتل اتاق‌های خانوادگی و تراس‌های جذابی در فضای باز نیز ارائه می‌دهد. در اینجا شما می‌توانید در اتاق‌های راحت اقامت داشته باشید و از رستوران، اینترنت، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و دسترسی به درب اصلی اسکی استفاده نمایید. اتاق‌ها دارای فضای کافی، روشن و بزرگ و دلباز هستند و در طراحی آن‌ها از چوب رنگ روشن استفاده شده که با دکوراسیون مینیمالیستی آن‌ها همخوانی زیبایی دارد. به علاوه همه این اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی و تلویزیون صفحه تخت هستند. صبح را با صبحانه در هتل شروع کنید و بعد برای تفریح وگردش به اطراف بروید و اگر در فصل زمستان سفر کردید به پیست اسکی بروید.

 

۱۰ فعالیت جذاب در سوانتی گرجستان

آدرس: I.Gabliani st.#14E building, 3200 Mestia, Georgia

 

Hotel panorama svaneti

این یکی دیگر از هتل‌های بسیار جذاب دلخواه در مستیا است که با داشتن اتاق‌های خانوادگی و زمین بازی کودکان، برای اقامت خانوادگی انتخابی عالی محسوب می‌شود. اتاق‌های مهمان در هتل مجهز به فضای نشیمن هستند و کمد لباس، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌دهند. در داخل هتل نیز شما به فضای مشترک نشیمن، رستوران و کافه، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل است. به علاوه اجاره تجهیزات اسکی، کرایه دوچرخه و ماشین در هتل مقدور بوده و یکی از مناطق محبوب اسکی نیز محسوب می‌شود. همچنین موزه تاریخ و قوم نگاری مستیا نیز در فاصله ۲۰۰ متری واقع شده و دسترسی به مرکز شهر با پای پیاده مقدور است. اتاق‌ها ساده و مینیمالیستی هستند و تجهیزات خاصی ارائه نمی‌دهند اما اقامت راحت و دلچسبی را برایتان رقم می‌زنند.

آدرس: A.Ioseliani street N12, Mestia, Svaneti, Georgia, 3200 Mestia, Georgia

 

Gistola Hotel Mestia

گیستولا تنها هتل ۴ ستاره کل مستیا است که اقامتی لوکس در تور گرجستان را برایتان رقم می‌زند. این هتل در فاصله ۱.۳ کیلومتری از موزه تاریخ و قوم نگاری واقع شده و با چشم اندازی زیبا به شهر امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن مشترک، میز پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌های میهمانان مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، سشوار و میزتحریر هستند و سرویس بهداشتی شامل حمام اختصاصی مدرن نیز ارائه می‌دهند. به علاوه این اتاق‌ها با منظره بی‌نظیر رودخانه فضای ملایمی برای اقامت ارائه داده‌اند.

 

۱۰ ماجراجویی جذاب در گرجستان (بخش اول)

آدرس: 39, Boris Kakhiani street, 3200 Mestia, Georgia

 

Hotel Old House Mestia

فقط کافیست عکس‌های این هتل را در گوگل جستجو کنید تا نرفته و ندید عاشق فضای داخلی آن شوید. اتاق‌ها با استفاده از چوب و طراحی بسیار جذاب، فضایی صمیمانه و گرم ارائه می‌دهند. مخصوصا این که همه آن‌ها نمایی دیدنی به حیاط و رودخانه داشته و حس آرامش را از همان ابتدا در شما ایجاد می‌کنند. تمامی اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن بوده و با میز تحریر، تلویزیون صفحه تخت و کانال‌های خارجی، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام تجهیز شده‌اند. شما می‌توانید صبح را با خوردن صبحانه در بوفه آغاز کنید و بعد برای گشت و گذار بیرون بروید همچنین شما می‌توانید ماشین کرایه کنید و یا اگر در زمستان سفر رفته‌اید از تجهیزات اسکی اجاره کنید و از درب اختصاصی به زمین اسکی بروید.

آدرس: Lanchvali street #1, 3200 Mestia, Georgia

 

Hotel Svaneti

این هتل در فاصله ۶ کیلومتری به نزدیکترین اقامتگاه اسکی در مستیا واقع شده یکی دیگر از نقاط بسیار محبوب برای اقامت در مستیا است. اتاق‌ها در اینجا تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، حوله و ملحفه و حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان به مهمانان ارائه می‌دهند. از امکانات هتل می‌توان به وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و رستوران اشاره کرد. به علاوه ویژگی‌های دیگری همچون پذیرش ۲۴ ساعته، کافه، باغ، انبار چمدان، تنیس روی میز و سرویس شاتل نیز در دسترس هستند.

 

بهترین رستوران‌های برجومی، گرجستان

آدرس: Queen Tamari Street 5, 3200 Mestia, Georgia

۰۳ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران